Kampanie Google Ads

Potrzebujesz Kampanii Google Ads, która zwiększy Twój biznes?

NAPISZ DO NAS

Czym są kampanie Google AdWords (obecnie Google Ads)?

Kampanie Google AdWords, od połowy 2018 roku nazwane Google Ads, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na reklamę w Internecie. Google Ads łączą w sobie precyzyjną mierzalność efektów i stosunkowo niski próg wejścia, dzięki czemu jest to najszybszy sposób na rozwój biznesu i zwiększenie sprzedaży lub zapytań. Działania reklamowe w ramach Google Ads mają na celu przyciągnięcie uwagi użytkownika, zarówno z poziomu wyszukiwarki Google, jak i innych witryn – i przekonanie go do podjęcia konkretnej akcji na stronie www.

Jakie są rodzaje reklam Google AdWords (Ads)?

Google umożliwia prowadzenie kampanii na różne sposoby, co pozwala lepiej dopasować reklamy do potrzeb, budżetu i specyfiki niemal każdej branży.

Kampania w wyszukiwarce

To najpopularniejszy rodzaj reklam Google AdWords (Ads), często określany jako linki sponsorowane. Kampanie w wyszukiwarce wyświetlają się użytkownikowi na pierwszych miejscach po wpisaniu danej frazy w Google. Jako reklamodawca masz kontrolę nad słowami kluczowymi, pod którymi będzie się wyświetlać Twoja reklama, a także nad jej komunikatem, zachęcającym do skorzystania z oferty. Co ważne, w przypadku reklam Google AdWords (Ads) w wyszukiwarce płacisz tylko za kliknięcia w reklamę, nie za sam fakt, że jest ona wyświetlana. Ten rodzaj rozliczenia nazywa się CPC – cost per click. Koszt pojedynczego kliknięcia zależy od wielu czynników. Są nimi np. konkurencyjność danej frazy kluczowej, branża, w której działasz oraz sam sposób doboru stawki, tj. automatyczny lub ręczny.

Kampania display

Google Display Network to inaczej sieć partnerska Google, w ramach której możesz emitować reklamy. GDN obejmuje ponad 2 miliony witryn w Internecie, co stanowi mniej więcej 90% zasobów całej sieci. To ogromna przestrzeń, która pozwala dotrzeć do sprecyzowanej grupy docelowej, nawet w ramach stosunkowo niewielkiego budżetu. Kampania banerowa w Internecie ma szerokie zastosowanie i kilkadziesiąt formatów reklamowych, dzięki czemu możesz ją dostosować do swoich celów biznesowych. Kampanie GDN mogą być kierowane:
- kontekstowo, tj. Google dopasuje reklamę do użytkownika i miejsca w sieci, które on odwiedza,
- na konkretną lokalizację,
- na dane demograficzne (wiek, płeć itp.),
- na słowo kluczowe,
- na tematy, tj. w ramach określonej tematyki witryn, które użytkownik odwiedza,
- na konkretne miejsce docelowe (witrynę, aplikację itp.),
- na urządzenia, co oznacza, że reklamy można kierować np. na smartfony konkretnego producenta.

Kampania wideo w Google

YouTube jest obecnie 2. największą wyszukiwarką w światowym Internecie – miesięcznie użytkownicy używają jej ponad 3 miliardy razy! W Polsce z YouTube’a korzysta ok. 20 milionów osób – to ogromna liczba potencjalnych klientów, do których można precyzyjnie kierować reklamy. W ramach reklam wideo w Google, które jest właścicielem YouTube’a, kampanie można prowadzić na kilka sposobów:
- Reklama In-Stream, czyli pojawiająca się przed odtwarzanym wideo.
- Kampanie typu Discovery umożliwiają reklamom wyświetlać się w ramach wyszukiwania bezpośrednio w YouTube’ie.
- Tzw. YouTube Bumper Ads to krótkie, sześciosekundowe reklamy, które mogą wyświetlać się przed wideo lub w jego trakcie – co ważne, są to reklamy niepomijalne.
- Reklamy wideo w banerze masthead – jak sama nazwa wskazuje, wyświetlają się na górze witryny YouTube.
- Osobnym rodzajem reklamy są tzw. Out-Stream, które wyświetlają się tylko na mobilnych urządzeniach w obrębie stron i aplikacji należących do sieci partnerskiej wideo Google.

