Marketing Automation

Promocja brandu, pozyskiwanie leadów czy zwiększanie sprzedaży online wymaga od marketerów wielu powtarzalnych czynności i zadań, realizowanych ręcznie konsekwentnie całymi miesiącami. Te ogromne koszty i zasoby, jakie pochłania digital marketing, da się obniżyć dzięki marketing automation. Ty i Twój zespół zyskacie więcej czasu na kreatywne działania i rozwój biznesu.

Wiemy, jak ułożyć i zaprogramować procesy marketingowe w Twojej firmie. Marketing automation z Green Parrot = tańszy, skuteczniejszy i łatwiejszy w obsłudze digital marketing. Brzmi jak plan?

Marketing Automation

Kompleksowe usługi
Marketing Automation od A do Z

Marketing automation od strategii, poprzez egzekucję, aż po raportowanie i analitykę. Wszystko po to, aby z sukcesem „dowieźć” ustalone efekty biznesowe.

1
Zdiagnozujemy Twoje potrzeby i procesy marketingowe oraz kluczowe obszary, które warto zautomatyzować. Ułożymy plan działania, którego finałem będzie więcej leadów i zamkniętych sprzedaży w Twojej firmie.
2
Dobierzemy właściwe narzędzia marketing automation i zrealizujemy kompleksową strategię automatyzacji digital marketingu z naszymi ekspertami wewnętrznymi Green Parrot, dzięki czemu nie musisz martwić się o jakość pracy i komunikację kilku podwykonawców.
3
Przygotujemy dla Ciebie rzetelne raporty, które zapewnią Ci pełną kontrolę nad całym procesem. Zarekomendujemy najlepsze praktyki w zakresie aktualnych przepisów prawa i zadbamy o to, aby nasze wdrożenia były zgodne z RODO - wszystko dla bezpieczeństwa w internecie: Twojej marki i Twoich klientów.

Zamów audyt, strategię i wdrożenie Marketing Automation w Green Parrot, ponieważ dobrze wiemy:

Jak wykorzystać Marketing Automation we-commerce i wielu innych branżach

Od 14 lat udoskonalamy swoje umiejętności i doświadczenie w automatyzacji digital marketingu. Kanałów, narzędzi i działań jest dziś mnóstwo – trudno nad tym zapanować. Właśnie dlatego marketing automation przychodzi z pomocą zarówno małym e-biznesom, jak i wielkim korporacjom. Od e-commerce, przez pharma & medical, aż po FMCG i branżę IT. Wdrażamy rozwiązania no-code, a także produkujemy własne narzędzia do automatyzacji i integracji marketingu przy współpracy z naszym software house – Develtio.

Jak ustalać KPI i cele biznesowe
w Marketing Automation

Dobrze rozumiemy, że budżet marketingowy nie powinien być „wydany”, a zainwestowany. Dlatego każde zaproponowane przez nas rozwiązanie w ramach pakietu Marketing Automation będzie mieć swój konkretny, biznesowy cel, a jego pozytywny finał będzie określony mierzalną liczbą. Bez przepalania budżetu na niepotrzebne technologiczne ciekawostki.

Które narzędzia w Marketing Automation warto wdrożyć

Podczas warsztatów strategicznych na początku naszej współpracy zdiagnozujemy, co warto uprościć i usprawnić w Twojej firmie za pomocą gotowych narzędzi i autorskich rozwiązań marketing automation. Skonstruujemy dla Ciebie indywidualny, dopasowany do Twoich potrzeb toolstack i zestaw procesów marketing automation – maszynę do generowania leadów i sprzedaży.

Jak zaoszczędzić dziesiątki roboczogodzin Twoich marketerów

Prowadziliśmy już kampanie marketingowe dla setek firm. Wiemy, jak dużo godzin jest marnowanych na proste, powtarzalne czynności. Zarówno w małych, rodzinnych biznesach, jak i międzynarodowych korporacjach. Wskażemy Ci te obszary na początku współpracy i dobierzemy lub stworzymy odpowiednie narzędzia i procesy. Twój marketing będzie działać szybciej, taniej i efektywniej.

