Trwają intensywne prace nad kontynuacją internetowej kampanii dla marki STR8. Na wiosnę tego roku przeprowadziliśmy akcję promującą nową linię zapachową: STR8 Red Code. W obliczu wyzwania postawiliśmy na pełną interakcję z fanami poprzez grywalizację z motywem tajnych agentów i służb specjalnych w tle.
Na potrzeby kampanii stworzono na Facebooku STR8 specjalna grę o nazwie Agent Red.
Aby przystąpić do RED – tajnej organizacji, uczestnicy wcielający się w wirtualną postać agenta musieli złamać siedem kodów w postaci zagadek dotyczących gier, kariery, motoryzacji, historii i sportu.
To jednak nie było wszystko. Druga odsłona gry była czysto zręcznościowa. Należało przebiec agentem jak najdłuższy dystans w ucieczce po wirtualnym mieście. Za każdy przebiegnięty metr gracz otrzymywał 1 punkt, za każdy zebrany bonus (butelki STR8, logo STR8) dodatkowo 100 oczek. Wyniki były publikowane w specjalnym rankingu. „Agenci” walczyli o nagrody z najwyższej półki: smartfon HTC, kamera GoPro, iPad oraz zestawy najnowszych kosmetyków STR8. W grę zagrano w ciągu miesiąca blisko 180 tys. razy.
Czym zaskoczmy tym razem? Dowiecie się niedługo.
Fakt, że w grę zagrano blisko 180 tys. razy pokazuje, jak ważny aspektem w dotarciu do millenialsów – głównej grupy docelowej STR8 – jest interaktywność oraz grywalizacja. W ciągu najbliższych lat konsumenci staną się jeszcze bardziej wymagający. Już na etapie planowania czy pisania scenariusza gry, należy postawić na atrakcyjność, by nie stanowiła one jedynie dodatku, a była istotnym elementem dialogu z marką, z punktu widzenia użytkownika.
Natalia Wasyluk, Senior Account Manager w Green Parrot