zwiększenie świadomości marki

Pierwsza kampania telewizyjna dla probiotyków marki trilac® i wiele więcej

Zakład Farmaceutyczny AMARA sp. z o.o. to krakowska firma z 100% polskim kapitałem. Jest jednym z prekursorów rodzimego przemysłu farmaceutycznego. Zrealizowana przez nas kampania dla tego klienta skupiła się na marce produktów trilac®.

Wyzwania i Cele

w tej współpracy

Razem z klientem podjęliśmy wyzwanie odbudowy świadomosci marki trilac® wśród klientów.
Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:

Informacja i zwiększenie świadomości

Zapoznanie klientów z portfolio produktowym marki trilac®

01

Edukacja

Przekazanie rzetelnej wiedzy oraz walka z mitami na temat probiotyków

02

Zwiększenie zasięgu i dotarcie do nowych odbiorców

Dystrybucja materiałów promocyjnych zarówno w telewizji, jak również w przestrzeni internetowej

03

Jak pracowaliśmy i co zrobiliśmy?



Netnografia

Aby określić kierunek komunikacji, zrealizowaliśmy badanie obecności marki i całej kategorii probiotyków w Internecie. Dzięki temu wiedzieliśmy, na co zwrócić uwagę w kampanii reklamowej, kto jest grupą docelową i jaki content powinniśmy stworzyć.

01



SEO

Zależało nam na zwiększeniu widoczności strony poprzez działania optymalizacyjne. Wdrożyliśmy SLA — zweryfikowaliśmy stronę www i poprawiliśmy treści, uzupełniliśmy brakujące linkowania. Dodaliśmy też podstrony dla nowych wariantów produktu.

02



Social media

Jednym z naszych zadań było założenie profilu trilac® na Facebooku, gdzie prowadziliśmy komunikację produktowo-edukacyjną. W dalszej kolejności zajęliśmy się zbudowaniem profilu na Instagramie.

03



Kampania digitalowa

Szeroko zakrojona kampania obejmowała działania reklamowe w takich systemach jak: Meta, Google Ads, YouTube. Digital wspierał realizację celów kampanii i pozwalał nam dotrzeć do określonych grup odbiorców.

04
05

Animacja

Przygotowaliśmy animację produktową z kluczowymi USP produktu.

Zakres naszych prac

Byliśmy odpowiedzialni za:
scenariusz, storyboard, art directing, ilustracja, motion directing, motion design

Zobacz animację

Lek trilac® - optymalny skład probiotyczny
przebadany klinicznie



Kampania telewizyjna

W ramach współpracy zrealizowaliśmy także pierwszą w historii marki kampanię telewizyjną. Zaplanowaliśmy i zakupiliśmy media na okres 3 miesięcy do kampanii sponsoringowej. Wyprodukowaliśmy spot (8 sekund) w 3 wersjach wizualnych, skierowanych do różnych grup docelowych. Kampania telewizyjna wygenerowała założone zasięgi – ponad 1000 GRP vs. planowane 814.

06

Rezultaty

129% GRP
realizacji założeń w kampanii telewizyjnej
1,7 mln
zasięgu kampanii na Facebooku
500%
taki wzrost odnotowały frazy SEO znajdujące się w TOP3 w 2023 roku
+112 tys
przejść na stronę www 
z kampanii Google Ads

Zespół realizujący projekt

Za sprawną realizacją projektu stoją ekspertki i eksperci Green Parrot:

Mariola Popielarz
head of GP Med
Aneta Fijał
Social Media Specialist
Kamila
Wojsław-Studzińska
SEM specialist
Magda Baljon
Head of Creative
Olga Korban
Senior Art Director
Jakub Nalepa
Senior Graphic Designer
Kacper Matuszewski
Graphic Designer
Agata Kruk
Senior Copywriter
Piotr Orzołek
SEO Specjalist

Osoba prowadząca

Paulina Adamczyk

Group Account Leader w Green Parrot. Prowadziła projekty dla największych marek na rynku. Doskonale zorganizowana i odpowiedzialna, a do tego maksymalnie zaangażowana 
w każde zadanie.

Od klienta

Weronika Jakubowska
AMARA
Weronika Jakubowska
AMARA

Millenialsi byli pokoleniem, które jako pierwsze poznało markę trilac®, gdy ich mamy wybierały ten probiotyk podczas antybiotykoterapii. Dziś to właśnie oni decydują, co podać swoim dzieciom w trakcie i po leczeniu. Praca nad kampanią telewizyjną, zrealizowaną przez agencję Green Parrot, zaczęła się od tego kluczowego wniosku. Dzięki zaangażowaniu i profesjonalizmowi zespołu Green Parrot, osiągnęliśmy zasięgi ponad 129% założonego celu GRP, co znacząco zwiększyło świadomość naszej marki wśród konsumentów.

W tej współpracy wszystko było na swoim miejscu: terminowość, odpowiedzialność, wiedza, kreatywność, współpraca, zrozumienie i otwartość na klienta.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Piszę do was

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.