Co zrobić, aby już nikt w Twojej firmie nie musiał pamiętać…

…o prostych, powtarzalnych, ale niekiedy niezbędnych działaniach pro-sprzedażowych i marketingowych. Mailowe i SMS-owe potwierdzenia wysyłki zamówienia, przypominanie potencjalnym klientom o możliwości rozpoczęcia współpracy, odpowiadanie na wiadomości w social mediach i wiele innych zadań może za Ciebie wykonać automat. Zaprogramujemy go dla Ciebie.

Jak zwiększać sprzedaż i ilość leadów przy pomocy Marketing Automation

Każda godzina zaoszczędzona dzięki automatyzacjom bezpośrednio przekłada się na więcej czasu w Twoim zespole na działania kreatywne i nowe projekty, które zwiększą sprzedaż i ilość leadów. Do tego marketing automation „podgrzewa” leady za Ciebie i domyka sprzedaże, na które Twoi specjaliści ds. sprzedaży poświęcali do tej pory mnóstwo czasu.

Skontaktujmy się

    Michał Bednarczyk
    Head of Performance Team

    Marketing Automation z Green Parrot - co potrafimy?

    1
    E-mail Marketing Automation
    Spersonalizowane newslettery, powiadomienia mailowe, e-materiały wsparcia sprzedaży, segmentacje bazy odbiorców, edutainmentowe maile, budujące społeczność i wiele więcej - nasz zespół marketing automation umie w e-mail marketing.
    2
    SMS Marketing Automation
    SMS’y wydają się archaicznym kanałem komunikacji, jednak wciąż notują ogromną skuteczność i generują pokaźną sprzedaż. Mamy zasoby i narzędzia, które pozwolą Ci uruchomić lub udoskonalić Twój SMS marketing.
    3
    Lead Generation, Scoring & Nurturing
    Generowanie leadów, wybieranie spośród nich tych najbardziej wartościowych, „podgrzewanie” ich i konwertowanie ich na sprzedaż to nasza specjalność. Zarówno w świecie B2C, jak i B2B.
    4
    Rekomendacje produktowe
    AI podpowie Twoim potencjalnym klientom spersonalizowane oferty i konkretne rekomendacje produktowe - na stronie WWW, w newsletterze czy w ramach remarketingu w paid adsach. Wszystko po to, aby zwiększyć sprzedaż. Wiemy, jak to skutecznie wdrożyć w Twoim biznesie.
    5
    Projektowanie lejków marketingowych
    Marketing i sprzedaż można, a nawet trzeba poukładać w spójny i konsekwentny ciąg punktów styku i zdarzeń - od pierwszego kontaktu klienta z marką aż po konwersję i obsługę posprzedażową. Zaprojektujemy dla Ciebie gotowe lejki marketingowe i sprzedażowe, które pomogą ułożyć i zautomatyzować obsługę klienta.
    6
    Programy lojalnościowe
    Nie od dziś wiadomo, że statystycznie taniej jest utrzymać obecnego klienta niż pozyskać nowego. Właśnie dlatego warto tworzyć i automatyzować programy lojalnościowe, które będą zwiększać zaangażowanie i koszyki zakupowe Twoich dotychczasowych klientów, a także zachęcać ich do powrotu na kolejne zakupy.
    7
    Web-Push Marketing
    Pozornie irytujący, ale bardzo skuteczny kanał pro-sprzedażowy - dostarczalność na poziomie 80%, CTR nawet 30% i ogromny zwrot z inwestycji sprawiają, że coraz więcej firmy B2B czy e-commerce decyduje się na boostowanie wyświetleń strony WWW i sprzedaży właśnie dzięki powiadomieniom web push. Zadbamy o kreatywny web push marketing dla Twojej marki.
    8
    Pop-Up Marketing
    Promowanie aktualnych ofert specjalnych, zapraszanie do newslettera w zamian za specjalny rabat czy zachęta do pobrania lead magnetu w B2B - to wszystko i jeszcze więcej da się osiągnąć dzięki dobrze zaprojektowanym, kreatywnym pop-up’om. Wdrożymy je na Twojej stronie WWW lub w sklepie internetowym.
    9
    User Tracking
    Badania eyetrackingowe i user tracking to ogromnie ważny element dla optymalizacji stron firmowych, poprawy wyników SEO i poszukiwania obszarów, w których warto wdrożyć marketing automation. Jeśli dobrze zrozumiesz zachowania userów na Twojej stronie internetowej, wygrasz z konkurencją, pozyskasz więcej leadów i wygenerujesz wyższą sprzedaż. Pomożemy Ci w tym.
    10
    Dynamic Content
