Influencer Marketing

Współpraca z influencerami zwykle kojarzy się marketerom
z niezliczoną ilością formalności, a do tego czasochłonnym researchem i nieustanną koordynacją wszystkich publikacji.

Wiemy, jak ułatwić Ci cały ten proces i poprawić wyniki
w influencer marketingu Twojej marki. Brzmi jak plan?

Influencer Marketing

Kampanie z influencerami od A do Z

Znajdziemy dla Ciebie najlepszych twórców, dopasowanych do Twoich produktów i usług. Dopilnujemy wszystkich formalności. Przygotujemy strategię, zaplanujemy konkretne KPI i zrealizujemy kompleksowe działania z influencerami od kreacji poprzez egzekucję aż po raportowanie i analitykę. Wszystko po to, aby z sukcesem “dowieźć” ustalone efekty biznesowe.

Jak NIE stracić kilkudziesięciu tysięcy złotych na influencer marketingu?

Wybierz influencer marketing w Green Parrot, ponieważ dobrze wiemy:

Jak znaleźć influencera idealnego dla Twojego brandu

Tylu wartościowych twórców, kolejne platformy do influencer marketingu, coraz więcej nowych kanałów komunikacji i social media – jak się w tym wszystkim odnaleźć i zrobić dobry research przed rozpoczęciem działań w influencer marketingu? Spokojnie. Znajdziemy dla Ciebie influencerów i liderów opinii, dopasowanych do Twojej kampanii reklamowej i strategii biznesowej.

Jak ustalać KPI i cele biznesowe w strategii influencer marketing

Influencer marketing to nie tylko działania wizerunkowe i PR. To przede wszystkim konkretny kanał promocji i komunikacji marki, a także źródło leadów i sprzedaży. Zaplanujemy i zrealizujemy konkretne cele biznesowe dzięki współpracy z influencerami, jednocześnie dbając o duże zasięgi i wizerunek Twojego brandu.

Jak współpracować z influencerami

W Green Parrot mamy do dyspozycji dedykowany zespół specjalistów ds. influencer marketingu, którzy wiedzą, jak z perspektywy potrzeb i charakteru marki zrobić research i dobrać idealnych twórców, a następnie wprowadzić ich w świat Twoich produktów. Nie musisz się o nic martwić.

Ile czasu zajmują kwestie formalne i aspekty prawne w influencer marketingu

Przez lata wypracowaliśmy sprawne procedury, standardy umów, harmonogramów, media planów i innych niezbędnych “formatek”, aby zabezpieczyć interes Twojej firmy od strony formalnej.

Ile kosztuje influencer marketing i jak wycenić influencera

Wiemy, jak oszacować budżet kampanii i wycenić współpracę z konkretnym twórcą. Jeden top influencer, a może setki mikro-influencerów? Dobierzemy marki osobiste o odpowiednich zasięgach, które pozwolą nam na realizację KPI zgodnie z założonym budżetem na inwestycję w influencer marketing.

Jakie treści najlepiej tworzyć z influencerami

Content marketing ma wiele odsłon i wymiarów. Współpraca z influencerami nie musi opierać się jedynie na postach na Instagramie z placementem produktu. Razem z influencerami tworzymy np. e-booki, podcasty, vlogi, wpisy na bloga firmowego, a także organizujemy konkursy, niestandardowe akcje ambientowe i wiele, wiele więcej.

Jakie są największe błędy w kampaniach z influencerami

Przeprowadziliśmy setki kampanii z twórcami internetowymi i offline’owymi, zanim jeszcze w Polsce zaistniało pojęcie influencera. Wieloletnie doświadczenia, potknięcia i sukcesy wiele nas nauczyły. Na bieżąco obserwujemy realizowane kampanie, analizujemy je i wyciągamy wnioski. Wiemy, jakich błędów unikać i o co zadbać, aby Twój influencer marketing był maksymalnie skuteczny.

Które kanały i narzędzia w influencer marketingu sprawdzają się najlepiej

Influencer marketing to nie tylko Instagram. Coraz więcej twórców buduje swoje społeczności i dba o zasięgi w nowych mediach. Grupa na Discord, profil na Twitterze, a może popularna tablica na Pintereście? Sprawnie włączymy profile influencerów w dowolnym medium społecznościowym w Twoją strategię marketingową.

