Współpraca z influencerami zwykle kojarzy się marketerom
z niezliczoną ilością formalności, a do tego czasochłonnym researchem i nieustanną koordynacją wszystkich publikacji.
Wiemy, jak ułatwić Ci cały ten proces i poprawić wyniki
w influencer marketingu Twojej marki. Brzmi jak plan?
Znajdziemy dla Ciebie najlepszych twórców, dopasowanych do Twoich produktów i usług. Dopilnujemy wszystkich formalności. Przygotujemy strategię, zaplanujemy konkretne KPI i zrealizujemy kompleksowe działania z influencerami od kreacji poprzez egzekucję aż po raportowanie i analitykę. Wszystko po to, aby z sukcesem “dowieźć” ustalone efekty biznesowe.
Tylu wartościowych twórców, kolejne platformy do influencer marketingu, coraz więcej nowych kanałów komunikacji i social media – jak się w tym wszystkim odnaleźć i zrobić dobry research przed rozpoczęciem działań w influencer marketingu? Spokojnie. Znajdziemy dla Ciebie influencerów i liderów opinii, dopasowanych do Twojej kampanii reklamowej i strategii biznesowej.
Influencer marketing to nie tylko działania wizerunkowe i PR. To przede wszystkim konkretny kanał promocji i komunikacji marki, a także źródło leadów i sprzedaży. Zaplanujemy i zrealizujemy konkretne cele biznesowe dzięki współpracy z influencerami, jednocześnie dbając o duże zasięgi i wizerunek Twojego brandu.
W Green Parrot mamy do dyspozycji dedykowany zespół specjalistów ds. influencer marketingu, którzy wiedzą, jak z perspektywy potrzeb i charakteru marki zrobić research i dobrać idealnych twórców, a następnie wprowadzić ich w świat Twoich produktów. Nie musisz się o nic martwić.
Przez lata wypracowaliśmy sprawne procedury, standardy umów, harmonogramów, media planów i innych niezbędnych “formatek”, aby zabezpieczyć interes Twojej firmy od strony formalnej.
Wiemy, jak oszacować budżet kampanii i wycenić współpracę z konkretnym twórcą. Jeden top influencer, a może setki mikro-influencerów? Dobierzemy marki osobiste o odpowiednich zasięgach, które pozwolą nam na realizację KPI zgodnie z założonym budżetem na inwestycję w influencer marketing.
Content marketing ma wiele odsłon i wymiarów. Współpraca z influencerami nie musi opierać się jedynie na postach na Instagramie z placementem produktu. Razem z influencerami tworzymy np. e-booki, podcasty, vlogi, wpisy na bloga firmowego, a także organizujemy konkursy, niestandardowe akcje ambientowe i wiele, wiele więcej.
Przeprowadziliśmy setki kampanii z twórcami internetowymi i offline’owymi, zanim jeszcze w Polsce zaistniało pojęcie influencera. Wieloletnie doświadczenia, potknięcia i sukcesy wiele nas nauczyły. Na bieżąco obserwujemy realizowane kampanie, analizujemy je i wyciągamy wnioski. Wiemy, jakich błędów unikać i o co zadbać, aby Twój influencer marketing był maksymalnie skuteczny.
Influencer marketing to nie tylko Instagram. Coraz więcej twórców buduje swoje społeczności i dba o zasięgi w nowych mediach. Grupa na Discord, profil na Twitterze, a może popularna tablica na Pintereście? Sprawnie włączymy profile influencerów w dowolnym medium społecznościowym w Twoją strategię marketingową.
Dysponujemy narzędziami, wypracowanymi raportami
i metodami analitycznymi, a przede wszystkim specjalistami od analityki marketingowej, którzy podczas kampanii zadbają o Twoją wiedzę. Wiedzę o tym, za co płacisz, ile na tym zyskujesz, w które działania lepiej inwestować, a gdzie zmniejszyć lub zamknąć budżet.
Influencer marketing to nie tylko ładne posty i budowanie wizerunku. Zadbamy o to, by Twoja inwestycja w kampanie
z influencerami zwróciła się ze znaczną nawiązką.
Znajdziemy influencerów, którzy będą mieli realny, pozytywny wpływ na wizerunek i obroty Twojej marki. Przeprowadzimy kampanię, która, samodzielnie lub w zestawie z marketingową strategią Twojej firmy zrealizuje założone KPI. Jak to zrobimy?
Zaczniemy od planu. Poukładamy od A do Z Twoje dotychczasowe działania z influencerami, a następnie ułożymy je w spójną całość. Dołożymy do tej układanki kolejnych ambasadorów marki i key opinion leaders, a następnie zajmiemy się egzekucją i koordynacją kampanii.
Nasza baza influencerów, z którymi do tej współpracowaliśmy, to już tysiące nazwisk i profili w mediach społecznościowych. Wiemy, jak sprawnie szukać kolejnych wartych uwagi postaci. Stale obserwujemy trendy i zmiany na rynku influencerów. Dotrzemy do tych twórców, którzy najlepiej pasują do Twojej marki i zaprosimy ich do udziału w kampanii.
Nie kończymy na wysyłaniu maili z wyceną propozycji. Dbamy o relacje z twórcami i razem z nimi wymyślamy rozwiązania, szyte na miarę dla konkretnej marki, aby stworzyć maksymalnie kreatywną i efektywną wizję kampanii oraz konkretnych działań.
Mając już zrobiony research, wybranych twórców, cele i plan działania, możemy przystąpić do tworzenia key visuali kampanii. Nasz dział kreacji zadba o wizualne doświadczenia potencjalnych klientów podczas punktów styku z marką i promującym ją ambasadorem.