    Treści na stronie WWW czy w sklepie online dopasowane do potrzeb i doświadczeń potencjalnego klienta? Z naszym zespołem marketing automation to możliwe. Stworzymy kilka wersji treści i layoutu, które możemy pokazywać odpowiednim grupom docelowym i remarketingowym, a także w określonej lokalizacji.
    11
    Dynamic Graphics & Video
    Specjalizujemy się w personalizacji materiałów na potrzeby kampanii. Na podstawie feedu produktowego lub listy punktów stacjonarnych możemy szybko i efektywnie kosztowo wytworzyć tysiące grafik i video. Co ważne, nad całym procesem czuwa doświadczony graphic designer, więc nie ma mowy o spadku jakości kreacji. Automatyzacja nie może ograniczać naszej wyobraźni. Po prostu oszczędzamy masę roboczogodzin, które możesz zainwestować w inne obszary działalności firmy.
    12
    Kampanie multichannel
    W jednym zespole łączymy kompetencje ponad 20 systemów reklamowych: Facebook, LinkedIn, Google, Bing, TikTok i wiele, wiele więcej. Dzięki rozwiązaniom marketing automation możemy wykorzystać synergię między tymi kanałami, wdrożyć skuteczniejszą analitykę i tworzyć dokładne lejki sprzedażowe, prowadzące użytkownika „za rękę” od punktu styku po konwersję.
    13
    Marketing Automation w social media
    Dziś komunikacja z sympatykami marki odbywa się wielokanałowo. A przecież żaden z Twoich followersów nie chce pozostać bez odpowiedzi. W utrzymaniu stałej komunikacji z fanami pomogą Ci zaprojektowane przez nas automatyczne DM, odpowiedzi na komentarze czy reakcje na posty z Twoimi produktami.
    14
    Chatboty, voice boty, video boty i live chaty
    Automatyzacja komunikacji znacząco ułatwi Ci obsługę klientów - szczególnie, gdy podobne pytania od zainteresowanych pojawiają się coraz częściej, a każdy oczekuje szybkiej i wyczerpującej odpowiedzi. Od lat prawdopodobnie jako pierwsi w Polsce tworzyliśmy chatboty i inne rozwiązania oparte na AI.
    15
    Tworzenie stron WWW i landing page
    Każda kampania i każde działanie marketingowe w ramach lejka musi zapewniać potencjalnemu klientowi dobre lądowanie w odpowiednim miejscu. Zaprojektujemy i wykonamy dla Ciebie dopasowane landing page i strony internetowe - zarówno firmowe wizytówki, jak i duże rozwiązania e-commerce.
    16
    Kreacje i copy do automatyzacji
    Dział kreacji to nasza tajna broń we wszystkich przetargach i ofertach dla klientów. Mamy doświadczony zespół graphic designerów, specjalistów ds. UX/UI, animatorów i copywriterów. Przygotujemy kreacje idealne do marketing automation - mailingi, SMS’y, reklamy, posty czy layouty stron WWW.
    17
    Warsztaty i szkolenia z Marketing Automation
    Chętnie podzielimy się wiedzą z zakresu marketing automation z Twoim zespołem. Przygotujemy dedykowane szkolenie, webinar lub warsztaty stacjonarne, podczas których zaplanujemy strategię i dobierzemy narzędzia marketing automation, a także przedstawimy konkretne przykłady i case’y.
    18
    Integracje (m.in. SM, CRM, Google)
    Połączymy wszelkie niezbędne narzędzia i oprogramowania w jeden spójny ekosystem marketing automation dla Twojej firmy. Nasze teamy doświadczonych developerów w Develtio i specjalistów od AI z Finderstand są do Twojej dyspozycji.
    19
    Toolstack Marketing Automation
    HubSpot, Salesforce, ActiveCampaign, a może Marketo? Nie musisz znać wszystkich dostępnych na rynku narzędzi do marketing automation. To my przeanalizujemy Twój biznes i Twoich klientów, a finalnie zaproponujemy Ci i wdrożymy (lub sami zakodujemy!) dopasowane do Waszych procesów rozwiązania technologiczne.
    20
    Automatyzacja analityki i raportowania
    Możliwości AI i integracje różnych systemów reklamowych czy aplikacji pozwalają nam na zamknięcie całej analityki internetowej ze wszystkich systemów w jednym prostym do odczytania i zrozumiałym dla każdego raporcie. Przygotujemy dla Ciebie dokładną analizę prowadzonych działań i wdrażanych zmian w Twoim digital marketingu.