Reklamy wideo w Google są rozliczane w ramach CPV (cost per view), czyli płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik faktycznie zobaczy Twoją reklamę. Co niezwykle istotne, kampanie na YouTube’ie można dokładnie kierować, np. na daną tematykę wideo lub konkretnych twórców. Daje to ogrom możliwości dotarcia z ofertą do specyficznej grupy docelowej.

Remarketing

Przekonaj niezdecydowanych dzięki reklamie tekstowej lub graficznej w Google! Obecnie, zanim ktoś zdecyduje się na zakup, szuka informacji w wielu miejscach, zarówno w sieci, jak i poza nią. Celem remarketingu jest przypomnienie się użytkownikowi, który np. opuścił Twoją witrynę bez dokonania zakupu lub wykonania innej, pożądanej akcji. Zaletą remarketingu jest to, że nie jest w tej samej formie kierowany do wszystkich osób, które odwiedziły Twoją stronę. Kampanie tego typu można podzielić ze względu na czas spędzony na witrynie, kliknięcia w konkretne sekcje strony czy np. moment porzucenia koszyka zakupowego. Remarketing może służyć również do ściągnięcia użytkownika z powrotem na witrynę, aby np. dokonał kolejnego zakupu lub ponownie skorzystał z usług. Tworzone w ramach kampanii listy remarketingowe mogą później posłużyć do kierowania informacji o promocjach lub nowej ofercie.

Kampania produktowa (Google Ads dla e-commerce)

To typ kampanii skrojony na miarę każdego sklepu internetowego – niezależnie od branży. Rozwiązanie Google Ads dla e-commerce pozwala na wyświetlanie bezpośredniej oferty sklepu (tj. konkretnego produktu) ze zdjęciem oraz ceną w wyszukiwarce Google. Jeśli użytkownik wpisze konkretną frazę, to z poziomu wyszukiwarki będzie mógł przejść do oferty i dokonać zakupu. Dzięki temu sam proces przebiega szybciej, a użytkownik może od razu wizualnie ocenić (wszyscy kupujemy oczami!), czy jest wstępnie zainteresowany produktem – to sprawia, że kampania jest skuteczniejsza. Kampanię produktową nazywa się również kampanią PLA albo kampanią w Google Zakupy. Do obsługi tego formatu niezbędny jest skonfigurowany Google Merchant Center, z którego Google pobiera informacje na temat produktów i ich cen.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dlaczego powinieneś wykorzystać potencjał reklamy Google AdWords (obecnie Google Ads)?

Wszyscy żyjemy w świecie Google i korzystamy z wyszukiwarki giganta z Mountain View. Dzięki temu tworząc kampanie Google Ads, możesz dotrzeć do milionów osób. Co istotne, system Google Ads daje ogromne możliwości kierowania reklam – nie tylko według lokalizacji, wieku czy płci, ale również zgodnie z wybranymi godzinami emisji reklam czy kierowania ich do użytkowników odwiedzających konkretne strony internetowe. Liczba kombinacji jest ogromna, ale tylko precyzyjne połączenie oferty, grupy docelowej i komunikatów reklamowych pozwala osiągnąć sprzedażowy sukces.

Widoczność Twojej firmy jest kluczowa dla jej sukcesu w Internecie. Jeśli Twój biznes dopiero zaczyna starania o klienta w sieci, kampanie Google Ads są najszybszym sposobem na zaprezentowanie swojej oferty. Dzięki temu, że – zwłaszcza w wypadku linków sponsorowanych czy kampanii PLA – Google pokazuje wyżej w wynikach wyszukiwania reklamy, osoby z Twojej grupy docelowej mają większą szansę, aby Cię dostrzec. Naturalnie przekłada się to na sprzedaż lub pozyskiwanie zapytań, a co za tym idzie – większą rozpoznawalność Twojej marki.

Jeśli Twoja konkurencja nie prowadzi działań w ramach Google Ads – nie zwlekaj i zacznij je jako pierwszy. Widoczność Twojej firmy pod kluczowymi frazami to atut, z którego musisz korzystać, aby kampanie reklamowe w Internecie przynosiły realne korzyści biznesowe. Regularne prowadzenie oraz optymalizacja kampanii daje ogromną szansę na wyprzedzenie innych firm z Twojej branży. Marketing internetowy jest bezwzględny – jeśli nie podejmiesz działań, Twoje miejsce w umysłach (i portfelach!) konsumentów zajmą konkurenci. Nie pozwól na to – skorzystaj z kampanii sprzedażowych.

Jak dotrzeć do potencjalnych klientów i zachęcić ich do zapisu na zabiegi, badania, szkolenia czy w ramach innych, specjalnych akcji marketingowych? Pomoże Ci w tym profesjonalna agencja SEM, która przede wszystkim:

  • skonfiguruje analitykę na Twojej stronie, aby mierzyć efektywność działań,
  • zarekomenduje zmiany, które poprawiają jej skuteczność,
  • utworzy lub zoptymalizuje kampanie, które ściągną konwertujący ruch na witrynę.

Agencja Google Ads pozyskująca leady dla Twojego biznesu realnie przyczyni się do jego rozwoju w Internecie, który jest możliwy tylko wtedy, gdy na witrynę docierają osoby faktycznie zainteresowane Twoimi usługami.

Agencja SEM obudzi potencjał, który drzemie w Twoim sklepie internetowym. Google Ads w rękach profesjonalistów to doskonałe narzędzie do nakręcenia sprzedaży. Przemyślana optymalizacja sprzedaży w e-commerce daje wysoki zwrot z inwestycji, nawet w przypadku mniejszych budżetów. Agencja Google Ads dla e-commerce doskonale rozumie Twoją branżę oraz potrzeby Twojego biznesu, który jest nastawiony na sprzedaż – zarówno tę codzienną, jak i sezonową – w trakcie specjalnych okazji i promocji.

Korzystasz już z reklam Google AdWords (Ads), ale kampanie nie przynoszą oczekiwanych efektów? Zdarza Ci się wykorzystywać cenny budżet na reklamy, które nie dają pożądanego zwrotu z inwestycji? Samo rozpoczęcie działań to nie wszystko. Istotna jest regularna optymalizacja kampanii, czyli dostosowanie jej parametrów do panujących okoliczności. Może to być reakcja na działania konkurencji lub zmiany w ofercie, a także decyzja o zmianie rodzaju kampanii, budżetu czy grupy docelowej (np. jej poszerzenie lub zwężenie). Często jako przedsiębiorca nie jesteś w stanie zapanować nad wszystkimi czynnikami. W tym momencie z pomocą przychodzi profesjonalna Agencja, której specjaliści dzięki wiedzy i doświadczeniu zmienią oblicze Twoich kampanii w Google Ads, aby przyniosły realny zysk.

Jak jako agencja SEM prowadzimy kampanie Google Ads?

Dlaczego nam powinieneś powierzyć kampanie Google Ads?

Doświadczenie

Na rynku szeroko rozumianego marketingu internetowego pracujemy od 2008 roku. Jesteśmy połączeniem kreatywności i technologii. Żeby osiągać ponadprzeciętne wyniki w kampaniach Google Ads zespół powinien składać się z zarówno ze specjalisty ds. kampanii, jak i analityka, webmastera czy copywritera. My wszystkie te kompetencje mamy w agencji.

Nakierowanie na cel

Tworzymy i optymalizujemy kampanie Google Ads, aby realizować Twoje cele biznesowe i efektywnie spożytkować budżet reklamowy. Jako agencja SEM mamy świadomość, że optymalizacja wydatków na marketing jest jednym z kluczowych aspektów prowadzenia firmy. W związku z tym dbamy o jak największy zwrot z inwestycji. Rekomendujemy tylko te działania, które faktycznie przyniosą wymierne korzyści.

Wsparcie techniczne

Jesteśmy specjalistami nie tylko w zakresie kampanii Google Ads. Oferujemy również wsparcie w innych sferach marketingu internetowego – od tworzenia stron internetowych, przez działania w social media czy marketing automation, po pozycjonowanie. Reklamy w Google mogą otworzyć pole do współpracy na innych płaszczyznach, w których oferujemy profesjonalne i skuteczne wsparcie.

Jesteśmy Google Ads Partner

O naszym doświadczeniu i umiejętnościach świadczy status Google Ads Partner, który Google nadaje Agencjom specjalizującym się w tworzeniu i optymalizacji kampanii Google Ads. To dowód, że nasze kampanie przynoszą wymierne korzyści – bez względu na wielkość wyzwania czy branży.

Pozyskaj więcej leadów

Wiemy, jak poprowadzić kampanię reklamową Google Ads, aby ściągnąć na Twoją witrynę wartościowy ruch. Jako agencja Google Ads pozyskująca leady wesprzemy Twój biznes w rozwoju i pozyskiwaniu zapytań – bez względu na dziedzinę, którą się zajmujesz. Specyfika działań w wypadku firm, które chcą generować wartościowe leady, jest inna niż w przypadku e-commerce. W Green Parrot przygotujemy dla Ciebie unikalną strategię, która wskaże drogę wiodącą do sukcesu.

Zwiększaj sprzedaż w swoim e-commerce

Twój sklep może sprzedawać więcej. Stworzymy kampanie Google Ads, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Wyznaczymy realne cele, które będziemy realizować krok po kroku. Zadbamy o to, aby Google Analytics poprawnie liczyło konwersje i umożliwiało dalszą optymalizację działań, zarówno w codziennym funkcjonowaniu Twojego sklepu, jak i w trakcie akcji specjalnych. Jako agencja Google Ads dla e-commerce gwarantujemy, że Twoja sprzedaż wzrośnie, a Twój biznes będzie się rozwijał.

Kiedy pojawią się pierwsze wyniki kampanii Google AdWords?

Jeśli już prowadzisz działania, efekty optymalizacji i zmian wprowadzonych przez specjalistę będą widoczne już po kilku dniach – zależy to od tego, jak głębokie modyfikacje zostały wprowadzone. W przypadku nowej witryny i nowego konta Google Ads na efekty w postaci sprzedaży należy poczekać około 2 tygodnie. Dlaczego? Czas ten pozwala zebrać dane dotyczące użytkowników – ich zachowań (w tym również zachowań na witrynie), danych demograficznych, lokalizacji itp. Ten krótki okres testów pozwala wyciągnąć pierwsze wnioski i ocenić, jakie parametry kampanii wymagają zmian lub optymalizacji. Jeśli decydujemy się na tworzenie kampanii inteligentnych (tj. wspieranych uczeniem maszynowym), algorytm również potrzebuje około 2 tygodni, aby wykorzystać wiarygodne dane i dopasować komunikaty, np. pory ich wyświetlania w danej lokalizacji, dla jak największego zwrotu z inwestycji.

Ile kosztują reklamy Google AdWords (Ads)?

Miesięczny koszt reklamy Google Ads zależy od dwóch czynników – wielkości budżetu oraz prowizji za obsługę, którą pobiera Agencja. Choć Google Ads ma bardzo niski próg wejścia, to aby reklamy były efektywne, konieczny jest odpowiedni poziom budżetu. Jak go wyznaczyć? Podstawą w tym wypadku są słowa kluczowe, na które chcemy wyświetlać reklamy oraz branża, w której działamy. Zbyt niski budżet może sprawić, że reklama przestanie się wyświetlać użytkownikom, a zbyt wysoki będzie nieefektywny (skalowanie nie przyniesie oczekiwanych korzyści). Poza tym im bardziej konkurencyjna branża (i słowa kluczowe), tym budżet będzie musiał być większy, w przeciwnym razie to konkurencja będzie się wyświetlać użytkownikom wyszukiwarki Google. Ostatecznie szacunkowy budżet powinien określić specjalista, który dokonał głębokiego researchu na temat branży, w której działa klient.

Skontaktuj się z nami!




    Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Zobacz: Politykę Prywatności oraz Warunki Korzystania z usługi.

    Warszawa

    22 847 09 52 info@greenparrot.pl ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    22 847 09 52 info@greenparrot.pl ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice

    Agencja kreatywna Green Parrot realizuje działania marketingowe online oparte na dialogu z Konsumentem. Nasza agencja marketingowa dostarcza rozwiązania, które w skuteczny sposób zbuduja wartość marki w internecie.

    Agencja reklamowa Green Parrot to szeroki wachlarz oferowanych usług. Obszary naszej specjalizacji to: kompleksowe kampanie reklamowe, kreacje WWW, Social Media, pozycjonowanie stron internetowych, aplikacje Facebook, aplikacje mobilne, produkcja video, performance marketing.