Biuro Warszawa

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Blog

Business Model Canvas

Prosty przewodnik po Business Model Canvas

Masz świetny pomysł na biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Nie idzie Ci pisanie biznesplanu? Wyobraź sobie, że wystarczy tylko jedna kartka papieru, żeby zaprojektować model biznesowy. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest szablon modelu biznesowego i jak go wykorzystać w praktyce. Czym jest Business Model Canvas? Szablon modelu biznesowego (ang. Business Model...

Showcase najlepszych reklam pandemii - Green Parrot

Showcase najlepszych reklam czasu pandemii

Reklamy komentują otaczającą nas rzeczywistość, ale też kreują nasze oczekiwania wobec niej. Tylko co, jeśli ta właśnie – otaczająca nas rzeczywistość – sprawia, że powinniśmy swoje oczekiwania zamknąć w domu (a siebie wraz z nimi)? Jak do takich realiów odniosą się reklamy?

Oscary 2021 - GreenLetter

GreenLetter: Nowe Hollywood nie będzie miało adresu

Hollywood jest (było?) dość interesującym lustrem, w którym odbija się nasz świat. Co prawda obraz jest nieco zniekształcony, przerysowany, ale to właśnie w tej karykaturze możemy dostrzec, co dla ludzi jest w tym momencie najważniejsze i co porusza ich na masową skalę. Internet sprawia jednak, że masowość jest wypierana przez personalizację i lokalność, dlatego ze słonecznej Kalifornii niekoniecznie da się wciąż obsługiwać cały glob. Być może symbolem pewnego odchodzącego do lamusa świata jest tegoroczne rozdanie Oscarów, które zostało zmiażdżone przez pandemię i zmieniające się preferencje widzów. Może w zdalnej, postpandemicznej rzeczywistości nowe Hollywood również musi być rozproszone po całym świecie i dostępne przez przeglądarkę, a fizyczny adres zastąpi URL. 

Teoria Archetypów: czyli co zrobić, aby twój produkt NIE był tylko towarem

Chociaż wszystkie brandy to tak naprawdę firmy, z którymi łączą nas głównie relacje transakcyjne (oni dają Ci produkt/usługę, a Ty dajesz im swoje pieniądze), to jednak z niektórymi markami czujemy niewytłumaczalną więź, jesteśmy wobec nich lojalni, a nawet… darzymy je sympatią.  Co nas do nich przyciąga? Dlaczego ponownie wychodzimy z marketu z puszką coca-coli, a...

Tworzenie treści, które nie sprzedają – content marketing

Inwestujesz w content marketing, bo nie chcesz być w tyle za konkurencją. Piszesz artykuły na bloga, dbasz o regularne wpisy w social mediach. Po jakimś czasie widzisz jednak, że to nie przynosi ci żadnych korzyści. Jak sprawić, żeby marketing treści był skuteczny? Zobacz, jakich błędów unikać i dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne treści, które naprawdę sprzedają.

Brian Armstrong - GreenLetter

GreenLetter: Kryptowaluty
dla mas

Zazwyczaj trudno jest wyróżnić moment lub przełomowe wydarzenie, które decyduje o tym, że jakiś niszowy fenomen wchodzi do mainstreamu. W pewnym momencie orientujemy się, że każdy z nas ma smartphona, czy że „googlujemy” i „scrollujemy”. Dla tych wszystkich zjawisk można pewnie wyznaczyć symboliczne wydarzenie wprowadzające je do świata masowego, jak na przykład wystąpienie keynote, na którym Steve Jobs zaprezentował iPhone’a. Ciekawe, czy za kilka lat w świecie, w którym każdy oszczędza na emeryturę w Bitcoinach i płaci na co dzień inną kryptowalutą, debiut giełdowy Coinbase będzie postrzegany jako symboliczne przejście kryptowalut do mainstreamu.

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia.
Polityka Prywatności