Kampania Digital dla Yves Rocher

Ilu followersów pozyskaliśmy w rok?

Od maja 2017 zajmujemy się kompleksową obsługą kanałów Facebook, Instagram i YouTube Yves Rocher Polska.
Stworzony przez nas profil na Instagramie zyskał ponad 15 tys. followersów, a działania na Facebooku skutecznie angażują fanów.

Program ambasadorski

Stworzyliśmy program ambasadorski #LuckyYvesRocherGirl, do którego zrekrutowaliśmy w konkursie 50 influencerów. W ciągu roku zorganizowaliśmy 5 wysyłek kreatywnych. Założyliśmy także grupę na Facebooku, która jest idealnym kanałem do komunikacji marki zambasadorkami.

ChatBot: EkoStrażnik skóry

  • Pomiar poziomu smogu w dowolnej lokalizacji
  • Możliwość włączenia powiadomień o stanie zanieczyszczenia powietrza codziennie, raz w tygodniu lub w razie zagrożenia
  • Dobór pielęgnacji antysmogowej z linii Elixir Jeunesse w zależności od potrzeb skóry
  • Stworzenie eko-porad jak walczyć z zanieczyszczeniami powietrza
  • Przekierowanie do kanału na YouTube, sklepu, Landing Page innych kampanii

5mln odsłon video w kampanii

Kampania #StopSmogNaturalnie promowała nową linii kosmetyków antysmogowych Elixir Jeunesse oraz walkę z zanieczyszczeniami. W ramach akcji stworzyliśmy eko-wlepy, zrealizowaliśmy 8 materiałów video (w tym film z blogerkami, ekspertami, konsultantką markioraz sondę uliczną). Video wygenerowały łącznie ponad 5 mln odsłon.
3 główne blogerki kampanii rozdawały na ulicach Warszawy rośliny antysmogowe. Wraz ze startem akcji uruchomiliśmy chatbota.

Wiosna z #noMakeUpSelfie

Wiosenna kampania promowała pielęgnację skóry oraz nawilżającą gamę Hydra Vegetal. Zaangażowaliśmy wysoko zasięgoweblogerki, które publikując swoje zdjęcia bez makijażu, zachęcały do wzięcia udziału w konkursie #noMakeUpSelfie. W czasie trwania konkursu nafanpage marki przybyło ponad 3,5tys. Fanów, a posty konkursowe dotarły do ponad pół mln użytkowników.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice