Performance Marketing

Jesteśmy najlepszym partnerem dla ludzi chcących rozwijać swoje firmy dzięki połączeniu marketingu i technologii.

Greenparrot

Partnerstwo i maksymalny zwrot z inwestycji w kampanię

Pomożemy rosnąć twojej firmie. Zdefiniuj z nami cele jakie masz do realizacji, a resztę powierz naszym ekspertom od performance marketingu. Optymalizowanie kampanii w taki sposób, aby realizowała Twoje konkretne cele jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek - po prostu muszą zajmować się tym osoby, które rozumieją twój biznes oraz efekty jakie chcesz osiągnąć.

Ile rocznie wydajemy na performance marketing?

Najwyższa wydajność kampanii reklamowych

Połączenie strategii, analityki i odpowiednich kanałów pozwala realizować kampanie z bardzo precyzyjnie wyznaczonymi celami. Każda interakcja użytkownika jest przez nas mierzona, niezależnie od tego, czy w danej chwili korzysta on z domowego komputera, czy właśnie wsiadł do autobusu do pracy i ma chwilę na poznanie szczegółów Twojej oferty.

W każdym miejscu zbieramy dane o użytkowniku i dzięki modelom analitycznym staramy się trafić do niego z naszą kampanią w idealnym momencie i z dokładnie sprecyzowanym komunikatem.

Dokąd prowadzi twoja kampania reklamowa?

Kampanię rozpoczynamy na długo przed pierwszym wyświetleniem reklamy. Startujemy od audytu strony. Nasz użytkownik musi mieć 100 % pewności, że strona jest bezpieczna, a dodatkowo zależy nam, żeby nawigacja na www była intuicyjna i możliwie najłatwiejsza.

Analityka to podstawa performance marketing

Bardzo ważnym elementem kampanii jest analityka. Kodujemy docelową stronę tak, że dokładnie wiemy, co każdy użytkownik robił podczas odwiedzin, ale także tagujemy wszystkie źródła, z których użytkownicy trafiają na www, żeby w trakcie trwania kampanii kierować budżet w najefektywniejsze miejsca.

Strategia doboru kanałów reklamowych w performance marketing

Kolejnym etapem jest zbudowanie strategii kampanii performance i dobór kanałów, w których najefektywniej będzie realizować kampanię. Mamy duże doświadczenie w kanałach: Google Ads, Facebook Ads, afiliacja, e-mail marketing, programmatic i kampanie video. Każda strategia jest inna i budowana specjalnie dla konkretnej marki, co pozwala od samego początku realizować dużo lepsze wyniki niż konkurencja.

Optymalizacja kampanii, raportowanie wyników, osiąganie lepszych efektów

Setup kampanii to nie koniec naszej pracy. Teraz zaczynamy optymalizację! Kampanię usprawniamy na wielu płaszczyznach, testując różne elementy: copy w reklamach, słowa kluczowe w wyszukiwarce, różne grupy docelowe, a nawet wyświetlanie naszych materiałów przy konkretnych video albo artykułach. Dzięki temu kampania z tygodnia na tydzień poprawia swoje wyniki, a klient może liczyć na wyższy ROAS lub większą liczbę zrealizowanych leadów.

Zakończenie dobrej kampanii to również wnioski dla Klienta z informacją, co działa, co nie działa, a co należy wykorzystać przy planowaniu kolejnych działań i z czego powinniśmy zrezygnować.

Dla nas performance marketing to ciągłe udoskonalania, a dla klienta - miarodajne wyniki i konkretny efekt. Kampanie, które realizujemy dla naszych klientów: kampanie leadowe, świadomościowe, kampanie e-commerce.

Liczby, które mówią same za siebie:

+ 1000

zrealizowanych kampanii

+ 16%

średnia poprawa wydajności budżetu po przejściu klienta do Green Parrot

83%

Klientów zostaje z nami po próbnej kampanii

+ 13 lat

Na rynku reklamy performance

Każde 100 złotych w kampanii performance marketing zamienimy w...

Katarzyna Kalend,

senior account manager w Green Parrot

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice