Biuro Warszawa

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Blog

Live commerce - czym jest

Tak się teraz kupuje! Live Commerce podbija świat

Wykorzystywanie wideo do budowania świadomości marki jest znane już od lat. Od niedawna marki czerpią też z nowego trendu, łączącego rozrywkowe spotkania online ze sprzedażą – w formie transmisji live. Live commerce to nowe zjawisko – spotkanie na żywo, podczas którego odbywa się sprzedaż produktów. Takiego “live’a z produktami” może prowadzić influencer lub sprzedawca sklepu,...

Munroe Bergdorf - GreenLetter

GreenLetter: Jak stworzyć sensowną strategię w komunikacji kulturowo-społecznej, aby nie dać się rozjechać?

Jednym ze slajdów w mojej prezentacji o trendach na 2020, przygotowanej dla klientów Green Parrot w zeszłym roku, był slajd poświęcony postępowym wartościom, których będą trzymały się firmy. Okazało się, że czynnikiem spustowym o gigantycznym znaczeniu dla tego trendu stały się wydarzenia w USA związane ze śmiercią Georga Floyda. Największe światowe marki masowo dostosowują swoją komunikację do obecnej sytuacji, potępiają zjawisko systemowego rasizmu w Stanach i wydają oświadczenia o chęci zmiany swoich polityk w zakresie równości w miejscu pracy. Czy jednak ich działania mają sens? 

10 kroków, by zaprojektować dobre logo

5 rzeczy, o których musisz pamiętać, zanim zaczniesz projekt logo   SPÓJNOŚĆ Logo jest wizytówką marki. Jego wygląd powinien być dopasowany do charakteru, narracji i komunikacji firmy. Musi sprostać ambicjom, planom i ideom, które są jej bliskie.   CEL Logo ma cel – musi zostać zapamiętane i rozpoznawane. Jest narzędziem wizerunkowym i pracuje na postrzeganie...

Blackout Tuesday - GreenLetter

GreenLetter: Świat w soczewce

Dzisiaj krótko: Jestem trochę zaskoczony tym, jak niewiele czasu poświęca się w polskich mediach protestom, które mają miejsce w USA. Wydaje mi się, że Stany stały się mikrokosmosem do obserwowania interakcji na linii: technologia – social media – władza – obywatele – biznes. Poświęć chwilę i poszukaj informacji na ten temat. Możesz zacząć poniżej.

Jak pisać CTA? Sprawdź i zbieraj leady

Jak nasze pisanie powoduje działanie i sprzedawanie? Zobacz, co kryje w sobie dobre CTA Kiedyś to było Łatwiej czy trudniej? Call to action jest starsze niż Internet. Zanim powstały buttony w newsletterach i reklamie digitalowej, podobne komunikaty czytało się w prasie i sprzedaży wysyłkowej. Nawoływały do odesłania listu lub złożenia zamówienia – aż tyle musiał...

Xi Jinping - GreenLetter

GreenLetter: Technologiczna Pułapka Tukidydesa

Wyścig pomiędzy wszelkiego rodzaju organizacjami sprowadza się moim zdaniem obecnie do tego kto będzie dysponował lepszą technologią. Zasada ta aplikuje się na różnych poziomach złożoności: pomiędzy małymi firmami, korporacjami, instytutami naukowymi, miastami, czy w końcu całymi państwami. Konkurencja ta wydaje się dawać ludzkości pozytywne efekty na właściwie wszystkich jej poziomach za wyjątkiem państwowego. Chiny i USA stoją obecnie w obliczu klasycznej Pułapki Tukidydesa, która jak wiemy zazwyczaj kończy się otwartym konfliktem. Tyle tylko że obecnie wojna rozegra się na krzem, algorytmy, ilości użytkowników i zakresy posiadanych danych.

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia.
Polityka Prywatności