Usługi
Rozwiązania
Jednym z głównych kanałów komunikacji obiektu jest fanpage na Facebooku, który zgromadził ponad 100 000 osób. Wyzwaniem dla pracowników obiektu było usprawnienie komunikacji z tysiącami fanów, którzy odwiedzali to miejsce podczas meczów, koncertów czy targów.
Koncepcja i produkcja od zera chatbota do customer service dla Somfy Polska.
Humana to marka, której celem jest wspieranie naturalnej ścieżki rozwoju niemowląt i małych dzieci. Dostarcza przebadane produkty najwyżej jakości: mleka modyfikowane, suplementy, a także kaszki, posiłki warzywne i musy owocowe.
Muzeum Rolnictwa zajmuje się przede wszystkim historią upraw roślin i hodowli zwierząt. Instytucja znajduje się w XIX-wiecznym zespole pałacowym i posiada ponad 28 000 eksponatów.
Wiele osób poszukuje informacji na temat produktów Banku, aplikacji mobilnej itp. poprzez pytania na Facebooku...
Od maja 2017 zajmujemy się kompleksową obsługą kanałów Facebook, Instagram i YouTube Yves Rocher Polska.
Chatbot działający w ramach Facebook Messenger
byInsomnia to jedna z czołowych polskich marek odzieżowych. Odpowiadamy za całość marketingu online firmy oraz wspieramy komunikację w pozostałych kanałach.
Zaufali nam:
ul. Szturmowa 9/13 02-678 Warszawa
ul. Jesionowa 22 / 3.5 40-006 Katowice