Spójność i konsekwencja przede wszystkim. Aby ułatwić prowadzenie mediów społecznościowych zarówno Twojej marce, jak i influencerom, zajmiemy się Waszymi profilami biznesowymi, skoordynujemy harmonogram publikacji i styl kreacji, a także zadbamy o produkcję naprawdę jakościowego contentu.
Podcasty, vlogi, Reels, tiktoki, webinaria, e-booki i treści – te i wiele innych formatów treści zaprojektujemy, zredagujemy i przygotujemy od zera wspólnie z wybranymi przez Ciebie influencerami.
Organiczne zasięgi wybranych wspólnie influencerów będziemy wspierać budżetem mediowym, który przeznaczymy na promocję w odpowiednim kanale komunikacji: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn i wiele, wiele innych systemów reklamowych nie mają przed nami tajemnic. Umiemy w performance marketing.
Zbudowaliśmy zespół, który zna kampanie z influencerami z 3 różnych perspektyw: influencera i jego managementu, agencji influencer marketingowej i wewnętrznego działu marketingu marki, który chce rozwijać kanały współpracy z twórcami. Dzięki temu sprawnie znajdziemy złoty środek w naszych działaniach i standardach.
Po każdym etapie kampanii np. raz w miesiącu otrzymasz od nas kompletny raport ze szczegółowymi danymi i kluczowymi wnioskami do wdrożenia.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Jesteśmy partnerem w digitalu
Traktujemy influencer marketing, tak jak i każdą kampanię reklamową, jako inwestycję, a nie jedynie sposób na szybkie przepalenie budżetu i “wykazanie” zasięgów w raportach. Udowadniamy, że w digitalu (prawie!) wszystko da się zmierzyć, policzyć i przeanalizować tak, aby zwiększać efektywność i rentowność działań.
Kompetencje 360°
Mamy blisko 100-osobowy Zespół, w którym posiadamy wszelkie niezbędne digitalowe kompetencje. Od agencji marketingowej Green Parrot poprzez software house Develtio aż po start-up, zajmujący się produkcją chatbotów, czyli Finderstand. Copywriting, social media, tworzenie stron WWW, SEO, performance marketing, współpraca z influencerami, chatboty, kreacja tekstów, audio, foto i wideo, UX/UI i wiele więcej - wszystko załatwisz tu z jednym project managerem na jednej fakturze.
Obserwujemy trendy i wprowadzamy nowe standardy
To my przecieraliśmy szlaki w influencer marketingu kilkanaście lat temu, gdy na YouTube były tylko “śmieszne filmiki dla dzieci”, a wszyscy spędzaliśmy nasz social time na Gronie lub na Naszej Klasie. Od lat obserwujemy trendy i wprowadzamy nowe, branżowe standardy w influencer marketingu, za którymi podążają kolejne agencje i marketerzy.
Dostarczamy niepowtarzalne kreacje
Dział kreatywny to nasza tajna broń we wszystkich przetargach i porównaniach z konkurencją. Zbudowaliśmy team kreatywny złożony z doświadczonych copywriterów, specjalistów UX/UI oraz graphic designerów, których pomysły zamykają w konkretnych ramach stratedzy i project managerowie z wieloletnim stażem. Ich wsparcie w kampaniach z influencerami jest nieocenione.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
+300
kampanii z wykorzystaniem influencer marketingu
72%
wyższa realizacja KPI w influencer marketingu po przejściu Klienta do Green Parrot
+1000
mikro- i makro-influencerów, z którymi współpracowaliśmy
14 lat
realizujemy kampanie z influencerami
Współpraca z osobistościami znanymi z internetu i mass mediów to dziś standard u większości marek i ich brand managerów. Influencer marketing ma moc i zdecydowanie warto z niej korzystać. To bardzo szerokie zagadnienie, więc w kilku kluczowych pytaniach i odpowiedziach postanowiliśmy zebrać podstawowe informacje o influencer marketingu.
Influencer marketing to kampanie promocyjne z udziałem znanych influencerów, w których znany twórca staje się niejako pośrednikiem pomiędzy dostawcą a finalnym odbiorcą produktu. Dokładnie wyjaśniliśmy to na naszym blogu.
Komunikacja w kampanii z influencerami musi być spójna z Twoją aktualną strategią marketingową. Które kanały social media wybrać? Jak to zwykle bywa w marketingu, to zależy. Jeśli Twojej marki oficjalnie nie ma na TikToku, uruchamianie współpracy z tiktokerami nie ma sensu. Warto zacząć od profilu marki i ułożenia planu na jego rozwój. Jeśli działasz w segmencie B2B, warto pamiętać o działaniach na LinkedIn czy Twitterze. Wszystko zależy od profilu Twojej działalności i Waszych potencjalnych lub obecnych odbiorców.
Narzędzi i platform do influencer marketingu jest mnóstwo. Nic jednak nie zastąpi rzetelnego, czasochłonnego researchu, który pomoże odnaleźć Ci wyjątkowych twórców, do których nie dokopali się jeszcze Twoi konkurenci. Nie bój się – zajmiemy się tym za Ciebie.
Tak naprawdę nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Zatrzymać Cię może jedynie wyobraźnia. Kanałów, form współpracy, rodzajów treści jest tak dużo, że dla każdego produktu lub usługi da się znaleźć szyte na miarę rozwiązanie. Zaproponujemy Ci najlepsze kanały i rodzaje contentu pod Twoje potrzeby i cele biznesowe.