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    Dla jakich firm projektujemy i wdrażamy rozwiązania Marketing Automation?
    Od lat dostrzegamy ogromne zapotrzebowanie na automatyzację procesów sprzedażowych i marketingowych w konkretnych branżach. Wyspecjalizowaliśmy się w takich zagadnieniach jak:
    Marketing Automation dla e-commerce, marketplace’ów i sklepów internetowych
    Księgarnie internetowe, e-drogerie i e-sklepy spożywcze, internetowe butiki z ubraniami i biżuterią, branża beauty czy marketplace’y – wszystkie te firmy potrzebują automatyzacji marketingu na wielu płaszczyznach. Często nie mając nawet tej świadomości i przepalając mnóstwo czasu swoich pracowników na powtarzalnych zadaniach, w których może zastąpić ich AI i marketing automation.
    Marketing Automation dla pharma & medical
    Marketing farmaceutyczny i medyczny to specjalność Green Parrot. Zespół GP Med dedykowany firmom z branży pharma & medical dobrze zna przepisy, zasady i zwyczaje stosowane w promocji leków OTC i RX, suplementów diety i innych produktów medycznych. Także w zakresie marketing automation.
    Marketing Automation dla B2B
    W marketingu B2B cały proces sprzedażowy może trwać wiele miesięcy. „Przypominajki”, podgrzewanie leada, dodatkowe materiały edukacyjne czy oferty specjalne, a nawet wszelkie formalności, związane z potwierdzeniem współpracy – to wszystko i wiele więcej możemy zautomatyzować dla Twojego działu sprzedaży.
    Marketing Automation dla nowych technologii: software house, start-upy i aplikacje mobilne
    Od lat tworzymy nowe start-upy i aplikacje, mamy też własny software house, dlatego wiemy, czego potrzebują takie projekty i ich founderzy na starcie działalności, jak i w okresie rozwoju. Szczególnie w zakresie automatyzacji.
    Marketing Automation w świecie web3, crypto, blockchain i NFT
    Obserwujemy nowe trendy i technologie, a w tych, w których upatrujemy przyszłość, zdobywamy nowe kompetencje. Dokładnie tak jest z rzeczywistością web3 i blockchain. Dobrze znamy procesy i automatyzacje, które warto wdrożyć w projektach crypto i NFT.
    Marketing Automation w bankowości i finansach
    Bankowość i finanse dobrze rozumieją technologię. Czas na wdrożenie technologii marketingowych: automatyzacje, nowe rozwiązania i oprogramowanie, które usprawnią pracę działu marketingu.
    Marketing Automation w przemyśle i logistyce
    Tutaj nie brakuje procesów około-sprzedażowych i marketingowych, które trzeba optymalizować. Szczególnie, że w przemyśle, transporcie i logistyce te procesy powtarzają się nieustannie w ogromnych ilościach. Wiemy, jak to zrobić.

    Skontaktujmy się

      Michał Bednarczyk
      Head of Performance Team

      Strategia Marketing Automation od A do Z: jak to działa w Green Parrot?

