Szukasz nowych, oryginalnych sposobów na dotarcie do klientów w Internecie? W takim razie WeTransfer Ads to dla Ciebie idealne rozwiązanie! Zobacz, jak można się reklamować na WeTransfer i z jakimi korzyściami wiąże się obecność na tej platformie.
WeTransfer powstał w 2009 r. w Amsterdamie – serwis założyli Ronald „Nalden” Hans i Bas Beerens. Platforma służy do przechowywania i przesyłania plików o dużych rozmiarach (np. jpg, png, MPEG i inne formaty wideo) do innych użytkowników w Internecie. W bezpłatnej opcji można wysłać pliki o maksymalnym rozmiarze wynoszącym 2 GB. Z kolei płatna wersja Pro pozwala na przesyłanie plików i folderów do 200 GB. Dodatkowo użytkownik ma do dyspozycji 1 TB przestrzeni w chmurze. W 2022 r. pojawiła się też wersja Premium bez limitu wielkości transferów i z nieograniczoną przestrzenią na wirtualnym dysku.
Poznaj kilka statystyk na temat WeTransfer:
WeTransfer jest znany z tego, że w ramach programu WePresent regularnie oddaje swoją przestrzeń artystom – grafikom, fotografom, multidyscyplinarnych twórcom – tym znanym, jak i dopiero rozpoczynającym swoją karierę. Dzięki temu mogą oni zaprezentować swoje dzieła milionom osób na całym świecie.
Dodatkowo WeTransfer ma ambicję stać się czymś więcej niż tylko serwisem do transferu plików. Dlatego też oferuje Paper – to digitalowe narzędzie do rysowania, tworzenia kolaży czy chociażby robienia notatek.
Wielu użytkowników decyduje się na transfer plików przez WeTransfer, bo usługa jest bardzo prosta i intuicyjna. Żeby wysłać pliki, wystarczy je załadować na stronę i podać podstawowe dane: adres e-mail nadawcy i odbiorcy. Osoba, do której są wysyłane piki, otrzyma wiadomość mailową z linkiem do ich pobrania. WeTransfer pozwala więc na uniknięcie ograniczeń dotyczących rozmiarów wysyłanych plików, które obowiązują w wielu serwisach webmailowych.
Jak wyglądają reklamy na WeTransfer? To pełnoekranowe banery, które pojawiają się na stronie jako tło. Mogą to być:
Adsy na WeTransfer mogą też mieć interaktywne elementy. Reklamy pojawiają się, gdy użytkownik wejdzie na stronę i w czasie wysyłania lub odbierania plików. Czas wyświetlania reklamy to minimum 45 sekund.
O czym warto pamiętać czy tworzeniu reklamy przeznaczonej do wyświetlania na WeTransfer?
Pobierz darmowego e-booka i poznaj inne kanały reklamowe, z których prawdopodobnie jeszcze nie korzystasz!
Lista brandów, które reklamowały się na WeTransfer jest bardzo długa. Wśród tych największych można wymienić chociażby LEGO, Chanel, Stella Artois czy Gucci.
WeTransfer Ads nie jest tak oczywistym wyborem reklamodawców jak chociażby Google Ads czy reklamy w social media. Kiedy warto się promować w serwisie do przesyłania plików?
Chcesz rozpocząć swoją przygodę z reklamami na WeTransfer? Napisz do nas – chętnie Ci w tym pomożemy! Stworzymy dla Ciebie oryginalną kreację specjalnie na WeTransfer i zajmiemy się wszystkimi kwestiami związanymi z prowadzeniem kampanii w tym serwisie.
Myślisz o reklamowaniu się na WeTransfer?
Napisz do nas – stworzymy dla Ciebie przyciągające wzrok kreacje na WeTransfer!