Marketing w mediach społecznościowych to ścisłe DNA naszej agencji. Skuteczne i kreatywne prowadzenie social media? Robimy to już od 14 lat.
Prowadzenie mediów społecznościowych nie musi opierać się jedynie na ruchu organicznym, który w dobie zmieniających się algorytmów social mediów staje się Złotym Graalem. Ciekawy i angażujący content zawsze warto wesprzeć dobrze rozplanowanym budżetem reklamowym.
Strategia, kreacja i zarządzanie firmowymi profilami w social media to nie wszystkie nasze kompetencje. W Green Parrot masz do dyspozycji performance marketing managerów, którzy zaplanują, uruchomią i zoptymalizują reklamy w social media.
Social media mogą budować wizerunek marki, angażować społeczność fanów brandu, edukować, prezentować kluczowe produkty, ale także… sprzedawać! Niestety, mnóstwo marketerów in-house i tych w agencjach podchodzi do tematu pieniędzy bezrefleksyjnie. Błąd.
Nie przepalimy budżetu na głupoty. W kodzie genetycznym Green Parrot oprócz kreatywności i nowych technologii znajdziesz również przedsiębiorczość. Wiemy, co zrobić, aby Twoje social media były nie tylko kosztem, ale i inwestycją z realną i mierzalną stopą zwrotu.
Strategia marketingowa to punkt wyjścia, od którego powinna zaczynać współpracę każda agencja reklamowa. Niestety, nie jest to powszechny standard w tej branży. A dowiedziono, że dobrze zdefiniowana strategia social media ma o 466% większą szansę na sukces.
Koniec z przeczuciami i decyzjami ad hoc. Podczas warsztatów strategicznych z Twoim Zespołem przygotujemy dokładny plan działania w social mediach dla Twojej marki, zgodny z założonymi celami biznesowymi i najnowszymi trendami.
W których mediach społecznościowych powinna być aktywna Twoja firma? Jeśli zadajesz sobie to pytanie, to wiedz, że jesteś jednym z niewielu przedsiębiorców lub marketerów, który się nad tym zastanawia. Większość chce być wszędzie, ale finalnie stoi w punkcie wyjścia i jest nigdzie.
Przeanalizujemy Twoją ofertę, a następnie zaproponujemy, stworzymy od zera i poprowadzimy z wysokim ROI firmowe kanały w social mediach. Dopasowane do brand story Twojej marki oraz potrzeb i rytuałów odpowiedniej grupy docelowej.
Dziś content marketing wymaga najwyższej staranności, kreatywności i zrozumienia algorytmów, którymi rządzą się social media. Wszystkie posty, reklamy i relacje, jak i całe kampanie B2B i B2C muszą być przemyślane i zaplanowane.
Kiedy już ustalimy, gdzie i jak komunikować się z Twoimi odbiorcami, przygotujemy unikatowe treści – posty, infografiki, animacje, Stories i wiele innych formatów, niezbędnych do efektywnego prowadzenia mediów społecznościowych.
Pożary i kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. Albo w nocy. Jeśli chcesz uchronić swoją markę przed socialowymi kłopotami, zapewnij jej całodobową opiekę profesjonalnego moderatora.
Obsługa kanałów social media to nie tylko tworzenie i planowanie postów. Zadbamy o to, aby żadna wiadomość, ani komentarz od Twoich widzów nie pozostały bez reakcji i odpowiedzi. Wszystko po to, aby zacieśniać więzi z Twoim community.
Firmowe media społecznościowe w wielu przypadkach są traktowane “po macoszemu”. Nowe treści pojawiają się średnio raz na kilka tygodni, gdy ktoś z firmy sobie o tym przypomni. Bez konkretnej osoby, odpowiedzialnej za ten projekt, to się nie uda.
Zapewnimy Ci dedykowanego social media managera, który będzie odpowiedzialny za kontakt z Twoim Zespołem, realizację założonych KPI i całej strategii, a także regularne publikacje. Wszystko zgodnie z content planem i harmonogramem kampanii.
Każdy potrafi opublikować post w social mediach. Ale nie każdy wie, co to znaczy trafiona kreacja, skuteczne copy, czy celne CTA. To dziś must-have. Wszystko po to, aby wzbudzić zaangażowanie wśród Twoich fanów i dotrzeć do nowych odbiorców.
Przez lata stworzyliśmy kreatywny zespół grafików, designerów, copywriterów, social media managerów, a także specjalistów foto/wideo. Teraz oddajemy ich w Twoje ręce. Niech odmienią Twoje media społecznościowe już dziś.
Obserwujemy wszystko, co dzieje się w internetach - trendy, najchętniej wykorzystywane kanały komunikacji, aktualizacje serwisów społecznościowych, nowe funkcje - aby nasi Klienci mieli najświeższe profile w swojej branży. Które kanały social media lubimy najbardziej?
Firmowy profil na Facebooku to absolutny elementarz marketingu każdego przedsiębiorstwa. Poprowadzimy Twój fanpage na Facebooku z udziałem trafionych kreacji, ciekawego contentu i oryginalnych form aktywizacji obserwatorów, a finalnie przyprawimy to wszystko możliwościami Facebook Ads. Deal?
Posty na tablicy, relacje na Stories i kreatywne Instagram Reels. Przygotujemy kreacje foto i wideo, które w interesujący sposób opowiedzą Twoją historię. Z jednej strony profesjonalne sesje zdjęciowe i plany filmowe. Z drugiej spontaniczne rolki, relacje i posty na walla. Zbudujemy od zera i rozwiniemy Twój profil marki na Instagramie, a na koniec dopalimy go jeszcze Instagram Ads.
YouTube
Skuteczny, chętnie oglądany firmowy kanał na YouTube z dużą ilością subskrybentów to coś, o czym marzy lub myśli, a może i coś, co już planuje albo tworzy każda marka na świecie. Zrobimy go i rozbudujemy dla Ciebie. Za Ciebie. Wymyślimy i zrealizujemy wszystkie materiały video, a do tego wypromujemy je dzięki YouTube Ads.
YouTube
Myślisz: “marketing B2B”. Mówisz: “LinkedIn”. Wyjdź przed szereg i wyróżnij się na tle konkurentów. Pozyskuj wartościowe leady przez LinkedIn, buduj wizerunek firmy-eksperta i zadbaj o employer branding. Pomogą Ci w tym firmowy profil na LinkedIn i LinkedIn Ads, prowadzone przez specjalistów Green Parrot.
Krótkie formy tekstowe, wyraziste komentarze na temat bieżących newsów i wydarzeń branżowych, proste komunikaty i zachęty do dyskusji. Firmowy profil na Twitterze to świetny kanał do wzmacniania głosu marki, która wreszcie może wypowiadać się na ważne dla jej grupy docelowej tematy. Zrobimy to!
Konto firmowe na Pinterest może być dla Twoich potencjalnych klientów świetnym źródłem inspiracji i wiedzy. Jest także ważnym punktem na trasie customer journey w przypadku wielu produktów i usług. Dodając do tego Pinterest Ads, możesz z naszą pomocą w prosty sposób stworzyć zupełnie nowy kanał komunikacji i generowania konwersji.
TikTok
Każda marka chce dziś być na TikToku. Popularność serwisu rośnie, a wraz z nią zainteresowanie świata biznesu. Utworzymy i rozwiniemy dla Ciebie profil marki na TikToku. Nawiążemy współpracę i zaplanujemy kampanie z najpopularniejszymi tiktokerami w ramach działań influencer marketing. Ruch organiczny wzmocnimy siłą TikTok Ads.
TikTok
Snapchat
Firmowy profil w serwisie Snapchat – dziś już nie tak popularnym, jak kiedyś – wciąż może być interesującym kanałem dla marki, która chce trafiać do precyzyjnie targetowanej grupy docelowej. Snapchat ma swoje stałe grono użytkowników, do których możemy dotrzeć zarówno organicznie, jak i przy wsparciu Snapchat Ads.
Snapchat
Discord
Oprócz grupy na Facebooku coraz więcej marek stawia na Discord. Jeśli chodzi o tworzenie community, budowanie relacji z najwierniejszą grupą fanów marki, komunikację wewnętrzną między pracownikami, czy wymianę doświadczeń między użytkownikami Twoich produktów, firmowy serwer na Discordzie to doskonałe, przyszłościowe rozwiązanie, które za kilka lat będzie standardem w brand marketingu.
Discord
Firmowy profil na Facebooku to absolutny elementarz marketingu każdego przedsiębiorstwa. Poprowadzimy Twój fanpage na Facebooku z udziałem trafionych kreacji, ciekawego contentu i oryginalnych form aktywizacji obserwatorów, a finalnie przyprawimy to wszystko możliwościami Facebook Ads. Deal?