Jak mierzyć ROI oraz skuteczność i efektywność kampanii z influencerami

Dysponujemy narzędziami, wypracowanymi raportami
i metodami analitycznymi, a przede wszystkim specjalistami od analityki marketingowej, którzy podczas kampanii zadbają o Twoją wiedzę. Wiedzę o tym, za co płacisz, ile na tym zyskujesz, w które działania lepiej inwestować, a gdzie zmniejszyć lub zamknąć budżet.

Jakie są kluczowe korzyści z influencer marketingu

Influencer marketing to nie tylko ładne posty i budowanie wizerunku. Zadbamy o to, by Twoja inwestycja w kampanie
z influencerami zwróciła się ze znaczną nawiązką.

Skontaktujmy się

    Katarzyna Delekta
    Social Media Manager

    Influencer marketing
    – co potrafimy?

    Znajdziemy influencerów, którzy będą mieli realny, pozytywny wpływ na wizerunek i obroty Twojej marki. Przeprowadzimy kampanię, która, samodzielnie lub w zestawie z marketingową strategią Twojej firmy zrealizuje założone KPI. Jak to zrobimy?

    Strategia influencer marketing

    Zaczniemy od planu. Poukładamy od A do Z Twoje dotychczasowe działania z influencerami, a następnie ułożymy je w spójną całość. Dołożymy do tej układanki kolejnych ambasadorów marki i key opinion leaders, a następnie zajmiemy się egzekucją i koordynacją kampanii.

    Influencer research

    Nasza baza influencerów, z którymi do tej współpracowaliśmy, to już tysiące nazwisk i profili w mediach społecznościowych. Wiemy, jak sprawnie szukać kolejnych wartych uwagi postaci. Stale obserwujemy trendy i zmiany na rynku influencerów. Dotrzemy do tych twórców, którzy najlepiej pasują do Twojej marki i zaprosimy ich do udziału w kampanii.

    Nawiązywanie współpracy
    i budowanie relacji
    z influencerami

    Nie kończymy na wysyłaniu maili z wyceną propozycji. Dbamy o relacje z twórcami i razem z nimi wymyślamy rozwiązania, szyte na miarę dla konkretnej marki, aby stworzyć maksymalnie kreatywną i efektywną wizję kampanii oraz konkretnych działań.

    Koncepcja i kreacja kampanii

    Mając już zrobiony research, wybranych twórców, cele i plan działania, możemy przystąpić do tworzenia key visuali kampanii. Nasz dział kreacji zadba o wizualne doświadczenia potencjalnych klientów podczas punktów styku z marką i promującym ją ambasadorem.

    Social media marki
    i twórcy

    Spójność i konsekwencja przede wszystkim. Aby ułatwić prowadzenie mediów społecznościowych zarówno Twojej marce, jak i influencerom, zajmiemy się Waszymi profilami biznesowymi, skoordynujemy harmonogram publikacji i styl kreacji, a także zadbamy o produkcję naprawdę jakościowego contentu.

    Content marketing z influencerami

    Podcasty, vlogi, Reels, tiktoki, webinaria, e-booki i treści – te i wiele innych formatów treści zaprojektujemy, zredagujemy i przygotujemy od zera wspólnie z wybranymi przez Ciebie influencerami.

    Performance marketing

    Organiczne zasięgi wybranych wspólnie influencerów będziemy wspierać budżetem mediowym, który przeznaczymy na promocję w odpowiednim kanale komunikacji: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn i wiele, wiele innych systemów reklamowych nie mają przed nami tajemnic. Umiemy w performance marketing.

    3 perspektywy:
    influencer, agencja, dział marketingu

    Zbudowaliśmy zespół, który zna kampanie z influencerami z 3 różnych perspektyw: influencera i jego managementu, agencji influencer marketingowej i wewnętrznego działu marketingu marki, który chce rozwijać kanały współpracy z twórcami. Dzięki temu sprawnie znajdziemy złoty środek w naszych działaniach i standardach.

    Analityka i raportowanie w influencer marketingu

    Po każdym etapie kampanii np. raz w miesiącu otrzymasz od nas kompletny raport ze szczegółowymi danymi i kluczowymi wnioskami do wdrożenia.

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    Dla jakich firm realizujemy kampanie influencer marketing w Green Parrot?
    Od kilkunastu lat naszą specjalnością w influencer marketingu są:
    Influencer marketing w branży beauty

    Promocja marki kosmetycznej to doskonałe pole do współpracy z influencerami. Razem z popularnymi twórcami stworzymy wartościowe treści i angażujące akcje promocyjne, które wypromują Twoje produkty.

    Influencer marketing w marketingu medycznym i farmaceutycznym

    KOL’s (ang. key opinion leaders) w branży pharma & medical mają ogromną moc. Współpraca z lekarzami i farmaceutami – specjalistami w swoich dziedzinach – w kampaniach marketingowych i marketing farmaceutyczny to specjalność zespołu GP Med.

    Influencer marketing a FMCG

    Branża FMCG bardzo skutecznie łączy swoje siły z influencerami w kampaniach, promujących ich produkty. Producenci coraz częściej zachęcają twórców do współpracy przy tworzeniu własnych linii np. napojów czy odzieży. My zaś jako Green Parrot dbamy o marketingowe zaplecze takich akcji i koordynujemy wszystkie procesy.

    Influencer marketing a start-upy i nowe technologie

    Łączymy marketing z technologią. Nasze technologiczne zaplecze, Develtio, software house i Finderstand, start-up związany z AI i chatbotami, są tego żywym dowodem. Tę pasję do martechu i nowych technologii przenosimy także na kampanie z influencerami.

    Influencer marketing w budownictwie i ogrodnictwie

    Ogrodnictwo, budownictwo, wyposażenie wnętrz – te branże doskonale wykorzystują influencer marketing. Stworzymy strategię, która zamieni biernych obserwujących w konwertujących klientów dzięki wspólnym działaniom z popularnymi autorytetami w danej dziedzinie.

    Influencer marketing w świecie crypto, blockchain i NFT

    Tokenizacja jest stricte oparta na silnych markach osobistych. Projekty NFT bardzo często promowane są przez znanych influencerów. Specjaliści od kryptowalut wspierają konkretne projekty i budują społeczności (m.in. na Discord), którym podpowiadają, w co warto inwestować. Wiemy, jak współpracować z takimi influencerami.

    Influencer marketing w bankowości i finansach

    Branża finansowa wymaga specjalistycznego podejścia, jeśli chodzi o współpracę z blogerami i influencerami – ekspertami. Duża odpowiedzialność, mnóstwo detali i formalności, precyzyjna komunikacja. Zadbamy o promocję Twoich produktów finansowych i bezpieczeństwo Twojej marki, jak i potencjalnych odbiorców.

    Influencer marketing - branża energetyczna, green energy i climate change

    Eko-trendy rosną na sile. Coraz chętniej inwestujemy w OZE i zieloną energię. Jesteśmy gotowi płacić więcej za produkty w ekologicznych opakowaniach. To doskonała przestrzeń do współpracy z influencerami. Mamy już w tym sektorze duże doświadczenie.

    HoReCa: influencer marketing w gastronomii, hotelarstwie i turystyce

    Zagraniczne podróże, piękne krajobrazy, luksusowe hotele, wyjątkowe dania – to wszystko aż prosi się o jakościowy content foto/wideo. I to ze znanymi z internetu i mass mediów nazwiskami. Zrobimy to.

    Motoryzacja a influencer marketing

    Influencer marketing i motoryzacja świetnie się uzupełniają. Wiemy, jak to wykorzystać.

    Kampania influencer marketingowa od A do Z: jak to działa w Green Parrot?

    Briefing

    Analizujemy Twój brief i wybieramy spośród naszego Zespołu specjalistów, którzy najlepiej pasują do Twojego projektu

    Briefing

    Koncept

    omawiamy z Tobą naszą koncepcję strategii współpracy z influencerami, a także propozycje treści i kreacji

    Koncept

    Kanały komunikacji

    wybieramy najlepsze kanały do promocji Twojej marki, w których będziemy szukać odpowiednich twórców

    Kanały komunikacji

    KPI

    precyzujemy cele biznesowe, jakie ma zrealizować planowana kampania z influencerami

    KPI

    Research

    szukamy idealnych twórców do naszego konceptu i briefu

    Research

    Relacje

    nawiązujemy relacje i szukamy pola do współpracy z influencerami, aby stworzyć spójną koncepcję kampanii

    Relacje

    Content plan

    tworzymy harmonogram treści, jakie opublikujemy wspólnie z wybranymi twórcami

    Content plan

    Feedback Klienta

    przekazujemy Ci wszystkie zgromadzone materiały, pomysły i plany do akceptacji lub opiniowania

    Feedback Klienta

    Ostateczny koncept i strategia

    wdrażamy Twoje sugestie i poprawki, aby uzyskać ostateczny harmonogram działań

    Ostateczny koncept i strategia

    Legal check

    nasz dział prawny sprawdza, czy przed rozpoczęciem kampanii z influencerami wszystkie wymogi formalne zostały spełnione, czy mamy wszystkie niezbędne zgody, umowy, itd.

    Legal check

    Publikacja

    publikujemy pierwsze treści we współpracy z influencerami i repostujemy je w odpowiedniej formie na Twoich firmowych social mediach

    Publikacja

    Dystrybucja i performance

    dbamy o budżet mediowy i inwestujemy dodatkowe środki w promocję contentu

    Dystrybucja i performance

    Analityka i raportowanie efektów

    sprawdzamy na bieżąco, czy współpraca z influencerami spełnia oczekiwania Twojej grupy docelowej i realizuje aktualne biznesowe/marketingowe cele

    Analityka i raportowanie efektów

    Briefing

    Analizujemy Twój brief i wybieramy spośród naszego Zespołu specjalistów, którzy najlepiej pasują do Twojego projektu

    Koncept

    omawiamy z Tobą naszą koncepcję strategii współpracy z influencerami, a także propozycje treści i kreacji

    Kanały komunikacji

    wybieramy najlepsze kanały do promocji Twojej marki, w których będziemy szukać odpowiednich twórców

    KPI

    precyzujemy cele biznesowe, jakie ma zrealizować planowana kampania z influencerami

    Research

    szukamy idealnych twórców do naszego konceptu i briefu

    Relacje

    nawiązujemy relacje i szukamy pola do współpracy z influencerami, aby stworzyć spójną koncepcję kampanii

    Content plan

    tworzymy harmonogram treści, jakie opublikujemy wspólnie z wybranymi twórcami

    Feedback Klienta

    przekazujemy Ci wszystkie zgromadzone materiały, pomysły i plany do akceptacji lub opiniowania

    Ostateczny koncept i strategia

    wdrażamy Twoje sugestie i poprawki, aby uzyskać ostateczny harmonogram działań

    Legal check

    nasz dział prawny sprawdza, czy przed rozpoczęciem kampanii z influencerami wszystkie wymogi formalne zostały spełnione, czy mamy wszystkie niezbędne zgody, umowy, itd.

    Publikacja

    publikujemy pierwsze treści we współpracy z influencerami i repostujemy je w odpowiedniej formie na Twoich firmowych social mediach

    Dystrybucja i performance

    dbamy o budżet mediowy i inwestujemy dodatkowe środki w promocję contentu

    Analityka i raportowanie efektów

    sprawdzamy na bieżąco, czy współpraca z influencerami spełnia oczekiwania Twojej grupy docelowej i realizuje aktualne biznesowe/marketingowe cele

    Po co mi content marketing? Korzyści dla Twojej marki:

    Skuteczne dotarcie do nowych grup docelowych
    Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki
    Wyróżnienie się na tle konkurencji dzięki współpracy z KOL i influencerami - ekspertami
    Większa świadomość marki i jej produktów wśród potencjalnych odbiorców
    Szybszy rozwój firmowych social media
    Zwiększenie sprzedaży

    Dlaczego jesteśmy skuteczni w influencer marketingu?

    Jesteśmy partnerem w digitalu

    Traktujemy influencer marketing, tak jak i każdą kampanię reklamową, jako inwestycję, a nie jedynie sposób na szybkie przepalenie budżetu i “wykazanie” zasięgów w raportach. Udowadniamy, że w digitalu (prawie!) wszystko da się zmierzyć, policzyć i przeanalizować tak, aby zwiększać efektywność i rentowność działań.

