Celem kampanii GOmobile była promocja Konta z aplikacją mobilną. W ramach działań trwających 4 miesiące, odpowiadaliśmy za kompleksową promocję w social mediach. Naszym głównym sojusznikiem była Kura oszczędzająca złote – główna bohaterka kampanii.
W ramach szeroko zakrojonych działań odpowiadaliśmy
za następujące obszary komunikacji:
Jako jedni z pierwszych stworzyliśmy też chatbota Banku na Messengerze, który pełnił dla klientów rolę konsultanta w zakresie obsługi nowej aplikacji.
Kura jako metafora aplikacji mobilnej zyskała duże uznanie w gronie odbiorców. Badania marketingowe wykazały, że była to jedna z najlepiej kojarzonych kampanii banków w ostatnich miesiącach. Kampania przełożyła się również dobitnie na wyniki sprzedaży kont osobistych Banku, a także pogrania i instalacje nowej aplikacji GOmobile.
Jedna z odsłon kampanii, miała miejsce na kanale Twitch i była skierowana bezpośrednio do fanów E – sportu. Kampania łączyła motyw kury – jako aplikacji, z kurą – elementem losowym w grze Counter Strike. Kampania zyskała uznanie jury w konkursie Innovation 2018, zdobywając brązową nagrodę w kategorii Media – Touchpoint.
Kampania Konto z Aplikacją, była pierwszą kampanią zrealizowaną przez Green Parrot dla Banku BGŻ BNP Paribas. Jakość współpracy i efekty działań sprawiły, że obecnie jako agencja realizujemy wszystkie kampanie internetowe, a także całościową komunikację Banku w social media.