W Green Parrot nieustannie wymyślamy, kreujemy, rozmawiamy, testujemy, ulepszamy. Potrafimy wycisnąć maksimum jakości z każdego projektu.
A przy tym dobrze się bawimy.
Sprawdź nasze portfolio i przekonaj się, jak przekuwamy kreatywne idee w sukces naszych klientów.
Nowatorskie rozwiązania od A do Z
Jeśli szukasz agencji, która przygotuje projekt od A do Z w partnerskiej atmosferze – zapraszamy. Klienci cenią nasze doświadczenie, nieszablonowe podejście, kompleksowość oraz nowatorskie rozwiązania, które powstają dzięki ścisłej współpracy pomiędzy twórcami a specjalistami od mediów i technologii.
Kompleksowa obsługa procesu
Oferujemy kompleksową obsługę procesu twórczego – począwszy od stworzenia koncepcji i strategii, poprzez design każdego formatu, aż do efektywnej dystrybucji i skutecznej kampanii mediowej.
Szeroki zakres kompetencji
Nasz zespół tworzą kreatywni mistrzowie słowa i obrazu: copywriterzy, graficy, producenci, scenarzyści, contentowcy, filmowcy, animatorzy, specjaliści UX/UI, ilustratorzy. To niezwykła mieszanka uzupełniających się kompetencji. Dzięki niej tworzymy kreacje reklamowe, które przyciągną - i zatrzymają - uwagę Twoich klientów.
Każdemu klientowi oferujemy najwyższą jakość usług oraz partnerskie podejście – nieważne, czy jest to lokalna firma, czy duży, międzynarodowy koncern.
Jesteśmy autorami idei kreatywnych oraz ich egzekucji dla takich marek jak:
Big Idea w marketingu brzmi ładnie, ale na dłuższą metę może być nieskuteczna.
W Green Parrot stawiamy na podejście iteracyjne, które opiera się na głębokim zrozumieniu
potrzeb konsumentów, pozwala na zbieranie feedbacku na każdym kroku
kampanii i wczesne wykrywanie ryzyk.
Nie.
To znaczy, że dojście do genialnej linii kreatywnej odbywa się obecnie
w ramach kampanii online. Tworzymy koncepcje iteracyjnie i testujemy ich skuteczność. Sprawdzamy, które z nich wyszukują wśród naszej demografii najbardziej zaangażowanych użytkowników – early adopters. To na nich opieramy akwizycję, oni dają najcenniejszy feedback –
to wszystko decyduje o późniejszym umasowieniu naszego rozwiązania.
Szybko –
bez zbędnych deliberacji testujemy pomysły.
Czasy, w których dyskusja trwa dłużej niż test,
muszą odejść do lamusa.
Warsztatowo –
rozmowy są publiczne, spotkania są otwarte, ludzie mają popełniać błędy. Nikogo nie obchodzi piękna prezentacja przetargowa. Interesuje nas dane rozwiązanie i jego test.
Iteracyjnie –
zmieniamy komunikację po kawałku i z zachowaniem kanonu jednej różnicy. Kampania prowadzona jest
jak eksperyment psychologiczny – rygorystycznie
i w oparciu o liczby.