04.04.2022

Twitch Ads, czyli reklama na Twitchu dla początkujących

Twitch Ads blog Green Parrot
okiem eksperta
Magdalena Michałek Mudło
Autor
Magdalena Michałek-Mudło

Social Media Team Leaderka

Czy warto być na Twitchu?

Twitch Ads – dlaczego warto?

Przychody Twitcha z reklam dynamicznie rosną. W 2017 r. wyniosły 100 mln dolarów, w 2019 r. – 310 mln, a w 2021 r – aż $750 mln. Na platformie pojawia się więc coraz więcej firm. Jednak wciąż wielu reklamodawców omija Twitcha bo np.:

  • mają stereotypowe pojęcie o Twitchu jako o platformie skierowanej tylko dla graczy = nie ma więc tam grupy docelowej firmy
  • nie wiedzą, jak zacząć swoją przygodę z Twitch Ads
  • uważają, że ich obecność w innych mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy nawet TikTok jest wystarczająca

Warto jednak skorzystać z możliwości, jakie dają Twitch Ads. Wiedzą już o tym duzi gracze. Z badania live streamingu w Polsce przeprowadzonego przez Streamerzy.pl wynika, że respondenci zauważyli na Twitch.tv obecność takich marek jak Adidas, Alior Bank, Netflix czy Samsung.

📗 Warto wiedzieć

Pobierz darmowego e-booka i poznaj inne kanały reklamowe, z których prawdopodobnie jeszcze nie korzystasz!

Dlaczego reklamowanie się na Twitchu jest dobrym pomysłem?

  • Użytkownicy Twitcha są otwarci na reklamy na platformie, ponieważ wspierają one ich ulubionych nadawców,
  • Publiczność Twitcha w znacznej mierze uważa, że reklamy – zwłaszcza format wideo – przynoszą korzyści ich ulubionym twórcom i im samym,
  • Spośród wszystkich użytkowników Twitcha aż 64% z nich kupuje produkty polecane przez influencerów,
  • Reklam wideo emitowanych w trakcie transmisji nie można pominąć , co sprawia, że ​​ich oglądalność jest bardzo wysoka,
  • W Polsce wciąż wiele firm jest nieobecnych na Twitchu. To więc idealny moment, żeby tam zaistnieć i zyskać przewagę nad konkurencją,
  • Twitch nie jest tak nasycony reklamami jak inne portale społecznościowe, szum informacyjny jest więc na o wiele niższym poziomie,
  • Budowanie nowego kanału dotarcia do konsumentów, który uzupełnia te istniejące, to sposób na większą konwersję,
  • To, co dzisiaj jest nowością, w niedalekiej przyszłości może na stałe zagościć w planach reklamodawców. Bądź jednym z pierwszych, którzy to zrobią.

Nie przegap szansy, jaką dają reklamy na Twitchu. Zacznij reklamować się na tej najpopularniejszej platformie do livestreamingu zanim stanie się to standardem w branży. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci stworzyć kampanię na Twitchu! 

Chcesz reklamować się na Twitchu? Pomożemy Ci w tym!

Napisz do nas już dziś i zacznij swoją przygodę z reklamami na Twitchu.

    kontakt-Grzegorz-Gorecki

    Podobne artykuły

    Zapisz się na GreenLetter