Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Dzisiaj mieliśmy zaplanowany webinar o wycofaniu 3rd party cookies. Temat jest ważny. Zapisało się ponad 400 osób. Odwołaliśmy jednak to spotkanie, bo Google (nie wiem, który już raz) zmieniło plany odnośnie do jednej z najstarszych technologii internetu. Nowa wersja jest taka, że ciasteczka jednak zostają… Webinar przesuwamy o dwa tygodnie i zapraszamy ponownie. Choć cookies...
Mem jest jednym z najważniejszych pojęć, jakim powinien posługiwać się współczesny marketer. Memy to małe, uparte i odporne na zapomnienie porcje informacji, których główną funkcją jest replikacja (przekazywanie) pomiędzy ludźmi, zwłaszcza za pomocą internetu. Zrozumienie tego, jak memy działają, znacząco ułatwia zarówno myślenie o marketingu, jak i skuteczne projektowanie komunikacji, która będzie nie tylko zapadała w pamięć, ale także...
Marketing to wymagająca część branży farmaceutycznej. Z jednej strony reklama musi spełniać określone założenia, realizować zakładane cele i osiągać dobre wyniki. Z drugiej strony w ramach tworzenia komunikacji trzeba stosować się do wielu przepisów wynikających zarówno z aktów prawa Unii Europejskiej, przepisów krajowych, jak i rozszerzającej interpretację wskazanych norm linii orzeczniczej sądów oraz decyzji organów...
Dla wielu osób komplikowanie kreacji reklamowej za pomocą technologii weryfikującej jej pochodzenie i autentyczność może wydawać się jedynie technologicznym popisem. Ja jednak stoję na straży poglądu, że możliwość wskazania autorstwa i pochodzenia danego medium cyfrowego będzie miała dla nas istotne znaczenie. Wszelkie badania pokazują, że ludzie systematycznie wolą wiedzieć, że obcują z kreatywnością ludzką, a...
Meta wciąż rozgrywa karty „prywatności” w swoim stylu. Zaproponowany w 2023 roku mechanizm „płać albo wyrażasz zgodę” miał być rzekomym ukłonem w stronę użytkowników w UE, dający im iluzję kontroli nad swoimi danymi. Zapłać miesięczny abonament, a Facebook czy Instagram nie będzie wyświetlał Ci spersonalizowanych reklam. Co na to Komisja Europejska? Organy regulacyjne stwierdziły, że...
Marketing bez kolorów nie istnieje. Barwy to kluczowy składnik identyfikacji wizualnej i działań promocyjnych. Wyjaśniamy, dlaczego są takie ważne i jak wpływają na odbiorców. „Każdy klient może kupić samochód w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że będzie to kolor czarny” – to chyba najczęściej cytowana wypowiedź Henry’ego Forda, twórcy jednego z największych koncernów samochodowych świata. Choć...
Istotne zagadnienia tegorocznego Cannes Lions to sport i sztuczna inteligencja. Te dwa zjawiska łączą się w interesujący sposób, bo ograniczona ścisłymi regułami formuła dyscyplin sportowych idealnie pokazuje, że choć maszyna w czymś może być lepsza, to nadal będziemy cenić ludzką wirtuozerię dla niej samej. Czy człowiek pobiegnie szybciej, niż auto pojedzie? Czy zagra w szachy...
Komunikacja marketingowa to nie radosna twórczość. Marki, które chcą zdobywać serca klientów, muszą mówić spójnym głosem dostrojonym do wrażliwości swojej grupy docelowej. Wyjaśniamy, czym jest tone of voice i jak go stworzyć. Czym właściwie jest tone of voice? Odpowiadając zwięźle, ton głosu to po prostu styl komunikacji marki. W przypadku brandów kwestia stylu jest jednak...
Firmy potrafiące szybko i sprawnie dowieść wartości swojej oferty mają przewagę nad konkurencją, która poprzestaje na deklaracjach. Wyjaśniamy, czym jest reason to believe i jak wykorzystać go w komunikacji marketingowej. Według badań przeprowadzonych w 2015 r. przez Microsoft czas skupienia przeciętnego człowieka spadł z 12 sekund w 2000 r. do 8 sekund piętnaście lat później....
Może jestem już stary, ale mam wrażenie, że eventy prezentujące nowe rozwiązania od Apple są coraz gorsze. Podczas keynote’ów Jobsa dało się poczuć biznesowe przywództwo, wizję dla firmy, a produkt był w centrum wydarzeń. Jak dalekie jest to od prawie fabularnego podejścia do ostatniego eventu prezentującego Apple Intelligence. Może jednak to filmowe, niemal marvelowskie opakowanie...
14.06.2021
05.10.2020
23.02.2021
31.05.2021
Head of HI
CEO Green Parrot
Senior Project Manager
Junior Project Manager
UX Designer & Webflow Developer
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
Marketing Managerka Green Parrot
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Social Media Team Leaderka
Head of Business Development
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Senior Account Manager
CEO w Develtio
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Senior Project Manager w Develtio
SEM Specialist
Business Unit Manager
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer
Senior Social Media Manager
Junior SEO Specialist
Social Media Specialist
Head of GPmed Department
Agency Marketing Manager
Performance Marketing Specialist