Biuro Warszawa

(022) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(022) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Blog

Case study: Leadowa kampania Adwords w trudnej branży medycznej

  Wraz z początkiem roku zgłosił się do nas klient – Carolina Medical Center, którego potrzebą było przeprowadzenie kampanii pozyskującej leady dla szpitala ortopedycznego. Powierzono nam projekt kampanii obejmującej usługi: ostry dyżur i rehabilitacja ortopedyczna dla dzieci i dorosłych. Naszym celem było pozyskanie 1000 leadów w okresie 16.01-31.03.2018, które dodatkowo zostaną przełożone na sprzedaż. Analiza...

Co to właściwie jest to Marketing Automation?

  Słyszałeś już kilkukrotnie o pojęciu Marketing Automation, ale nie do końca rozumiesz, na czym polega i jakie korzyści może wnieść do Twojej firmy? Poznaj sedno automatyzacji działań marketingowych oraz kluczowe elementy procesu pozyskiwania klientów.   Serce Marketing Automation… …to identyfikacja klienta w czasie rzeczywistym, przypisanie mu odpowiednich tagów i odpowiednia klasyfikacja. Precyzując, na tym...

Roboty od żmudnej roboty, czyli zastosowanie marketing automation w praktyce

Kilka słów o historii Mamy rok 2014, niegasnący boom na zakupy internetowe wciąż jeszcze wzbudza wśród przedsiębiorców dreszczyk podekscytowania – możemy sprzedawać wszędzie bez zakładania dziesiątek siedzib w Polsce, czy za granicą. Zamiast w lokale i wyposażenie, inwestujesz w sprawną reklamę i zespół specjalistów. O ile nie jesteś szczęśliwcem, któremu udało się wyłowić z konkurencyjnego...

Profile firmy CEWE kolejny raz w czołówce raportu SoTrender

Profile firmy CEWE kolejny raz na wysokich miejscach raportu SoTrender   Profile CEWE na Facebooku, czyli CEWE FOTOKSIĄŻKA oraz FOTOJOKER, to konsekwentnie realizowana strategia komunikacji. Opieramy ją na publikacji angażujących i różnorodnych w formie treści, które dostosowane są do odpowiednich grup docelowych. Już kolejny raport SoTrender potwierdza, że CEWE należy do czołówki najbardziej rozpoznawalnych i...

Strona www dla Unipharm

Mamy to! Wystartowała strona korporacyjna zbudowana dla polskiego oddziału Unipharm Holdings.

Jak działa plakat?

Kosma Ostrowski, Art Director Podstawową cechą dobrze funkcjonującego plakatu jest przede wszystkim oddziaływanie na wyobraźnie i emocje adresatów. Powinien dać się̨ łatwo zapamiętać́, przyciągnąć wzrok i zwrócić uwagę. Autor powinien postawić na grę skojarzeń, słów i symboliki. Prosty, minimalistyczny layout to zwykle najlepszy pomysł. Informacja powinna być́ spójna, zwięzła, rzeczowa i zrozumiała, tak aby treść́...

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Pliki cookie Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”). Podobnie postępuje większość dużych witryn internetowych.
Czytaj więcej