Promocja brandu, pozyskiwanie leadów czy zwiększanie sprzedaży online wymaga od marketerów wielu powtarzalnych czynności i zadań, realizowanych ręcznie konsekwentnie całymi miesiącami. Te ogromne koszty i zasoby, jakie pochłania digital marketing, da się obniżyć dzięki marketing automation. Ty i Twój zespół zyskacie więcej czasu na kreatywne działania i rozwój biznesu.
Wiemy, jak ułożyć i zaprogramować procesy marketingowe w Twojej firmie. Marketing automation z Green Parrot = tańszy, skuteczniejszy i łatwiejszy w obsłudze digital marketing. Brzmi jak plan?
Marketing automation od strategii, poprzez egzekucję, aż po raportowanie i analitykę. Wszystko po to, aby z sukcesem „dowieźć” ustalone efekty biznesowe.
Od 14 lat udoskonalamy swoje umiejętności i doświadczenie w automatyzacji digital marketingu. Kanałów, narzędzi i działań jest dziś mnóstwo – trudno nad tym zapanować. Właśnie dlatego marketing automation przychodzi z pomocą zarówno małym e-biznesom, jak i wielkim korporacjom. Od e-commerce, przez pharma & medical, aż po FMCG i branżę IT. Wdrażamy rozwiązania no-code, a także produkujemy własne narzędzia do automatyzacji i integracji marketingu przy współpracy z naszym software house – Develtio.
Dobrze rozumiemy, że budżet marketingowy nie powinien być „wydany”, a zainwestowany. Dlatego każde zaproponowane przez nas rozwiązanie w ramach pakietu Marketing Automation będzie mieć swój konkretny, biznesowy cel, a jego pozytywny finał będzie określony mierzalną liczbą. Bez przepalania budżetu na niepotrzebne technologiczne ciekawostki.
Podczas warsztatów strategicznych na początku naszej współpracy zdiagnozujemy, co warto uprościć i usprawnić w Twojej firmie za pomocą gotowych narzędzi i autorskich rozwiązań marketing automation. Skonstruujemy dla Ciebie indywidualny, dopasowany do Twoich potrzeb toolstack i zestaw procesów marketing automation – maszynę do generowania leadów i sprzedaży.
Prowadziliśmy już kampanie marketingowe dla setek firm. Wiemy, jak dużo godzin jest marnowanych na proste, powtarzalne czynności. Zarówno w małych, rodzinnych biznesach, jak i międzynarodowych korporacjach. Wskażemy Ci te obszary na początku współpracy i dobierzemy lub stworzymy odpowiednie narzędzia i procesy. Twój marketing będzie działać szybciej, taniej i efektywniej.
…o prostych, powtarzalnych, ale niekiedy niezbędnych działaniach pro-sprzedażowych i marketingowych. Mailowe i SMS-owe potwierdzenia wysyłki zamówienia, przypominanie potencjalnym klientom o możliwości rozpoczęcia współpracy, odpowiadanie na wiadomości w social mediach i wiele innych zadań może za Ciebie wykonać automat. Zaprogramujemy go dla Ciebie.
Każda godzina zaoszczędzona dzięki automatyzacjom bezpośrednio przekłada się na więcej czasu w Twoim zespole na działania kreatywne i nowe projekty, które zwiększą sprzedaż i ilość leadów. Do tego marketing automation „podgrzewa” leady za Ciebie i domyka sprzedaże, na które Twoi specjaliści ds. sprzedaży poświęcali do tej pory mnóstwo czasu.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Poszukiwanie kolejnych obszarów do automatyzacji
Sprawdzamy, co jeszcze da się przyspieszyć w Twoim dziale sprzedaży i marketinguPartner biznesowy w digitalu
Traktujemy wdrożenie marketing automation, tak kompleksowe, jak i pojedynczych narzędzi, jako inwestycję, a nie jedynie sposób na szybkie przepalenie budżetu i „wykazanie” kilku liczb w raportach. Udowadniamy, że w digitalu (prawie!) wszystko da się zmierzyć, policzyć i przeanalizować tak, aby realnie zwiększać efektywność i rentowność działań.
