Zakład Farmaceutyczny AMARA sp. z o.o. to krakowska firma z 100% polskim kapitałem. Jest jednym z prekursorów rodzimego przemysłu farmaceutycznego. Zrealizowana przez nas kampania dla tego klienta skupiła się na marce produktów trilac®.
w tej współpracy
Razem z klientem podjęliśmy wyzwanie odbudowy świadomosci marki trilac® wśród klientów. Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:
Zapoznanie klientów z portfolio produktowym marki trilac®
Przekazanie rzetelnej wiedzy oraz walka z mitami na temat probiotyków
Dystrybucja materiałów promocyjnych zarówno w telewizji, jak również w przestrzeni internetowej
Aby określić kierunek komunikacji, zrealizowaliśmy badanie obecności marki i całej kategorii probiotyków w Internecie. Dzięki temu wiedzieliśmy, na co zwrócić uwagę w kampanii reklamowej, kto jest grupą docelową i jaki content powinniśmy stworzyć.
Zależało nam na zwiększeniu widoczności strony poprzez działania optymalizacyjne. Wdrożyliśmy SLA — zweryfikowaliśmy stronę www i poprawiliśmy treści, uzupełniliśmy brakujące linkowania. Dodaliśmy też podstrony dla nowych wariantów produktu.
Jednym z naszych zadań było założenie profilu trilac® na Facebooku, gdzie prowadziliśmy komunikację produktowo-edukacyjną. W dalszej kolejności zajęliśmy się zbudowaniem profilu na Instagramie.
Szeroko zakrojona kampania obejmowała działania reklamowe w takich systemach jak: Meta, Google Ads, YouTube. Digital wspierał realizację celów kampanii i pozwalał nam dotrzeć do określonych grup odbiorców.
Przygotowaliśmy animację produktową z kluczowymi USP produktu.
Byliśmy odpowiedzialni za:
scenariusz, storyboard, art directing, ilustracja, motion directing, motion design
W ramach współpracy zrealizowaliśmy także pierwszą w historii marki kampanię telewizyjną. Zaplanowaliśmy i zakupiliśmy media na okres 3 miesięcy do kampanii sponsoringowej. Wyprodukowaliśmy spot (8 sekund) w 3 wersjach wizualnych, skierowanych do różnych grup docelowych. Kampania telewizyjna wygenerowała założone zasięgi – ponad 1000 GRP vs. planowane 814.
Za sprawną realizacją projektu stoją ekspertki i eksperci Green Parrot:
Group Account Leader w Green Parrot. Prowadziła projekty dla największych marek na rynku. Doskonale zorganizowana i odpowiedzialna, a do tego maksymalnie zaangażowana w każde zadanie.
Millenialsi byli pokoleniem, które jako pierwsze poznało markę trilac®, gdy ich mamy wybierały ten probiotyk podczas antybiotykoterapii. Dziś to właśnie oni decydują, co podać swoim dzieciom w trakcie i po leczeniu. Praca nad kampanią telewizyjną, zrealizowaną przez agencję Green Parrot, zaczęła się od tego kluczowego wniosku. Dzięki zaangażowaniu i profesjonalizmowi zespołu Green Parrot, osiągnęliśmy zasięgi ponad 129% założonego celu GRP, co znacząco zwiększyło świadomość naszej marki wśród konsumentów.
W tej współpracy wszystko było na swoim miejscu: terminowość, odpowiedzialność, wiedza, kreatywność, współpraca, zrozumienie i otwartość na klienta.