      Poszukiwanie kolejnych obszarów do automatyzacji

      Sprawdzamy, co jeszcze da się przyspieszyć w Twoim dziale sprzedaży i marketingu

      Briefing

      analizujemy Twój brief i wstępnie szukamy odpowiednich do Twoich potrzeb rozwiązań

      Briefing

      Warsztaty strategiczne

      podczas warsztatów pogłębiamy naszą wiedzę o Twoim biznesie i Twoją o możliwościach marketing automation

      Warsztaty strategiczne

      Zasoby

      ustalamy konkretną listę ekspertów ds. automatyzacji rozwiązań, narzędzi i oprogramowania, które pomoże nam w usprawnieniu Twojego marketingu

      Zasoby

      KPI

      określamy cele biznesowe, jakie ma spełnić dane wdrożenie MA

      KPI

      Legal check

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Legal check

      Prezentacja strategii

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Prezentacja strategii

      Implementacja strategii i technologii

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Implementacja strategii i technologii

      Obserwacje, analizy i raportowanie

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Obserwacje, analizy i raportowanie

      Feedback Klienta

      słuchamy Twoich uwag, opinii i obserwacji po wdrożeniu konkretnych rozwiązań

      Feedback Klienta

      Optymalizacja

      nanosimy niezbędne poprawki i usprawnienia

      Optymalizacja

      Poszukiwanie kolejnych obszarów do automatyzacji

      sprawdzamy, co jeszcze da się przyspieszyć w Twoim dziale sprzedaży i marketingu

      Poszukiwanie kolejnych obszarów do automatyzacji

      Briefing

      analizujemy Twój brief i wstępnie szukamy odpowiednich do Twoich potrzeb rozwiązań

      Warsztaty strategiczne

      podczas warsztatów pogłębiamy naszą wiedzę o Twoim biznesie i Twoją o możliwościach marketing automation

      Zasoby

      ustalamy konkretną listę ekspertów ds. automatyzacji rozwiązań, narzędzi i oprogramowania, które pomoże nam w usprawnieniu Twojego marketingu

      KPI

      określamy cele biznesowe, jakie ma spełnić dane wdrożenie MA

      Legal check

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Prezentacja strategii

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Implementacja strategii i technologii

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Obserwacje, analizy i raportowanie

      nasz dział prawny sprawdza, czy wszystkie zaplanowane wdrożenia są zgodne z literą prawa i RODO

      Feedback Klienta

      słuchamy Twoich uwag, opinii i obserwacji po wdrożeniu konkretnych rozwiązań

      Optymalizacja

      nanosimy niezbędne poprawki i usprawnienia

      Poszukiwanie kolejnych obszarów do automatyzacji

      sprawdzamy, co jeszcze da się przyspieszyć w Twoim dziale sprzedaży i marketingu

      Po co Ci Marketing Automation?
      Dzięki automatyzacjom z Green Parrot Twój marketing staje się:

      Efektywniejszy
      Sprawniejszy
      Dokładniejszy
      Bardziej analityczny
      Tańszy
      Bardziej trafny

      Co nam się udało w Marketing Automation?

      Dlaczego jesteśmy skuteczni w Marketing Automation?

      Partner biznesowy w digitalu

      Traktujemy wdrożenie marketing automation, tak kompleksowe, jak i pojedynczych narzędzi, jako inwestycję, a nie jedynie sposób na szybkie przepalenie budżetu i „wykazanie” kilku liczb w raportach. Udowadniamy, że w digitalu (prawie!) wszystko da się zmierzyć, policzyć i przeanalizować tak, aby realnie zwiększać efektywność i rentowność działań.

      Kompetencje 360°

      Mamy blisko 100-osobowy zespół, który posiada wszelkie niezbędne digitalowe kompetencje. Od agencji marketingowej Green Parrot, poprzez software house Develtio, aż po start-up zajmujący się produkcją chatbotów, czyli Finderstand. Copywriting, social media, tworzenie stron WWW, SEO, performance marketing, marketing automation, współpraca z influencerami, chatboty, kreacja tekstów, audio, foto i wideo, UX/UI i wiele więcej - wszystko załatwisz tu z jednym project managerem na jednej fakturze.

      Obserwujemy trendy i standardy

      MarTech zmienia się i ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Na bieżąco obserwujemy nowości. Sami tworzymy autorskie technologie i integracje. O najnowszych trendach w marketingu i innowacyjnych rozwiązaniach piszemy w naszym cotygodniowym newsletterze - GreenLetterze, który subskrybuje kilkanaście tysięcy miłośników m.in. automatyzacji w marketingu.

      Niepowtarzalne kreacje

      Dział kreatywny to nasza tajna broń we wszystkich przetargach i porównaniach z konkurencją. Zbudowaliśmy team kreatywny złożony z doświadczonych copywriterów, specjalistów UX/UI oraz graphic designerów, których pomysły zamykają w konkretnych ramach stratedzy i project managerowie z wieloletnim stażem. Ich wsparcie w działaniach marketing automation jest kluczowe dla skuteczności naszych kampanii.

      Skontaktujmy się

        Michał Bednarczyk
        Head of Performance Team

        Marketing Automation w Green Parrot w liczbach:

        + 800

        kampanii z wykorzystaniem narzędzi Marketing Automation

        + 95%

        przypadków, w których wdrożenie Marketing Automation realnie zaoszczędziło czas pracy specjalistów ds. marketingu w organizacji

        83%

        Klientów zamawia u nas kolejne usługi i kampanie po realizacji pierwszych wspólnych działań

        14 lat

        automatyzujemy procesy marketingowe w polskich i zagranicznych firmach

        Pobierz 5 Canvasów, które pomogą Ci poukładać Twój marketing:

        Zapisz się do GreenLettera
        i odbierz 5 Canvasów Green Parrot:

        Najpopularniejsze pytania o Marketing Automation

        Marketing Automation to nie chwilowy trend czy buzzword, ale zestaw narzędzi, wspieranych przez AI, które za chwilę będą standardem w każdej nowoczesnej firmie, która realnie chce rozwijać sprzedaż i marketing. Poniżej zebraliśmy najczęściej zadawane pytania o automatyzacje w marketingu.

        Marketing Automation, system do automatyzacji marketingu, to działania, dzięki którym wiele zadań z zakresu sprzedaży czy marketingu jest wykonywanych sprawniej i szybciej za sprawą ich automatyzacji. MA można wykorzystać w wielu obszarach i kanałach służących do kontaktu z klientami. Dzięki Marketing Automation firma może np. sprawnie zbierać i zarządzać danymi, jak i efektywnie planować komunikację z konsumentami.

        Dzięki Marketing Automation firmy mogą zrealizować swoje cele biznesowe: generować znacznie więcej jakościowych leadów, pozyskiwać nowych klientów, osiągać wzrost sprzedaży czy obniżać koszty działalności. MA można wykorzystać w praktycznie każdej branży.

        Marketing automation pozwala docierać do konsumentów szybciej i skuteczniej. Pomaga nie tylko zdobywać nowych klientów, ale też umacniać relacje z tymi obecnymi. Przekłada się to bezpośrednio na większe zyski firmy. Inną zaletą jest to, że pracownicy są zwolnieni z powtarzalnych zadań i mogą skupić się na innych, wartościowych dla biznesu działaniach.

        Na rynku jest dostępnych wiele tooli do Marketing Automation. Jednak strategia „im więcej, tym lepiej” tutaj się nie sprawdza. Firmy, które chcą rozpocząć swoją przygodę z Marketing Automation powinny najpierw określić, co chcą dzięki temu osiągnąć. Kolejnym krokiem jest dobranie odpowiednich narzędzi.

        Możliwości, jakie daje Marketing Automation jest naprawdę dużo. Na początek warto zainteresować się chociażby obsługą spersonalizowanych kampanii e-mailowych i formularzy na stronie internetowej. Firma może też przy pomocy systemu do automatyzacji marketingu przeprowadzać testy A/B.

        Poczytaj o content marketingu na naszym blogu:

          Skontaktujmy się

          Warszawa

          ul. Szturmowa 9/13
          02-678 Warszawa

          Katowice

          ul. Jesionowa 22 / 3.5
          40-006 Katowice