Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Firmy postrzegane jako przyjazne dla pracowników skuteczniej przyciągają talenty, a nawet mogą zmniejszyć koszty rekrutacji. Budowanie wizerunku marki atrakcyjnej dla kandydatów wymaga jednak starannie opracowanej kampanii employerbrandingowej. Mimo postępującej automatyzacji – a może właśnie za jej sprawą – znalezienie pracowników staje się coraz trudniejsze. Dotyczy to przede wszystkim osób o odpowiednich kwalifikacjach, wnoszących realną wartość...
Temat na dzisiaj: co dalej z kreacją w reklamie? Media ulegają dalszej fragmentaryzacji i zniszowaniu. Właściwie już wszystkie serwisy społecznościowe, poza LinkedIn, przestawiły się na wprowadzony przez Tik Toka content graph. Obowiązujący wcześniej social graph mówił algorytmowi: pokaż użytkownikowi to, co lubią ludzie z jego otoczenia — osoby dlań ważne. Content graph wyzwala się z tego ograniczenia...
TikTok odgrywa coraz istotniejszą rolę w marketingu online. Platforma oferuje zaawansowane możliwości targetowania i atrakcyjne formaty reklamowe. Wyjaśniamy, na czym polega potencjał tej aplikacji i jak go wykorzystać. TikTok to jedna z najszybciej rosnących platform społecznościowych na świecie. Aplikacja stworzona w 2016 r. przez chińską firmę ByteDance zaproponowała nowy sposób konsumpcji treści wideo w postaci...
Perplexity stara się ugryźć tradycyjny model wyszukiwarki internetowej i zastąpić go AI, które zamiast listy linków dostarcza gotowe rozwiązania na nasze zapytania. Teraz firma pracuje nad monetyzacją poprzez reklamę. W newsie tym jest wiele aspektów i zagadek, które chciałbym omówić: czy konsument będzie chciał czytać sponsorowane odpowiedzi; ile powinna taka reklama kosztować; co w takich...
Product, Place, Price, Promotion to cztery elementy marketing mixu w jego klasycznym rozumieniu – tzw. 4P. Obszarem, o którym w branży mówi się najmniej, jest oczywiście cena. Powody mogą być różne. Przede wszystkim to ona jest dla marketerów najmniej „sexy” tematem do dyskusji – choć dla konsumentów jest dokładnie odwrotnie. Poza tym cena to coś,...
Rich media stawiają na interakcję z użytkownikiem i zwiększenie jego zaangażowania. Dzięki temu świetnie sprawdzają się w kampaniach performance i coraz częściej goszczą w ofercie programmatic. Dlaczego marki, które chcą skutecznie docierać do swoich odbiorców, powinny zainteresować się „bogatymi” mediami? Rich media stają się coraz częstszym komponentem kampanii performance. Zapewniają większą interaktywność, stymulują zaangażowanie, pozwalają...
Ostatnie lata w Big Tech upływają pod znakiem coraz większego ciśnienia regulacyjnego. Zwolennicy tego podejścia mówią, że Meta czy Tik Tok są zbyt potężne i monopolistyczne, aby zostawić im wolną rękę, a ich wpływ na społeczeństwa, a nawet politykę, musi być pod kontrolą. Nie sposób się z tym nie zgodzić. Jest jednak jeszcze druga strona...
Amerykańscy demokraci bezapelacyjnie wiodą prym w zbieraniu i wydawaniu kosmicznych ilości pieniędzy na swoje kampanie. Choć ich wydatki reklamowe w kolejnych wyborach istotnie przebijają media spent republikanów, to jednak rezultaty kampanii systematycznie są do siebie bardzo zbliżone. Zabierając się do tego wstępniaka, miałem zamiar cynicznie stwierdzić, że w polityce USA, tak jak w walce rynkowej...
Popularność digital audio rośnie w szybkim tempie. Reklama dźwiękowa w wersji cyfrowej pozwala na precyzyjne dotarcie do odbiorców i uzyskanie lepszych efektów niż w przypadku wielu tradycyjnych formatów. Wyjaśniamy, dlaczego warto włączyć cyfrowe audio do media mixu. Tegoroczne wydatki na reklamę digital audio mają przekroczyć 7 miliardów dolarów w USA. W Unii Europejskiej reklamodawcy przeznaczą...
W świecie pełnym nadzoru, Telegram, chroniący prywatność i niecenzurujący treści przyciąga zarówno poszukujących wolności słowa, jak i tych, którzy nie znajdują miejsca na innych platformach. To jednak ma swoją cenę. Przez brak jakiejkolwiek formy moderacji stał się przestrzenią, w której kwitnie dezinformacja, organizowane są działania przestępcze, a nielegalne treści znajdują swoje miejsce. O ile dla...
23.02.2021
05.10.2020
14.06.2021
31.05.2021
Head of HI
CEO Green Parrot
Account Executive
Paid Social Media Manager
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Head of Business Development
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Client Service Manager
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Business Unit Manager
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department