Biuro Warszawa

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

plac Wolności 4/3

Katowice

Blog

Co to właściwie jest to Marketing Automation?

  Słyszałeś już kilkukrotnie o pojęciu Marketing Automation, ale nie do końca rozumiesz, na czym polega i jakie korzyści może wnieść do Twojej firmy? Poznaj sedno automatyzacji działań marketingowych oraz kluczowe elementy procesu pozyskiwania klientów.   Serce Marketing Automation… …to identyfikacja klienta w czasie rzeczywistym, przypisanie mu odpowiednich tagów i odpowiednia klasyfikacja. Precyzując, na tym...

Roboty od żmudnej roboty, czyli zastosowanie marketing automation w praktyce

Kilka słów o historii Mamy rok 2014, niegasnący boom na zakupy internetowe wciąż jeszcze wzbudza wśród przedsiębiorców dreszczyk podekscytowania – możemy sprzedawać wszędzie bez zakładania dziesiątek siedzib w Polsce, czy za granicą. Zamiast w lokale i wyposażenie, inwestujesz w sprawną reklamę i zespół specjalistów. O ile nie jesteś szczęśliwcem, któremu udało się wyłowić z konkurencyjnego...

Profile firmy CEWE kolejny raz w czołówce raportu SoTrender

Profile firmy CEWE kolejny raz na wysokich miejscach raportu SoTrender   Profile CEWE na Facebooku, czyli CEWE FOTOKSIĄŻKA oraz FOTOJOKER, to konsekwentnie realizowana strategia komunikacji. Opieramy ją na publikacji angażujących i różnorodnych w formie treści, które dostosowane są do odpowiednich grup docelowych. Już kolejny raport SoTrender potwierdza, że CEWE należy do czołówki najbardziej rozpoznawalnych i...

Strona www dla Unipharm

Mamy to! Wystartowała strona korporacyjna zbudowana dla polskiego oddziału Unipharm Holdings.

Jak działa plakat?

Kosma Ostrowski, Art Director Podstawową cechą dobrze funkcjonującego plakatu jest przede wszystkim oddziaływanie na wyobraźnie i emocje adresatów. Powinien dać się̨ łatwo zapamiętać́, przyciągnąć wzrok i zwrócić uwagę. Autor powinien postawić na grę skojarzeń, słów i symboliki. Prosty, minimalistyczny layout to zwykle najlepszy pomysł. Informacja powinna być́ spójna, zwięzła, rzeczowa i zrozumiała, tak aby treść́...

Kryzysów w social media nie powodują klienci

Szymon Paroszkiewicz, Creative Director Kusi mnie chęć postawienia tezy, że nie ma czegoś takiego jak kryzysy w social media. Oczywiście możemy wyróżnić kryzysy komunikacyjne, które mają swoje początki na Facebooku, Twitterze czy blogu i te zazwyczaj związane są z nieudanymi działaniami reklamowymi prowadzonymi w tych kanałach. Może to być wadliwa aplikacja konkursowa, nieodpowiedni lub kontrowersyjny...