Marketing Automation dzięki swoim możliwościom jest najistotniejszym narzędziem przy realizacji kampanii internetowych. Pozwala zwiększyć konwersje sprzedaży, poprawić współczynnik ROI i zbierać większą liczbę jakościowych leadów.
Nasze rozwiązanie wspiera sprzedaż online i marketing firm. Kluczem jest odpowiednie połączenie działań w sprawny system, który pomoże zamienić ruch na Twojej stronie w klientów zainteresowanych zakupem.
Przeprowadzamy gruntowną analizę ruchu na stronie – zachowań klientów i ścieżek sprzedażowych.
Określamy wspólne cele i założenia, czyli co chcemy osiągnąć wprowadzając marketing automation u klienta.
Określamy kluczowe strategicznie procesy i je automatyzujemy. Wszystko po to, aby twoje kampanie były jeszcze skuteczniejsze i bardziej angażujące.
Odpowiednio dopasowane działania do potrzeb klientów wpływają pozytywnie na decyzje zakupowe.
Generuj nawet o 55% więcej dobrej jakości kontaktów sprzedażowych (źródło: Forrester Research).
Czas to pieniądz a automatyzacja kampanii i zadań pracowników pozwala oszczędzić do 33% kosztów obsługi.
Większość klientów nie dokonuje tranzakcji w sklepie internetowym, odzyskaj nawet do 12% porzuconych koszyków.
Dzięki odpowiednim przetwarzaniu informacji w jednym miejscu możesz precyzyjnie personalizować komunikaty.