27.09.2021

Jak prowadzić firmowy kanał na YouTube?

Jak prowadzić firmowy kanał na YouTube?
komentarz eksperta
Autor
Katarzyna Delekta

Senior Social Media Manager

Jak prowadzić kanał na YouTube?

Firmowy kanał na YouTube: jak to robią najlepsi? 

Lego

LEGO ma miliony subskrybentów i miliardy wyświetleń filmów. Kanał jest przeznaczony zarówno od dzieci, jak i dorosłych zapaleńców, miłośników słynnych klocków. Marka udostępnia mnóstwo oryginalnych treści, np. tutoriali i porad o tym, jak zbudować nawet najbardziej skomplikowane konstrukcje. To nie wszystko. LEGO bardzo chętnie wykorzystuje treści generowane przez użytkowników i regularnie zachęca swoich fanów do dzielenia się własnymi materiałami wideo. To sprawia, że wokół kanału LEGO na platformie wytworzyła się niezwykle zaangażowana, nieustannie rosnąca społeczność. Link: https://www.youtube.com/user/LEGO

Nike

Podcasty, inspirujące rozmowy i wywiady, influencerzy, challenge, mini-seriale, wyjątkowe kreacje produktowe. To wszystko i jeszcze więcej znajdziemy na kanale YouTube globalnej marki Nike. Warto „zostawić suba”. Link: https://www.youtube.com/c/nike/videos

GoPro

Firmowy kanał na YouTube powinien w kreatywny i angażujący sposób pokazać, co potrafi Twój produkt lub firma. Nikt nie robi tego lepiej, niż GoPro. Na ich kanale możemy zobaczyć mnóstwo nagrań, związanych ze sportami ekstremalnymi, zwierzętami, nurkowaniem. Wszystko oczywiście nakręcone najnowszymi modelami GoPro. Link: https://www.youtube.com/c/GoPro/videos

Kanały YouTube dla firm

Dziś obecność na YouTube dla brandów to już nie opcja, a konieczność. Jeśli chcesz uruchomić firmowy kanał na YouTube i szukasz Partnera, który pomoże Ci w jego regularnym, konsekwentnym prowadzeniu, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Stworzymy i poprowadzimy kanał na YouTube dla Twojej firmy, który zrealizuje Twoje wizerunkowe i biznesowe cele. Napisz do nas i porozmawiajmy o tym!

Chcesz uruchomić i wypromować oficjalny kanał na YouTube Twojej marki?

Napisz do nas – ułożymy strategię, przygotujemy video content, a do tego zadbamy o promocję i analitykę:

    kontakt-Grzegorz-Gorecki

    Podobne artykuły

    Zapisz się na GreenLetter