Kompetencje 360°
Mamy blisko 100-osobowy zespół, który posiada wszelkie niezbędne digitalowe kompetencje. Od agencji marketingowej Green Parrot, poprzez software house Develtio, aż po start-up zajmujący się produkcją chatbotów, czyli Finderstand. Copywriting, social media, tworzenie stron WWW, SEO, performance marketing, marketing automation, współpraca z influencerami, chatboty, kreacja tekstów, audio, foto i wideo, UX/UI i wiele więcej - wszystko załatwisz tu z jednym project managerem na jednej fakturze.
Obserwujemy trendy i standardy
MarTech zmienia się i ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Na bieżąco obserwujemy nowości. Sami tworzymy autorskie technologie i integracje. O najnowszych trendach w marketingu i innowacyjnych rozwiązaniach piszemy w naszym cotygodniowym newsletterze - GreenLetterze, który subskrybuje kilkanaście tysięcy miłośników m.in. automatyzacji w marketingu.
Niepowtarzalne kreacje
Dział kreatywny to nasza tajna broń we wszystkich przetargach i porównaniach z konkurencją. Zbudowaliśmy team kreatywny złożony z doświadczonych copywriterów, specjalistów UX/UI oraz graphic designerów, których pomysły zamykają w konkretnych ramach stratedzy i project managerowie z wieloletnim stażem. Ich wsparcie w działaniach marketing automation jest kluczowe dla skuteczności naszych kampanii.
+ 800
kampanii z wykorzystaniem narzędzi Marketing Automation
+ 95%
przypadków, w których wdrożenie Marketing Automation realnie zaoszczędziło czas pracy specjalistów ds. marketingu w organizacji
83%
Klientów zamawia u nas kolejne usługi i kampanie po realizacji pierwszych wspólnych działań
14 lat
automatyzujemy procesy marketingowe w polskich i zagranicznych firmach
Marketing Automation to nie chwilowy trend czy buzzword, ale zestaw narzędzi, wspieranych przez AI, które za chwilę będą standardem w każdej nowoczesnej firmie, która realnie chce rozwijać sprzedaż i marketing. Poniżej zebraliśmy najczęściej zadawane pytania o automatyzacje w marketingu.
Marketing Automation, system do automatyzacji marketingu, to działania, dzięki którym wiele zadań z zakresu sprzedaży czy marketingu jest wykonywanych sprawniej i szybciej za sprawą ich automatyzacji. MA można wykorzystać w wielu obszarach i kanałach służących do kontaktu z klientami. Dzięki Marketing Automation firma może np. sprawnie zbierać i zarządzać danymi, jak i efektywnie planować komunikację z konsumentami.
Dzięki Marketing Automation firmy mogą zrealizować swoje cele biznesowe: generować znacznie więcej jakościowych leadów, pozyskiwać nowych klientów, osiągać wzrost sprzedaży czy obniżać koszty działalności. MA można wykorzystać w praktycznie każdej branży.
Marketing automation pozwala docierać do konsumentów szybciej i skuteczniej. Pomaga nie tylko zdobywać nowych klientów, ale też umacniać relacje z tymi obecnymi. Przekłada się to bezpośrednio na większe zyski firmy. Inną zaletą jest to, że pracownicy są zwolnieni z powtarzalnych zadań i mogą skupić się na innych, wartościowych dla biznesu działaniach.
Na rynku jest dostępnych wiele tooli do Marketing Automation. Jednak strategia „im więcej, tym lepiej” tutaj się nie sprawdza. Firmy, które chcą rozpocząć swoją przygodę z Marketing Automation powinny najpierw określić, co chcą dzięki temu osiągnąć. Kolejnym krokiem jest dobranie odpowiednich narzędzi.
Możliwości, jakie daje Marketing Automation jest naprawdę dużo. Na początek warto zainteresować się chociażby obsługą spersonalizowanych kampanii e-mailowych i formularzy na stronie internetowej. Firma może też przy pomocy systemu do automatyzacji marketingu przeprowadzać testy A/B.