Green Parrot x Humana

MAMY się czym chwalić!

Nasze
wyzwanie

Humana to marka, której celem jest wspieranie naturalnej ścieżki rozwoju niemowląt i małych dzieci. Dostarcza przebadane produkty najwyżej jakości: mleka modyfikowane, suplementy, a także kaszki, posiłki warzywne i musy owocowe.

Codzienną Misją Green Parrot jest budowanie zaangażowanej społeczności w ściśle sprecyzowanej grupie – mam niemowlaków. Robimy to z rozmachem. Sprawdź nasz szeroki wachlarz działań!

Kompleksowa strategii marki: działania na Facebooku i Instagramie oraz współpraca z Influencerami

Idea, wdrożenie i zarządzanie dużym aktywnym programem ambasadorskim.

Zbudowanie autorytetu i zaufania do marki jako eksperta w dziedzinie: mleka modyfikowanego, zdrowych produktów dla niemowląt i suplementów.

Przemyślana i zróżnicowana kampania mediowa uwzględniająca np. wąską grupę farmaceutów.

Od sierpnia 2018 z sukcesami prowadzimy
profile marki Humana na Facebooku i Instagramie.
Prezentujemy produkty, tworzymy autorskie zdjęcia, inspirujemy
do codziennych zabaw i aktywności z maluszkiem, a także przedstawiamy
produkty z portfolio marki Humana i doradzamy, jak rozszerzać dietę, jak
suplementować i wspierać rozwój najmłodszych. Angażujemy konkursami
i inicjujemy rozmowę w grupie na Facebooku Nowoczesne Mamy Humany.

Stawiamy na niestandardowe formaty

W codziennej komunikacji nie poprzestajemy na zdjęciach produktów w naturalnej, domowej aranżacji, czy lifestylowych fotografiach, które inspirują mamy. Chcemy, by marka wyróżniała się swoimi działaniami w sieci, dlatego też tworzymy niestandardowe formaty: video, GIFy, posty 3D.

#ByćMamązHumaną

Z sukcesem realizujemy program ambasadorski #ByćMamązHumaną.

Dzięki współpracy z influencerkami docieramy do szerszej grupy potencjalnych klientów, tworzymy zaangażowaną społeczność na profilu, a także promujemy kluczowe dla marki kwestie: konkursy, nowe produkty, pojawienie się w Strefie Marki na Allegro i wiele innych.

Nasz program ambasadorski
#ByćMamązHumaną to:

  • 2 lata owocnej współpracy
  • 200 zaangażowanych Mam
  • 7 wysyłek kreatywnych

Zrealizowaliśmy dwa duże KONKURSY:

Konkurs Zimowy i #naturalnawięź – konkurs z okazji Tygodnia Promocji Karmienia Piersią. Powstały na zaprojektowanych przez nas landing page’ach i zebrały razem aż 7,5 tysiąca zgłoszeń.

Rozmawiamy w chatbocie

W grudniu 2019 wdrożyliśmy chatbota na Messengerze marki. Zaczęliśmy z przytupem – od kreatywnego kalendarza adwentowego, który codziennie angażował do działania i zakończył się świątecznym konkursem.

Specjalnie dla Mam stworzyliśmy również narzędzie, które ułatwia zakupy: chatbot Humana zawiera lokalizator aptek i drogerii – teraz klientki z łatwością trafiają do najbliższego punktu sprzedaży.

Olga Kalicka

Przez 15 miesięcy współpracowaliśmy z aktorką, która w tym czasie urodziła synka i skutecznie wspierała promocję konkursów i kluczowych aktywacji marki. Prezentacja produktów i edukacja skutecznie poszerzyła grupę odbiorców naszych treści.

Patrzymy szeroko, plasujemy się wysoko

Kampanie Facebook i Google Ads oraz działania SEO sprawiają, że informacje o produktach marki Humana docierają do najlepiej sprecyzowanych grup docelowych. Skutecznie pozyskujemy nowych odbiorców, przekierowujemy na stronę, zwiększamy zaangażowanie i realizujemy cele sprzedażowe. Prowadzimy również kampanię skierowaną do farmaceutów. Przeprowadzamy regularne analizy i optymalizacje – zawsze skutecznie!

Efekty

ponad

43 000

zaangażowanych mam na Facebooku

prawie

200

ambasadorek

4500

zgłoszeń w konkursie #naturalnawięź

4000

unikalnych użytkowników chatbota

AdWords

W kampanii Adwords skupiamy się głównie na 3 kategoriach: mlekach, rozszerzaniu diety oraz suplementach Piulatte. W każdej z tych kategorii zawarliśmy najbardziej wartościowe oraz popularne słowa kluczowe, które odpowiadają za ponad 90% zapytań dla danych kategorii.

Reklamy tekstowe dopasowane są do wyszukiwanych haseł. Użytkownik, który szukał konkretnego produktu (np. kaszki owocowej dla dzieci), jest przekierowany na stronę zawierające wyszukiwane produkty. Dzięki takiemu kierowaniu wzmacniamy doświadczenie klienta z marką, która odpowiada precyzyjnie na jego potrzeby.

Regularnie kierujemy odbiorców reklamy na stronę, którą stale się opiekujemy.

Stworzyliśmy nowe podstrony produktowe, wdrażamy nowe sekcje i layouty. Budujemy dodatkowe landing page’e.

SEO

Działania SEO dla Humana-Baby.pl prowadzimy od sierpnia 2018. W skład naszych działań wchodzi budowanie widoczności w wyszukiwarce na ustalone frazy, powiązane z tematyką strony za pomocą link buildingu oraz zdobywanie widoczności w wyszukiwarce na nowe frazy, poprzez budowanie wartościowego, użytecznego contentu w obrębie witryny. Od sierpnia 2018 do końca kwietnia 2020 zwiększyliśmy liczbę fraz, na które witryna Humana-Baby.pl jest widoczna w wyszukiwarce Google:

 

Ruch pochodzący z kanału organicznego w okresie 01.01.2020 – 30.04.2020 był większy o 37,81% niż w poprzednim roku (w analogicznym okresie) i o 54,9 % większy niż w roku 2018 (w analogicznym okresie).

Crosspromocje

W ramach współpracy z marką Humana wspieraliśmy także kooperacje z Targami Mamaville, na których Humana była sponsorem strategicznym.

Koordynowaliśmy współpracę z firmą Szumisie. W obydwu przypadkach zorganizowaliśmy wspólne konkursy, które zgromadziły szerokie grono zainteresowanych mam.

Wspieramy także współpracę z Allegro, promując wejście do sklepu w oficjalnej strefie marki.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice