Usługi
Rozwiązania
Naszym wyzwaniem było zwiększenie świadomości marki i zaangażowania w wielu krajach poprzez reklamy w mediach społecznościowych. Saxdor chciał opowiedzieć grupie docelowej wyjątkową historię brandu jako producent łodzi stawiający nacisk na nowoczesną technologię i bezpieczeństwo.
Z marką OILLAN współpracujemy od początku 2022 roku w zakresie opracowywania key visuali i assetów do kampanii digital oraz influencer marketingu i współpracy z KOL’s.
Naszym celem było zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności produktu na polskim rynku. Zaczęliśmy od rekomendacji kanałów reklamowych, kreacji i działań, które miały zrealizować założone przez firmę cele biznesowe. Finalnie zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy całą strategię marketingową razem z polskim oddziałem Klienta.
5 lat temu połączyliśmy siły z naszym Klientem w promocji produktów międzynarodowego giganta na polskim rynku. Od tamtej pory konsekwentnie i z pełnym zaangażowaniem dbamy o ich sukces w Polsce.
Celem Mary Kay było zwiększenie aktywności i rozwój zaangażowanego wokół ich marki community w firmowych social mediach, a także poprawa widoczności i świadomości brandu w digitalu.
Celem GRUPA INCO była wiosenno-letnia aktywacja fanów swoich produktów, dotarcie do nowych odbiorców i pobudzenie sprzedaży przed okresem letnich porządków.
Szybko i efektywnie do celu - czyli jak ekipa AoD przyczyniła się do wsparcia sprzedaży nowego modelu jachtu.
Mentoring biznesowy, wiedza praktyczna i cała masa insightów - zobacz, jak eksperci AoD wsparli platformę językową Chatschool.
Zaufali nam:
ul. Szturmowa 9/13 02-678 Warszawa
ul. Jesionowa 22 / 3.5 40-006 Katowice