Posty na tablicy, relacje na Stories i kreatywne Instagram Reels. Przygotujemy kreacje foto i wideo, które w interesujący sposób opowiedzą Twoją historię. Z jednej strony profesjonalne sesje zdjęciowe i plany filmowe. Z drugiej spontaniczne rolki, relacje i posty na walla. Zbudujemy od zera i rozwiniemy Twój profil marki na Instagramie, a na koniec dopalimy go jeszcze Instagram Ads.
YouTube
Skuteczny, chętnie oglądany firmowy kanał na YouTube z dużą ilością subskrybentów to coś, o czym marzy lub myśli, a może i coś, co już planuje albo tworzy każda marka na świecie. Zrobimy go i rozbudujemy dla Ciebie. Za Ciebie. Wymyślimy i zrealizujemy wszystkie materiały video, a do tego wypromujemy je dzięki YouTube Ads.
Myślisz: “marketing B2B”. Mówisz: “LinkedIn”. Wyjdź przed szereg i wyróżnij się na tle konkurentów. Pozyskuj wartościowe leady przez LinkedIn, buduj wizerunek firmy-eksperta i zadbaj o employer branding. Pomogą Ci w tym firmowy profil na LinkedIn i LinkedIn Ads, prowadzone przez specjalistów Green Parrot.
Krótkie formy tekstowe, wyraziste komentarze na temat bieżących newsów i wydarzeń branżowych, proste komunikaty i zachęty do dyskusji. Firmowy profil na Twitterze to świetny kanał do wzmacniania głosu marki, która wreszcie może wypowiadać się na ważne dla jej grupy docelowej tematy. Zrobimy to!
Konto firmowe na Pinterest może być dla Twoich potencjalnych klientów świetnym źródłem inspiracji i wiedzy. Jest także ważnym punktem na trasie customer journey w przypadku wielu produktów i usług. Dodając do tego Pinterest Ads, możesz z naszą pomocą w prosty sposób stworzyć zupełnie nowy kanał komunikacji i generowania konwersji.
TikTok
Każda marka chce dziś być na TikToku. Popularność serwisu rośnie, a wraz z nią zainteresowanie świata biznesu. Utworzymy i rozwiniemy dla Ciebie profil marki na TikToku. Nawiążemy współpracę i zaplanujemy kampanie z najpopularniejszymi tiktokerami w ramach działań influencer marketing. Ruch organiczny wzmocnimy siłą TikTok Ads.
Snapchat
Firmowy profil w serwisie Snapchat – dziś już nie tak popularnym, jak kiedyś – wciąż może być interesującym kanałem dla marki, która chce trafiać do precyzyjnie targetowanej grupy docelowej. Snapchat ma swoje stałe grono użytkowników, do których możemy dotrzeć zarówno organicznie, jak i przy wsparciu Snapchat Ads.
Discord
Oprócz grupy na Facebooku coraz więcej marek stawia na Discord. Jeśli chodzi o tworzenie community, budowanie relacji z najwierniejszą grupą fanów marki, komunikację wewnętrzną między pracownikami, czy wymianę doświadczeń między użytkownikami Twoich produktów, firmowy serwer na Discordzie to doskonałe, przyszłościowe rozwiązanie, które za kilka lat będzie standardem w brand marketingu.
Ponad 14 lat pracujemy w social media. To my pierwsi zachęcaliśmy polskie firmy do założenia profilu na Facebooku w czasach, gdy na Naszej Klasie płaciło się Gąbkami. To my realizowaliśmy pierwsze kampanie z influencerami w Polsce. To my wyspecjalizowaliśmy się w tworzeniu chatbotów, zanim to było modne.
Dziś to my, razem z Develtio, naszym software house i Finderstand, specjalistami od AI, zbudowaliśmy blisko 100-osobowy zespół miłośników nowych technologii. Jako agencja kreatywna mamy do dyspozycji autorskie narzędzia marketingowe i rozwiązania IT, a także zestaw kompetencji, które trudno podrobić lub zastąpić.
Grafiki, animacje, gify, filtry AR, materiały foto i wideo – przy tak silnej konkurencji w dowolnej branży profesjonalnie prowadzenie profili social media wymaga zróżnicowanego contentu najwyższej jakości. Sprawdź, co potrafimy.
Podcasty, webinary, e-booki, blog posty – nasi copywriterzy i content creatorzy tworzyli już wszystkie dostępne formy marketingu treści i lead magnetów. Jeśli coś buduje zaangażowaną społeczność wokół marki, to właśnie wartościowa wiedza.
Social media to świetne narzędzie, jeśli chodzi o pozyskiwanie leadów, wzrost ruchu na firmowej stronie WWW i zwiększenie sprzedaży. Płatne reklamy w mediach społecznościowych i optymalizacja wydatków z budżetu reklamowego to dla nas codzienność.
Wyraziste internetowe osobowości z silną i zaangażowaną społecznością mogą być świetnym źródłem budowania świadomości i sprzedaży produktu. Mamy gotowe bazy influencerów i wypracowane rozwiązania, które ułatwiają skuteczne kampanie influencer marketing w social mediach.
Automatyzacja obsługi klienta to dziś jedno z największych wyzwań marek w internecie. Voiceboty, chatboty, AI i zdigitalizowany helpdesk to narzędzia, które znacząco ułatwią kontakt z klientami w social mediach. A my potrafimy je projektować od zera w 100% zgodnie z Twoimi wymaganiami i potrzebami.
Projekt Twojej kampanii reklamowej w social mediach zakłada wykorzystanie zewnętrznego landing page np. do gromadzenia zgłoszeń w konkursie? Stworzymy go dla Ciebie razem z naszym zespołem programistów, graphic designerów i specjalistów UX/UI.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Stworzyliśmy dedykowany, wewnętrzny zespół GP Med, którego specjalnością jest marketing dla firm farmaceutycznych i medycznych. Pharma & medical marketing w Polsce to dla wielu marketerów duże wyzwanie ze względu na wymogi formalne i prawne. My wiemy, jak to ugryźć!
Angażujące kreacje, wyjątkowe inspiracje, specjalistyczne porady i edukacja, kreatywne materiały foto/video – to czynniki, które mają wpływ na sukces marki kosmetycznej w mediach społecznościowych. Social media w branży beauty? Daj spróbować!
Współpraca z e-commerce to najlepsze potwierdzenie tezy, że social media sprzedają. A przynajmniej powinny. Wzrost konwersji w witrynie i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym to jeden z kluczowych KPI social media w e-commerce. Dowieziemy!
Social media i content marketing są nieodłącznym elementem promocji produktów brandów FMCG. Dziś konsumenci mają do wyboru mnóstwo alternatyw w każdej dziedzinie. Przed podjęciem decyzji zakupowych szukają informacji m.in. w social mediach. Sprawimy, że to właśnie Twoja marka wyróżni się na tle konkurentów.
Finanse i bankowość to bardzo delikatna i sformalizowana branża w zakresie promocji, PR i marketingu. Każdy post, relacja, czy nawet słowo ma ogromne znaczenie. Przez lata współpracy z największymi instytucjami finansowymi w Polsce stworzyliśmy standardy, które możesz wykorzystać w rozwoju Twojego biznesu.
Pozyskanie leadów, klientów i zamówień w logistyce, przemyśle ciężkim i w branży produkcyjnej – w szeroko rozumianym segmencie B2B – to duże koszty, ale i wysoki zwrot z inwestycji. Wiemy, jak prowadzić kanały social media dla firm specjalizujących się w tej dziedzinie, aby skutecznie wspierać powyższe procesy.
Reklama aplikacji mobilnych, prowadzenie social media producentów software’u, tworzenie chatbotów, czy media społecznościowe, zorientowane na employer branding w IT – znamy to! Mamy duże doświadczenie w kampaniach i działaniach social media dla firm technologicznych.
Doświadczenie
14 lat w branży. Tak, byliśmy przy narodzinach Facebooka w Polsce. W naszym zespole znajdziesz zarówno 19-latków, jak i weteranów polskiego internetu. Stara gwardia Green Parrot miała konta na Grono.net, a najmłodsze zielone papugi nie wyobrażają sobie życia bez TikToka i Discorda.
Kompetencje 360
Agencja kreatywna Green Parrot to zespół specjalistów all-in-one. Po drugiej stronie stołu lub monitora spotkasz ludzi, którzy naprawdę ogarniają social media, kreacje reklamowe, strategie marketingowe, web design & development, a nawet chatboty.
Kilka kroków przed wszystkimi
Stawiamy na edukację naszych ludzi i trendwatching. Obserwujemy, co dzieje się w branży, jak ewoluują media społecznościowe i jakie nowe funkcjonalności wykorzystać w codziennej pracy z klientami Green Parrot.
Nasze podejście
Łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Jesteśmy partnerem dla ludzi, chcących rozwijać swoje firmy dzięki połączeniu marketingu i technologii. Nasze 5 kluczowych wartości to rozwój, samodzielność, zaufanie, wolność i ciekawość.
