Reklama na TikToku

TikTok to aplikacja video/muzyczna z dużym potencjałem marketingowym

Co to jest TikTok?

„Ulubiona aplikacja nastolatków” – tak media nazywają TikTok (dawniej Musical.ly), czyli aplikację video na smartfony. Użytkownicy tworzą tu krótkie, 15-sekundowe nagrania zmiksowane z popularną muzyką. Udostępniają je także na innych platformach społecznościowych.

TikTok to ulubiona aplikacja nastolatków

Co się dzieje na TikToku?

Aplikacja pomaga się wyróżnić, oferuje filtry, efekty i bazę utworów muzycznych. Pod materiałem możemy zostawić reakcję na post. Podstawą działania TikToka jest bieżące angażowanie użytkowników. To dopasowanie do potrzeb użytkowników jest głównym czynnikiem rosnącej popularności aplikacji. Obecnie jest jedną z najchętniej pobieranych aplikacji na całym świecie. Liczba użytkowników wzrosła o ponad 30.000.000 w ciągu 3 miesięcy… i wciąż rośnie!

  • 154 kraje i 75 języków
  • 600 000 000 aktywnych użytkowników miesięcznie
  • 28,56% osób, które pobrały aplikację, korzysta z niej codziennie
  • 41% użytkowników to osoby w wieku 16-24 lata
TikTok świetnie angażuje społeczność internetową
TikTok - aplikacja mobilna, która jest hitem

Użytkownicy TikToka

To przede wszystkim Generacja Z (13-20 lat). Kochają nowe technologie. Nie wyobrażają sobie codzienności bez mediów społecznościowych. TikTok jest dla nich idealny – pozwala na szybki rozwój popularności, interakcje z użytkownikami z różnych miejsc na świecie. A przede wszystkim, co ważne dla tej grupy, stwarza możliwość wyrażenia samego siebie.

Wyróżnij się i postaw na reklamę na TikToku

Dlaczego teraz TikTok?

  • Zasięgi na Facebooku i Instagramie „drożeją”
  • Młodsze pokolenie rezygnuje z Facebooka na rzecz nowszych aplikacji
  • Twoja konkurencja jeszcze nie pojawiła się na TikToku!

Jak my działamy na TikToku?

PRODUCT PLACEMENT W INFLUCENCER MARKETINGU
TWOJA MARKA TO UŻYTKOWNIK TIKTOKA

ZAPYTAJ

TikTok może być świetnym narzędziem marketingowym
jak osiągnąć sukces na TikToku

Sukces na TikTok

Pierwsza kampania marketingowa na TikToku w USA należała do marki GUESS. Stworzono wyzwanie #InMyDenim promowano osoby noszące produkty jeansowe do utworu Bebe Rexa „I’m a mess”.

TikToka wykorzystał też malezyjski McDonald’s i zorganizował tu konkurs. Żeby wziąć w nim udział, należało w aplikacji zamieścić link do publikacji na TikTok, a po weryfikacji odebrać swojego Big Maca i walczyć o nagrody.

Kampania Pizza Hut użyła specjalnych naklejek, np. kultowego czerwonego kapelusza czy okularów przeciwsłonecznych. Oczywiście użytkownicy mogli z nich za darmo korzystać. Według portalu Shichangbu filmy z naklejkami Pizza Hut były udostępnione ponad milion razy!

Wyróżnij się na TikToku

Przekonany? Zacznij z Green Parrot

  1. Skontaktuj się z nami
  2. Uzupełnij brief
  3. Przygotujemy naszą propozycję działań
  4. I… startujemy!
  5. Przygotujemy pełny raport z działań.
  6. Po świetnej kampanii pora na Twój kolejny brief!
Aplikacja mobilna dla młodzieży - TikTok

Zapytaj nas o propozycje dla Twojej marki

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice