Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Amerykańscy demokraci bezapelacyjnie wiodą prym w zbieraniu i wydawaniu kosmicznych ilości pieniędzy na swoje kampanie. Choć ich wydatki reklamowe w kolejnych wyborach istotnie przebijają media spent republikanów, to jednak rezultaty kampanii systematycznie są do siebie bardzo zbliżone. Zabierając się do tego wstępniaka, miałem zamiar cynicznie stwierdzić, że w polityce USA, tak jak w walce rynkowej...
W świecie pełnym nadzoru, Telegram, chroniący prywatność i niecenzurujący treści przyciąga zarówno poszukujących wolności słowa, jak i tych, którzy nie znajdują miejsca na innych platformach. To jednak ma swoją cenę. Przez brak jakiejkolwiek formy moderacji stał się przestrzenią, w której kwitnie dezinformacja, organizowane są działania przestępcze, a nielegalne treści znajdują swoje miejsce. O ile dla...
Rynki, a zatem i konsumenci, działają na zasadzie wahadła. Powstaje jakiś mem, który staje się popularny i przeradza się w trend. Dana spółka na giełdzie, nowa technologia czy produkt, startuje niemal pionowo do góry, aż w końcu jacyś uczestnicy rynku — finansowego, rynku idei czy mody — orientują się, że pora zagrać kontrą. Powstaje nagle...
W trakcie zakupu Twittera przez Elona Muska sporo dyskutowało się, dlaczego on to właściwie robi. Moim zdaniem Musk chciał mieć bezpieczną platformę komunikacji. Wszystkie media i sociale poddawane są obecnie silnej cenzurze, a konto Twitter dla Muska miało zbyt duże znaczenie, aby zaryzykować jego utratę, tak jak spotkało to Donalda Trumpa. Musk nie kupił Twittera,...
Jako agencja reklamowa dostarczamy ludziom i ich organizacjom narzędzia oraz metody, które pomagają im konkurować z innymi ludźmi, produktami, brandami czy firmami. Kapitalizm to plansza, na której gramy w imieniu naszych klientów, a zatem z definicji nastawienie, jakie nam przyświeca, jest wolnorynkowe. Niemniej jednak są momenty, kiedy być może warto zastanowić się, czy stan dynamicznej...
Jako news okładkowy wybraliśmy tym razem temat nieoczywisty. Coś, co dla wielu osób w świecie digitalu będzie istotnym przypomnieniem o tym, że analityka, pomiar efektów oraz stawianie na cyfrowe innowacje, nie powinny przysłaniać nam starych i wciąż potężnych fundamentów. Sieć dystrybucji czy długofalowe budowanie marki to nadal podstawowe elementy marketing mixu, których nie da się zastąpić...
Dzisiaj mieliśmy zaplanowany webinar o wycofaniu 3rd party cookies. Temat jest ważny. Zapisało się ponad 400 osób. Odwołaliśmy jednak to spotkanie, bo Google (nie wiem, który już raz) zmieniło plany odnośnie do jednej z najstarszych technologii internetu. Nowa wersja jest taka, że ciasteczka jednak zostają… Webinar przesuwamy o dwa tygodnie i zapraszamy ponownie. Choć cookies...
Mem jest jednym z najważniejszych pojęć, jakim powinien posługiwać się współczesny marketer. Memy to małe, uparte i odporne na zapomnienie porcje informacji, których główną funkcją jest replikacja (przekazywanie) pomiędzy ludźmi, zwłaszcza za pomocą internetu. Zrozumienie tego, jak memy działają, znacząco ułatwia zarówno myślenie o marketingu, jak i skuteczne projektowanie komunikacji, która będzie nie tylko zapadała w pamięć, ale także...
Dla wielu osób komplikowanie kreacji reklamowej za pomocą technologii weryfikującej jej pochodzenie i autentyczność może wydawać się jedynie technologicznym popisem. Ja jednak stoję na straży poglądu, że możliwość wskazania autorstwa i pochodzenia danego medium cyfrowego będzie miała dla nas istotne znaczenie. Wszelkie badania pokazują, że ludzie systematycznie wolą wiedzieć, że obcują z kreatywnością ludzką, a...
Meta wciąż rozgrywa karty „prywatności” w swoim stylu. Zaproponowany w 2023 roku mechanizm „płać albo wyrażasz zgodę” miał być rzekomym ukłonem w stronę użytkowników w UE, dający im iluzję kontroli nad swoimi danymi. Zapłać miesięczny abonament, a Facebook czy Instagram nie będzie wyświetlał Ci spersonalizowanych reklam. Co na to Komisja Europejska? Organy regulacyjne stwierdziły, że...
14.06.2021
05.10.2020
31.05.2021
23.02.2021
Head of HI
CEO Green Parrot
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Junior Project Manager
UX Designer & Webflow Developer
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
Marketing Managerka Green Parrot
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Social Media Team Leaderka
Head of Business Development
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Senior Account Manager
CEO w Develtio
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Senior Project Manager w Develtio
SEM Specialist
Business Unit Manager
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer
Senior Social Media Manager
Junior SEO Specialist
Social Media Specialist
Head of GPmed Department
Agency Marketing Manager
Performance Marketing Specialist