Szybka realizacja. Kreatywne podejście i świetle flow przy pracy nad tym projektem. To cenimy w pracy z Green Parrot i Finderstand.
Finalnie otrzymaliśmy narzędzie, które pracuje dla nas i automatycznie obsługuje Naszych Klientów przez kilkaset godzin miesięcznie bez dodatkowych kosztów.
Brand Manager
SOMFY
Wprowadzenie nowego produktu na rynek i pierwsze “odpalenie” działań marketingowych to zawsze duże wyzwanie. Na szczęście zespół Green Parrot pomógł nam w tym od A do Z i do dziś kompleksowo prowadzi naszą komunikację.
Brand Manager
Grupa INCO
Profesjonalna i nowoczesna kampania z Green Parrot przyczyniła się do skokowego wzrostu rozpoznawalności naszej marki w zakładanej grupie docelowej!
+ 1000
zrealizowanych kampanii
+ 27%
wyższa realizacja KPI po przejściu Klienta do Green Parrot
83%
zostaje z nami po próbnej kampanii
14 lat
prowadzimy social media dla firm
Social media marketing to bardzo szerokie zagadnienie, o którym opowiada mnóstwo książek, blogów i podcastów. Z tej bazy wiedzy wybraliśmy kluczowe pytania i odpowiedzi o social media dla biznesu, które najczęściej pojawiają się w polskich internetach.
Marketing w mediach społecznościowych ma wiele twarzy. Znajdzie się tu budowanie społeczności wokół marki i angażowanie jej do różnych aktywności, content marketing i edukacja wartościowymi treściami swojej grupy docelowej, czy performance marketing i reklamy w social mediach. Możliwości jest mnóstwo. Serwisy społecznościowe stale się rozwijają i dodają nowe funkcje zarówno dla zwykłych użytkowników, jak i tych biznesowych.
Analityka w social media jest bardzo ważna. Dzięki analizie danych wiesz m.in., które treści działają, jak prowadzić kanały marki, aby zwiększać sprzedaż lub pozyskiwać nowych followersów, które reklamy warto optymalizować i czego oczekuje Twoja grupa docelowa.
To idealne miejsce na odpowiedź: to zależy. W internecie znajdziesz oferty na prowadzenie profili w social mediach nawet za kilkaset złotych miesięcznie, ale także takie, które zawierają pięciocyfrowe kwoty. Ostateczna cena jest uzależniona m.in. od ilości kreacji i publikacji, a także budżetu reklamowego. Pamiętaj jednak, że 200 złotych za prowadzenie fanpage… to nie może się udać.
Punktem wyjścia do podjęcia decyzji, które social media są odpowiednie dla Twojej marki, powinna być analiza persony marketingowej Twojego potencjalnego odbiorcy. Bądź tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa. Wybierz te kanały w social media, do których prowadzenia masz niezbędne kompetencje i zasoby. Uruchomienie profilu marki w każdym medium to kilka kliknięć. Rozbudowanie go, pozyskanie nowych followersów, moderacja i obsługa kanału to już mnóstwo godzin pracy specjalistów od social media.
Które media społecznościowe wiodą prym w naszym kraju? Według wyników badania Digital 2021: Poland najchętniej korzystamy w Polsce z takich kanałów social media i komunikatorów jak:
Audyt social media to analiza aktualnego stanu Twoich firmowych mediów społecznościowych. Żeby wiedzieć, jak leczyć i co podać pacjentowi, potrzebna jest diagnoza. Audyt SM powinien pojawić się na samym początku współpracy z agencją, aby doprecyzować dotychczasową strategię, realizację celów i komunikację brandu. Do tego dochodzi analiza treści i kreacji, styl moderacji i interakcji z fanami marki. Na tej podstawie zbudujesz razem z project managerem listę celów i zadań do zrealizowania w kolejnych etapach.
Jak wybrać agencję social media? Kluczowy krok to dobry research. Portfolio kampanii w social media, pozytywne opinie o agencji social media od dotychczasowych Klientów, dobrze prowadzone profile social media agencji, content i ruch na stronie WWW – to pierwsze czynniki, które warto zweryfikować przed nawiązaniem współpracy z agencją social media.
To i wiele więcej. Dlatego dobrze oddać firmowe media społecznościowe w ręce agencji 360, która w ramach jednego zespołu zapewni Ci dobry content, efektywny performance marketing, kreacje foto i wideo, animacje, moderację i monitoring social mediów. A do tego wszystko, czego potrzebujesz, aby Twoje kanały social media realizowały biznesowe cele Twojego biznesu.