Wirtualny Asystent

Koncepcja i produkcja od zera chatbota
do customer service dla Somfy Polska.

Nasze wyzwanie:
Jak przyspieszyć procesy obsługi Klienta i odciążyć Pracowników Somfy z powtarzalnych czynności?

Pochodząca z Francji firma Somfy to światowy lider na rynku napędów
i sterowników do bram, rolet i żaluzji w budynkach mieszkalnych i przemysłowych. Produkty Somfy są chętnie wybierane przez Klientów, zainteresowanych automatyką domową w duchu smart home. Grupa Somfy
to 13 brandów, aktywnych w 58 krajach. Firma sprzedaje ponad 100 000 000 urządzeń rocznie na całym świecie.

Nasze wyzwanie:
Jak przyspieszyć procesy obsługi Klienta i odciążyć Pracowników Somfy z powtarzalnych czynności?
1

Automatyzacja kontaktu z Klientami

2

Odciążenie contact center, działu wsparcia technicznego i serwisu

3

Udostępnienie informacji, pomocy i wsparcia dla Klientów Somfy w wymiarze 24/7

4

Obniżenie do minimum ilości telefonów
i zapytań przez formularz, które wymagają obsługi Konsultanta

Rozwiązanie:

Jak to zrobiliśmy?

Zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy Wirtualnego Asystenta Somfy - chatbota, który stał się pierwszym punktem styku z marką dla nowych Klientów i pierwszą linią wsparcia dla aktualnych posiadaczy produktów i rozwiązań Somfy.

Co się zmieniło?

Chatbot jest połączony z bazą szczegółowych opisów produktów i instrukcji i autonomicznie pomaga Klientom w rozwiązaniu najpopularniejszych spraw. Gdy pytanie wykracza poza wiedzę automatu, użytkownik łączy się z Konsultantem. Dzięki temu pracownicy Somfy mają więcej czasu na Klientów z problemami i tematami, wymagającymi więcej uwagi, a wszyscy pozostali są obsługiwani przez chatbota.

Chcieliśmy, aby chatbot stał się naturalną częścią ekosystemu IT,
który jest na co dzień wykorzystywany przez Pracowników Somfy. Zintegrowaliśmy chatbota z oprogramowaniem VoIP Avaya, CRM Salesforce i e-commerce Magento

Rezultaty

+2000

Ponad 2000 produktów, spośród których chatbot automatycznie przygotowuje dla Klienta spersonalizowaną ofertę!

+80

Ponad 80 intencji zakupowych, które rozpoznaje chatbot!

450h

Oszczędność minimum 15 godzin dziennie / 450 roboczogodzin miesięcznie pracy Konsultantów Somfy!

Opinia klienta

Szybka realizacja. Kreatywne podejście i świetle flow przy pracy nad tym projektem.
To cenimy w pracy z Green Parrot i Finderstand.

Finalnie otrzymaliśmy narzędzie, które pracuje dla nas i automatycznie obsługuje
Naszych Klientów przez kilkaset godzin miesięcznie bez dodatkowych kosztów.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice