Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Reakcja producenta dźwigu wykorzystanego w Luwrze przez rabusiów to idealny przykład, jak – działając szybko – można zmienić miejsce przestępstwa w okazję do marketingu. Prawdopodobnie 99% firm nie odważyłoby się na taki krok. Obawa przed potencjalną falą krytyki związaną z bagatelizowaniem wagi kradzieży skreśliłaby taki post z prawie każdego harmonogramu social mediowego. A zatem jaki...
Jest trochę tak, że marketerów można podzielić na sprzedawców i marzycieli. Ci pierwsi chcą widzieć zielone dashboardy i rosnący licznik zakupów, a drudzy mogliby całe dnie wymyślać branded content, który rozejdzie się viralem po mediach społecznościowych. Wiecie, które z tych podejść jest sensowniejsze? Żadne. Dobry marketer musi dostrzegać wartość obu – nawet jeśli specjalizuje się...
Internet jest pisany, czytany, komentowany i sterowany przez zautomatyzowane algorytmy oraz boty i sztuczne inteligencje. Ludzie są tylko marginalnym elementem całego systemu – jego przedmiotem, a nie podmiotem. Brzmi strasznie? Choć w tej „twardej” wersji koncepcja martwego internetu to bardziej teoria spiskowa, to jednak trzeba podkreślić, że jest w tym spora doza prawdy. Kolejne rozdziały...
W świecie, w którym przeciętny użytkownik przewija social media z prędkością światła, walka o uwagę stała się kluczowym wyzwaniem współczesnego marketingu. Liczy się pierwsza sekunda, pierwszy kadr, pierwsze zdanie. To moment, w którym odbiorca decyduje – zostać czy przewinąć dalej. Jedną z najskuteczniejszych odpowiedzi na ten problem jest storytelling. To nie moda ani marketingowy slogan,...
To, co dzisiaj napiszę, jest (pozornie!) dość mało biznesowe, ale nieodwracalnie natchnął mnie do tego news o „nowym wydaniu” Orwella, który chyba powinien być uznany najważniejszym pisarzem XX wieku. A przynajmniej najbardziej profetycznym pisarzem. Popatrzmy bowiem, jaki świat dla siebie montujemy: Sztuczne inteligencje, których ludzie się radzą, którym się spowiadają, zwierzają i którymi się terapeutyzują,...
Kiedy rozmawia się o górze lejka, czyli etapie TOFU (Top of Funnel), pośród marketerów, a czasem i klientów, bardzo często pojawia się przekonanie: „to tylko koszt, reklamy, które nic nie sprzedają”. To jeden z największych mitów w marketingu. Góra lejka nie jest po to, by od razu finalizować sprzedaż. To moment, w którym odbiorca dopiero...
Reklama to ostateczny model biznesowy. Każda innowacyjna firma prędzej czy później przejdzie do reklamy jako docelowego modelu zarabiania pieniędzy. Dzieje się tak oczywiście również z OpenAI, a za chwilę ze wszystkimi innymi LLMami. Ludzie „wolą” być manipulowani, niż płacić za produkty i usługi pełną wartość monetarną. Do tego kierunek, w jakim przenosimy swoje życie, jest...
Chcesz dotrzeć z komunikacją do profesjonalistów? Czyli właściwie do kogo… W środowisku producentów specjalistycznych narzędzi, elektronarzędzi, maszyn czy nawet chemii budowlanej profesjonalistą zwykło nazywać się każdą osobę, która używa tych produktów w swojej codziennej pracy. Stolarz, budowlaniec, arborysta czy mechanik samochodowy – co ich łączy w kontekście Twoich działań marketingowych? Podstawowa potrzeba – autentyczność w...
OpenAI postanowiło ocieplić wizerunek firmy za pomocą bardzo „ludzkich” i odwołujących się do emocji obrazków w najnowszej kampanii video zrealizowanej z butikową agencją. Pytanie tylko, jak dużo odpowiedzialności za reklamę spoczywało na ludziach, bo ChatGPT jest przedstawiany jako ko-kreator tych scenariuszy. Timing tej kampanii, jest dość specyficzny, bo właśnie miała miejsce premiera Sora 2 by...
Jak wielkie ego trzeba mieć, aby zaproponować ludziom, że odzyskają wzajemne poczucie obecności, które odebrały im telefony, umieszczając tenże telefon na… swoich twarzach? To jest właśnie propozycja Zuckerberga w kontekście nowych okularów AR od Meta. Osobiście raczej bym nie chciał nawet przebywać z osobą, która ma na sobie tego typu technologię. Już same AirPodsy, których...
Head of HI
Managing Partner | Green Parrot
Performance Manager
Social Media Lead
Junior Marketing Specialist
Sales Team Leader at Develtio
Social Media Manager
Head of Creative
Strategist
Account Executive
Paid Social Media Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Head of Marketing & Social Media
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Business Development Director
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Head of Client Service
Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department
SEO Manager