Usługi
Rozwiązania
Naszym celem było zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności produktu na polskim rynku. Zaczęliśmy od rekomendacji kanałów reklamowych, kreacji i działań, które miały zrealizować założone przez firmę cele biznesowe. Finalnie zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy całą strategię marketingową razem z polskim oddziałem Klienta.
5 lat temu połączyliśmy siły z naszym Klientem w promocji produktów międzynarodowego giganta na polskim rynku. Od tamtej pory konsekwentnie i z pełnym zaangażowaniem dbamy o ich sukces w Polsce.
Celem Mary Kay było zwiększenie aktywności i rozwój zaangażowanego wokół ich marki community w firmowych social mediach, a także poprawa widoczności i świadomości brandu w digitalu.
Celem GRUPA INCO była wiosenno-letnia aktywacja fanów swoich produktów, dotarcie do nowych odbiorców i pobudzenie sprzedaży przed okresem letnich porządków.
Szybko i efektywnie do celu - czyli jak ekipa AoD przyczyniła się do wsparcia sprzedaży nowego modelu jachtu.
Mentoring biznesowy, wiedza praktyczna i cała masa insightów - zobacz, jak eksperci AoD wsparli platformę językową Chatschool.
Na etapie wstępnych warsztatów i audytu aktualnych działań marketingowych WZ Partners ustaliliśmy, że do rozwoju biznesu Klient potrzebuje kompleksowej kampanii 360°. Ustaliliśmy priorytety i rozpoczęliśmy działania budowania wizerunku marki i lead generation.
W ramach efektywnej współpracy z takimi markami jak Florovit oraz Ludwik Ekologiczny i dobrej relacji z GRUPA INCO do naszego portfolio dołączyła nowa gama produktów – BIOstar cleaning products.
Zaufali nam:
ul. Szturmowa 9/13 02-678 Warszawa
ul. Warszawska 10 40-006 Katowice