Usługi
Rozwiązania
Naszym wyzwaniem było zwiększenie świadomości marki i zaangażowania w wielu krajach poprzez reklamy w mediach społecznościowych. Saxdor chciał opowiedzieć grupie docelowej wyjątkową historię brandu jako producent łodzi stawiający nacisk na nowoczesną technologię i bezpieczeństwo.
Twórcom platformy chodziło o dotarcie do obu grup odbiorców swoich usług: zarówno twórców contentu (game developerów), jak i konsumentów (graczy, którzy mają zainteresować się grami wspieranymi przez Playstrict).
Zobacz, jak przygotowaliśmy podcast dla marki Samsung z udziałem 10 KOL's i Łukasza Smolarskiego w roli hosta. Największym wyzwaniem był czas realizacji projektu od A do Z w ciągu zaledwie 1 miesiąca!
Naszym celem było zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności produktu na polskim rynku. Zaczęliśmy od rekomendacji kanałów reklamowych, kreacji i działań, które miały zrealizować założone przez firmę cele biznesowe. Finalnie zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy całą strategię marketingową razem z polskim oddziałem Klienta.
5 lat temu połączyliśmy siły z naszym Klientem w promocji produktów międzynarodowego giganta na polskim rynku. Od tamtej pory konsekwentnie i z pełnym zaangażowaniem dbamy o ich sukces w Polsce.
ZF AMARA przejęła markę trilac® od Krotex Pharm i potrzebowała agencji, która zadba o wyrazistą kampanię online powracającego brandu.
Zadbaliśmy o performance marketing rekrutacyjny dla Objectivity - celem było zwiększenie świadomości marki na terenie Trójmiasta wśród młodych osób, zainteresowanych software’em i programowaniem.
Celem GRUPA INCO była wiosenno-letnia aktywacja fanów swoich produktów, dotarcie do nowych odbiorców i pobudzenie sprzedaży przed okresem letnich porządków.
Zaufali nam:
ul. Szturmowa 9/13 02-678 Warszawa
ul. Jesionowa 22 / 3.5 40-006 Katowice