Biuro Warszawa

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

plac Wolności 4/3

Katowice

Klienci banku
mają dużo pytań

Wyzwanie:

funkcjonalny chatbot

Wiele osób poszukuje informacji na temat produktów Banku, aplikacji mobilnej itp. poprzez pytania na Facebooku. Bank chciał przyspieszyć proces komunikacji i zautomatyzować odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i problemy.

Dziś pytanie, dziś odpowiedź.

Klient pyta i oczekuje szybkiej odpowiedzi, dlatego chatbot pomaga klientom Banku w zapoznaniu się z najnowszymi produktami finansowymi, edukuje w zakresie nowej aplikacji mobilnej oraz stanowi wsparcie dla bieżących kampanii Banku. W przypadku, kiedy chatbot nie jest w stanie obsłużyć konkretnej potrzeby użytkownika, rozmowa jest przekierowywana jest do naszego konsultanta.

W ten sposób, dzięki chatbotowi nie wystawiamy cierpliwości Klientów Banku na próbę. I wszyscy są zadowoleni :).

Najnowsze realizacje

Zapytaj nas o propozycję dla Twojej marki
Skontaktuj się z nami