Biuro Warszawa

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Blog

Shaquille O'Neal - GreenLetter

GreenLetter: Jak biznes wpływa na równouprawnienie?

Mój wewnętrzny przedsiębiorca i psycholog nakazuje mi stawiać hipotezę, że zmiany społeczne, postęp oraz innowacje (takie jak na przykład odnawialne źródła energii) mają szansę wchodzić do głównego nurtu tylko wtedy, gdy w istotny sposób dostarczają konkretnych i wymiernych korzyści. Takich właśnie metod budzenia społeczeństwa do tolerancji oraz inkluzywności poszukuję i staram się je popierać. Są one po prostu skuteczne. Dlatego też bardzo podoba mi się, realizowany przez mojego dziecięcego idola - Shaqa, pomysł na agencję, w której mniejszość to większość. Sądzę, że przyniesie ona naprawdę solidne korzyści swoim klientom w USA.

Rupert Murdoch - GreenLetter

GreenLetter: Mark w Krainie Kangurów, czyli potyczki Facebooka ze “starymi” mediami

Warto przyglądać się potyczkom Big Tech z wydawcami, nawet jeśli rozgrywają się one na antypodach. To, co dzisiaj dzieje się w Australii, może być preludium do wydarzeń w innych krajach. Taka jest zresztą idea naszego GreenLettera: analizujemy świat, aby przewidzieć, co wydarzy się wkrótce “u nas”. Warto zwrócić uwagę, że kilka lat temu radio, prasa, TV i portale biły się o to, aby ich treści były share’owane w social media i widoczne w Google. Teraz natomiast chcą otrzymywać za to wynagrodzenie. Moim zdaniem to przeczy idei samego Internetu, w którym, jeśli coś można linkować… to znaczy, że można to zalinkować i nie płacić. Poza tym nie ma się co łudzić: kto płaci, ten wymaga, więc nie sądzę, żeby obecna rozgrywka pomiędzy organizacjami informacyjnymi oraz Big Tech była korzystna dla wolności dziennikarskiej na świecie. Po prostu, kiedy Facebook zacznie płacić ludziom w Guardianie, Guardian zacznie chwalić Facebooka. 

Najważniejsze błędy na stronach zbierających leady – Performance Marketing

Jak ocenić, czy prowadzona przez Ciebie kampania była skuteczna? Jak zweryfikować proces i jakie pytania zadać sobie, kiedy opracowujesz strategię, a później ewaluujesz efekty? Z tego wpisu dowiesz się, na co zwracać uwagę przy planowaniu działań reklamowych i jak ustrzec się przed najpopularniejszymi błędami.

Clubhouse - co to za aplikacja?

O co chodzi w Clubhouse – aplikacji, która rozbiła bank

Clubhouse to nowa aplikacja społecznościowa, której udało się zbudować bardzo elitarne grono użytkowników w rejonie Silicon Valley. Dzięki temu, że na Clubhouse aktywnie udzielali się najwięksi technologiczni inwestorzy, przedsiębiorcy, a także celebryci, aplikacja zyskała status nomen omen bardzo ekskluzywnego klubu. Dodajmy, że apka dostępna jest jedynie na zaproszenie i tylko dla iOS - mamy pełny wizerunek elitarnego przedsięwzięcia społecznościowego. Clubhouse zebrał z rynku potężną inwestycję. Ostatnia runda opiewała na kwotę ok.100 mln dolarów i aplikacja, która istnieje dopiero od paru miesięcy, wyceniana jest (post-money) na około miliard $.  

Steve Huffman - GreenLetter

GreenLetter: Masowe halucynacje, którym ulegasz ty i twoja firma

Większość branżowych publikacji w ciągu ostatnich dni skupia się głównie na reklamach emitowanych w trakcie Super Bowl. Jest to chyba dobry dowód na to, że choć wielu wieściło jej śmierć, to tradycyjna telewizja wciąż trzyma się mocno. Czy jednak na pewno? Może tak naprawdę wydarzenia, takie jak Super Bowl i reklamowy festyn z nim związany, to tylko efekty marketingowego folkloru. Taki amerykański rytuał Madison Avenue, który nakazuje agencjom i reklamodawcom złożyć ogromne budżety na ołtarzu futbolu amerykańskiego. Tegoroczny finał NFL miał najmniejszą widownię od 2007 roku, a “trzydziestki” emitowane w jego trakcie wciąż warte były miliony dolarów. Pytanie, ilu marketerów i firm decyduje się na uczestniczenie w tego typu “eventach” dla dobrego zwrotu z inwestycji, a ilu dla poczucia, że zrobiło się coś “fajnego”, zgodnego z tradycją, coś, co nas nobilituje i czyni wyjątkowymi. 

ANDY JASSY Greenletter

GreenLetter: Kiedy oddać kontrolę innym?

Ciekawe, jak wielu prezesów, managerów i pracowników, zastanawia się nad tym problemem. Jeff Bezos, jak widać, nie tylko zadał sobie to pytanie, ale również udzielił odpowiedzi. W tym przypadku moment przekazania pałeczki uznajemy za sukces. Amazon radzi sobie doskonale i jedyne słowo krytyki, jakie można skierować w jego stronę, mogłoby dotyczyć praktyk monopolistycznych. Umówmy się:...

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia.
Polityka Prywatności