11.10.2021

TikTok: 5 rzeczy, o których musi wiedzieć marketer

Poradnik TikTok dla marketerów
okiem ekspertki
Autor
Katarzyna Delekta

Senior Social Media Manager

Czy warto założyć konto na TikToku?

Przykładowe wyzwania na TikToku: 

  • firma Elf Cosmetics zaproponowała hasztag #eyeslipsface zachęcający do pokazywania swojego makijażu w akompaniamencie piosenki “Eyes. Lips. Face”. Efekt? Ponad 8 miliardów wyświetleń.
  • #zarazbędzieczysto. Akcja Pol’and’Rock, która zachęca do dzielenia się wskazówkami, jak dbać o środowisko.

Duety na TikToku

Jeśli chodzi o TikTok, duety są świetnym sposobem na zaangażowanie użytkowników i na zdobycie większej widoczności. Na czym polega tiktokowy duet? Marka najpierw publikuje wideo, a następnie pozwala użytkownikom na stworzenie do niego duetu – oba filmy są odtwarzane jednocześnie na podzielonym ekranie. Duety mają tę przewagę nad zwykłymi wideo, że użytkownicy nie tylko wyświetlają reklamy, ale w nich uczestniczą. Stąd już tylko kilka kroków do większej lojalności wobec marki.

TikTok Duety - jak to działa?

Tiktokerzy – influencerzy na TikToku

Tak jak na innych platformach społecznościowych, również na TikToku są obecni twórcy, którzy mają tysiące, jeśli nie miliony followersów. Nawiązanie współpracy z influencerem, którego treści są zgodne z wizerunkiem Twojej marki pozwoli Ci skuteczniej promować produkty i zdobywać nowych konsumentów. Influencer marketing na TikToku? Brzmi jak plan!

Firma na TikToku – warto?

Polskie firmy na TikToku, jeśli w ogóle tam są, stawiają tam swoje pierwsze kroki. Wyróżnij się i zaskocz konkurencję, tworząc konto firmowe na TikToku. Chętnie poprowadzimy Twój profil na TikToku – napisz do nas i wspólnie podbijmy serca fanów TikToka!

Chcesz rozkręcić profil Twojej marki na TikToku?

Wiemy, jak to zrobić – porozmawiajmy o tym:

    kontakt-Grzegorz-Gorecki

    Podobne artykuły

    Zapisz się na GreenLetter