Biuro Warszawa

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Blog

Praca zdalna w Green Parrot

O tym, co ważne. W agencji i w życiu.

Być czy nie być… w biurze!? Oto jest pytanie. Jeszcze kilka miesięcy temu zadawałam sobie je bardzo często. Teraz sprawa wydaje się być oczywista, ale czy naprawdę musiał wydarzyć się COVID-19, aby zrozumieć wszystkie zalety i okazje, które niesie ze sobą praca zdalna?   Praca w modelu zdalnym nie jest już trendem – jest naszą...

Tim Sweeney - GreenLetter

GreenLetter: Czy twoja firma może istnieć bez Facebooka?

Przewidywane w mojej zeszłorocznej prezentacji (“Na co zwrócić uwagę w 2020 roku”) odejście dużych marek od Facebooka, właśnie staje się rzeczywistością. Pomyślałem, że warto zastanowić się, czy marketing twojej firmy może istnieć bez tego serwisu. To dla mnie dość zabawne, że ponad 12 lat po tym, jak namawiałem pierwsze firmy do wejścia w social i tworzyłem dla nich strategie wykorzystania nowych możliwości, jakie dawały media społecznościowe, teraz zachęcam do refleksji, jak je zastąpić. W większości organizacji takie pytanie prawdopodobnie nawet nigdy nie zostanie zadane. Wydaje mi się, że to błąd. Refleksja na ten temat pomoże ci zrozumieć, jaki fragment swojej działalności i procesu dostarczania wartości klientom trafił do firmy, nad którą nie masz właściwie żadnej kontroli. Przyjrzyjmy się zatem kluczowym obszarom, które powierza się Facebookowi i rozwiązaniom alternatywnym. 

Tobias Lutke - GreenLetter

GreenLetter: Partnerstwa – jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu, z którego nie korzystasz

Opisana w dzisiejszym GreenLetterze współpraca nawiązana pomiędzy Walmart i Shopify, czyli to, jak Amazon łączy różne marki i linie biznesowe, skłania do pochylenia się nad tematem budowania partnerstw pomiędzy firmami i markami. Nie pisze się o tym zbyt wiele, choć jest to jeden z najważniejszych driverów wzrostu dla firm. Z badania Forrestera, które linkuję poniżej, dowiadujemy się, że 76% badanych organizacji uważa partnerstwa za kluczowe w osiąganiu swoich celów finansowych, a firmy, które mają zbudowane dojrzałe programy partnerskie rosną dwa razy szybciej niż te z gorzej opracowanymi partnerstwami. 

Live commerce - czym jest

Tak się teraz kupuje! Live Commerce podbija świat

Wykorzystywanie wideo do budowania świadomości marki jest znane już od lat. Od niedawna marki czerpią też z nowego trendu, łączącego rozrywkowe spotkania online ze sprzedażą – w formie transmisji live. Live commerce to nowe zjawisko – spotkanie na żywo, podczas którego odbywa się sprzedaż produktów. Takiego “live’a z produktami” może prowadzić influencer lub sprzedawca sklepu,...

Munroe Bergdorf - GreenLetter

GreenLetter: Jak stworzyć sensowną strategię w komunikacji kulturowo-społecznej, aby nie dać się rozjechać?

Jednym ze slajdów w mojej prezentacji o trendach na 2020, przygotowanej dla klientów Green Parrot w zeszłym roku, był slajd poświęcony postępowym wartościom, których będą trzymały się firmy. Okazało się, że czynnikiem spustowym o gigantycznym znaczeniu dla tego trendu stały się wydarzenia w USA związane ze śmiercią Georga Floyda. Największe światowe marki masowo dostosowują swoją komunikację do obecnej sytuacji, potępiają zjawisko systemowego rasizmu w Stanach i wydają oświadczenia o chęci zmiany swoich polityk w zakresie równości w miejscu pracy. Czy jednak ich działania mają sens? 

10 kroków, by zaprojektować dobre logo

5 rzeczy, o których musisz pamiętać, zanim zaczniesz projekt logo   SPÓJNOŚĆ Logo jest wizytówką marki. Jego wygląd powinien być dopasowany do charakteru, narracji i komunikacji firmy. Musi sprostać ambicjom, planom i ideom, które są jej bliskie.   CEL Logo ma cel – musi zostać zapamiętane i rozpoznawane. Jest narzędziem wizerunkowym i pracuje na postrzeganie...

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia.
Polityka Prywatności