    Kompetencje 360°

    Mamy blisko 100-osobowy Zespół, w którym posiadamy wszelkie niezbędne digitalowe kompetencje. Od agencji marketingowej Green Parrot poprzez software house Develtio aż po start-up, zajmujący się produkcją chatbotów, czyli Finderstand. Copywriting, social media, tworzenie stron WWW, SEO, performance marketing, współpraca z influencerami, chatboty, kreacja tekstów, audio, foto i wideo, UX/UI i wiele więcej - wszystko załatwisz tu z jednym project managerem na jednej fakturze.

    Obserwujemy trendy i wprowadzamy nowe standardy

    To my przecieraliśmy szlaki w influencer marketingu kilkanaście lat temu, gdy na YouTube były tylko “śmieszne filmiki dla dzieci”, a wszyscy spędzaliśmy nasz social time na Gronie lub na Naszej Klasie. Od lat obserwujemy trendy i wprowadzamy nowe, branżowe standardy w influencer marketingu, za którymi podążają kolejne agencje i marketerzy.

    Dostarczamy niepowtarzalne kreacje

    Dział kreatywny to nasza tajna broń we wszystkich przetargach i porównaniach z konkurencją. Zbudowaliśmy team kreatywny złożony z doświadczonych copywriterów, specjalistów UX/UI oraz graphic designerów, których pomysły zamykają w konkretnych ramach stratedzy i project managerowie z wieloletnim stażem. Ich wsparcie w kampaniach z influencerami jest nieocenione.

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    Influencer marketing w Green Parrot w liczbach:

    +300

    kampanii z wykorzystaniem influencer marketingu

    72%

    wyższa realizacja KPI w influencer marketingu po przejściu Klienta do Green Parrot

    +1000

    mikro- i makro-influencerów, z którymi współpracowaliśmy

    14 lat

    realizujemy kampanie z influencerami

    Influencer marketing = sprzedaż + wizerunek

    Katarzyna Delekta,

    senior social media manager w Green Parrot

    Pobierz e-booka i dowiedz się, jak (nie!) tworzyć treści w social media:

    Dołącz do społeczności GreenLetter
    i pobierz darmowego e-booka:

    Najpopularniejsze pytania o influencer marketing

    Współpraca z osobistościami znanymi z internetu i mass mediów to dziś standard u większości marek i ich brand managerów. Influencer marketing ma moc i zdecydowanie warto z niej korzystać. To bardzo szerokie zagadnienie, więc w kilku kluczowych pytaniach i odpowiedziach postanowiliśmy zebrać podstawowe informacje o influencer marketingu.

    Influencer marketing to kampanie promocyjne z udziałem znanych influencerów, w których znany twórca staje się niejako pośrednikiem pomiędzy dostawcą a finalnym odbiorcą produktu. Dokładnie wyjaśniliśmy to na naszym blogu.

    Komunikacja w kampanii z influencerami musi być spójna z Twoją aktualną strategią marketingową. Które kanały social media wybrać? Jak to zwykle bywa w marketingu, to zależy. Jeśli Twojej marki oficjalnie nie ma na TikToku, uruchamianie współpracy z tiktokerami nie ma sensu. Warto zacząć od profilu marki i ułożenia planu na jego rozwój. Jeśli działasz w segmencie B2B, warto pamiętać o działaniach na LinkedIn czy Twitterze. Wszystko zależy od profilu Twojej działalności i Waszych potencjalnych lub obecnych odbiorców.

    Narzędzi i platform do influencer marketingu jest mnóstwo. Nic jednak nie zastąpi rzetelnego, czasochłonnego researchu, który pomoże odnaleźć Ci wyjątkowych twórców, do których nie dokopali się jeszcze Twoi konkurenci. Nie bój się – zajmiemy się tym za Ciebie.

    Tak naprawdę nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Zatrzymać Cię może jedynie wyobraźnia. Kanałów, form współpracy, rodzajów treści jest tak dużo, że dla każdego produktu lub usługi da się znaleźć szyte na miarę rozwiązanie. Zaproponujemy Ci najlepsze kanały i rodzaje contentu pod Twoje potrzeby i cele biznesowe.

    Porozmawiajmy o influencer marketingu w Twojej firmie:

      Warszawa

      ul. Szturmowa 9/13
      02-678 Warszawa

      Katowice

      ul. Jesionowa 22 / 3.5
      40-006 Katowice