Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Właściciele firm działających w internecie, aby zmaksymalizować swoje zyski, nie mogą pomijać w swoich działaniach narzędzi analitycznych. Pozwalają one na dogłębną weryfikację zachowań użytkowników na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się, jak potencjalni klienci poruszają się po witrynie, warto wykorzystać narzędzie, którym jest mapa ciepła (ang. heatmap). Czym jest mapa ciepła, jakie są jej główne rodzaje, jakich informacji dostarcza oraz jak można ją wykorzystać w procesie optymalizacji strony internetowej?
W zeszłym tygodniu nagrywaliśmy materiały wideo promujące nadchodzące Trendy Green Parrot, których w tym roku będzie nie tylko więcej, ale będą również wydane w niepowtarzalnej formie. Jednym z trendów, o których rozmawialiśmy, był Internet of (Real) Money. Niektórym może wydawać się, że boom fintechów (startupów rewolucjonizujących usługi finansowe) jest już za nami. Ja natomiast uważam,...
Klastry tematyczne, czyli topic clusters, to obecne już od ponad dekady pojęcie w świecie pozycjonowania. Wykorzystanie klastrów tematycznych w witrynie pozwala na budowanie widoczności strony internetowej wokół użytecznych treści, skoncentrowanych wokół istotnych słów kluczowych. Na czym dokładnie polegają klastry tematyczne?
Dla uważnego obserwatora potęga i potencjalne zagrożenia z AI nie kryją się w potencjalnym buncie maszyn czy fake newsach. Prawdziwa potęga sztucznej inteligencji polega na tym, że ten, kto posiada najlepsze rozwiązanie, jest w stanie szybko zmonopolizować ogromne obszary rynku. Perplexity wprowadzając reklamę oraz zakupy do swojego AI, powoduje, że użytkownik nie tylko nie musi...
Pozycjonowanie stron internetowych nie może być skuteczne bez dokładnie przemyślanej strategii. Mówimy w końcu o długofalowych działaniach, które będą ukierunkowane na realizację kluczowych celów biznesowych firmy. Co musisz wiedzieć na temat strategii SEO (Search Engine Optimization)? Jak przebiega opracowanie i wdrożenie strategii SEO?
Trzeba biec tak szybko jak się potrafi, aby pozostać w tym samym miejscu. Lewis Carroll ‘Przygody Alicji w Krainie Czarów’ Najprostszym testem na zdolność do innowacyjnego myślenia może być poproszenie kogoś o podanie w ciągu 30 sekund jak największej ilości różnych możliwych zastosowań cegły. Im więcej odpowiedzi otrzymamy, im bardziej będą one odbiegały od typowych...
Cyfryzacja edukacji jest wspaniałą rzeczą, która otwiera ogromne możliwości dla całych mas ludzi, którzy do tej pory nie mieli żadnego dostępu do uniwersytetów i nauczycieli. W procesie tym pierwsze skrzypce gra oczywiście Internet, a obecny rozwój produktów takich jak ChatGPT, to totalny game changer. Przekonują się o tym również startupy edu-techowe, których pozycja jest aktualnie ...
Nawet najlepsza strategia wymaga regularnych przeglądów. Takie są fakty. Zresztą w dzisiejszym świecie i nam ciężko jest nadążyć za wszystkimi zmianami, więc nie powinniśmy wymagać tego od dokumentu spisanego 5 lat temu. A przynajmniej nie bez naszej pomocy. To prawda, że dobra strategia może zarysować przyszłość firmy w perspektywie dekady, czy nawet dwóch. Jednak dopiero...
Opracowanie strategii marketingowej to czasochłonny proces, który w pierwszym kroku wymaga synergii wiedzy klienta, z umiejętnościami i doświadczeniem agencji. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, wykazaliśmy 3 aspekty współpracy, które stanowią absolutną podstawę w procesie strategicznym: know-how agencji — doświadczenie teamu wynikające z pracy na różnych markach, różnych placementach, grupach docelowych, formatach czy nowinkach marketingowych; wiedzy klienta...
Moje ubrania to przypadkowa zbieranina spodni, koszul czy innych marynarek i T-shirtów. Niektóre źle dopasowane, inne całkiem ok, ale niemające dobrego kompana, który tworzyłby sensowną całość. Kiedyś próbowałem sprowadzić wszystko do jednego zestawu — codziennie takiego samego, ale to nudne (i pretensjonalne). Chciałbym w końcu mieć asystenta do zakupów. Kogoś, kto jest ekspertem w danej...
31.05.2021
14.06.2021
05.10.2020
23.02.2021
Head of HI
CEO Green Parrot
Head of Sales - Human Intelligence on Demand
Strategist
Account Executive
Paid Social Media Manager
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Business Development Director
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Client Service Manager
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department
SEO Team Leader