BGŻ BNP Paribas

Kura promująca aplikację
BGŻ BNP Paribas

Celem kampanii GOmobile była promocja Konta z aplikacją mobilną. W ramach działań trwających 4 miesiące, odpowiadaliśmy za kompleksową promocję w social mediach. Naszym głównym sojusznikiem była Kura oszczędzająca złote – główna bohaterka kampanii.

Zakres działań

W ramach szeroko zakrojonych działań odpowiadaliśmy
za następujące obszary komunikacji:

  • całościowy content na kanały social media
  • moderacja i promocja treści
  • działania performance’owe
  • kampania z influecerami
  • działania w niestandardowych kanałach (Shazam, Spotify, Twitch)

Jako jedni z pierwszych stworzyliśmy też chatbota Banku na Messengerze, który pełnił dla klientów rolę konsultanta w zakresie obsługi nowej aplikacji.

Efekty kampanii

Kura jako metafora aplikacji mobilnej zyskała duże uznanie w gronie odbiorców. Badania marketingowe wykazały, że była to jedna z najlepiej kojarzonych kampanii banków w ostatnich miesiącach. Kampania przełożyła się również dobitnie na wyniki sprzedaży kont osobistych Banku, a także pogrania i instalacje nowej aplikacji GOmobile.

Nagrodzone działania na Twitchu

Jedna z odsłon kampanii, miała miejsce na kanale Twitch i była skierowana bezpośrednio do fanów E – sportu. Kampania łączyła motyw kury – jako aplikacji, z kurą – elementem losowym w grze Counter Strike. Kampania zyskała uznanie jury w konkursie Innovation 2018, zdobywając brązową nagrodę w kategorii Media – Touchpoint.

Początek owocnej współpracy

Kampania Konto z Aplikacją, była pierwszą kampanią zrealizowaną przez Green Parrot dla Banku BGŻ BNP Paribas. Jakość współpracy i efekty działań sprawiły, że obecnie jako agencja realizujemy wszystkie kampanie internetowe, a także całościową komunikację Banku w social media.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice