Nasza innowacyjność w podejściu do vertical video marketingu może Cię zaskoczyć. Obalamy mity, że prowadzenie TikToka jest tylko dla młodych, Instagram nie sprzedaje a YouTube to królestwo klipów muzycznych. Krótkie formy wideo szturmem podbijają social media a ich potencjał w promocji marek jest nieograniczony. Twój biznes w tiktokach, rolkach i shortsach? Tak, tylko z Green Parrot!
Jesteśmy wszędzie tam, gdzie rodzi się nowy trend. Idziemy ramię w ramię z ewoluującymi rozwiązaniami digital marketingu i ewangelizujemy niezdecydowanych. Poznaj nasze patenty na skuteczny vertical video marketing. Napisz do nas:
Prowadzenie TikToka, produkcja Instagram Reels i rozwój kanału na YouTube dzięki YouTube Shorts
Zdajemy sobie sprawę z tego, że pierwsze 2-4 sekundy filmu są decydujące dla dalszego zaangażowania odbiorcy. Dlatego nasze produkcje są maksymalnie wciągające i zaplanowane z troską o najdrobniejszy szczegół. Wszystko po to, aby wycisnąć z vertical video marketing 100% możliwości na zwiększenie sprzedaży Twoich produktów.
Krótkie wideo daje ograniczone możliwości lokowania contentu. Dla nas to jednak kolejna możliwość wykazania, że umiejętne połączenie działań topowych specjalistów z najnowszymi technologiami przy wykorzystaniu wiedzy o najgorętszych trendach może zaowocować filmami, które chce się odtwarzać na okrągło.
TikTok to obecnie najszybciej rozwijająca się platforma społecznościowa. Doskonale wiemy, jak to wykorzystać w marketingu B2B i procesach generowania leadów. Krótkie formy wideo to często zadziwiająco skuteczny sposób na viral, służący zwiększeniu świadomości marki czy przekierowaniu ruchu wprost do Twojej witryny.
Precyzyjne targetowanie reklam, dobór odpowiednich celów, określenie właściwego budżetu i opracowanie mocno wciągających kreacji to składniki sukcesu performance marketing z TikTok Ads. Powierzając nam prowadzenie TikToka, zyskujesz pewność wydajnego i rozważnego gospodarowania swoimi pieniędzmi.
Koncentracja na innowacji technologicznej i marketingowej to dewiza naszych specjalistów od budowania strategii komunikacji. Nie umknie nam żaden trend w digital marketingu, a pojawiające się nowe kanały i rozwiązania w obrębie social mediów nie mają przed nami tajemnic.
Krótkie materiały wideo okazały się być na tyle przyciągającą formą contentu, że po opcję ich publikacji zaraz po TikToku sięgnęły dwa pozostałe giganty społecznościowe, czyli Meta i YouTube. Pokażemy Ci, że tiktoki, rolki i shorty mimo różnic mogą razem efektywnie pracować na Twoje wyniki i trafiać do właściwych odbiorców w tych trzech kanałach social media.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
+ 1000
zrealizowanych kampanii dla klientów z segmentów B2B i B2C
16%
bardziej wydajne wykorzystanie budżetu klienta w porównaniu do działań prowadzonych poza Green Parrot
83%
Klientów decyduje się na dalszą współpracę z nami po pierwszej wspólnej kampanii
14 lat
specjalizujemy się w social mediach
Vertical Video Marketing to szansa na nowy kanał komunikacji z Twoimi odbiorcami. Jak wygląda prowadzenie TikToka od kuchni? Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
TikTok to aplikacja mobilna, służąca do publikacji krótkich filmów o charakterze rozrywkowym, ale też edukacyjnym czy wizerunkowym. Maksymalnie 3-minutowe wideo w formacie pionowym najlepiej nadaje się do odtwarzania na smartfonach, skąd m.in. popularność platformy wśród młodych ludzi.
Trendy są kluczowym elementem funkcjonowania platformy, wokół którego skupiają się jej użytkownicy. Tworzenie trendów np. przez influencerów oraz nagrywanie ich własnych interpretacji przez pozostałych użytkowników stanowi istotny mechanizm budowania zasięgów. Trendem mogą być np. taniec do określonego podkładu muzycznego, nałożony filtr czy wyzwanie oznaczone odpowiednim hashtagiem.
Tak, jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, stać się marką wyznaczającą kierunki rozwoju brandów i wykorzystać potencjał materiałów wideo, które już niedługo będą stanowiły ponad 80% ruchu w Sieci. Prowadzenie TikToka to także sposób na budowanie zaangażowania odbiorców i przenoszenia go na inne kanały w social mediach czy stronę www.
TikTok opiera się przede wszystkim na trendach. Kluczem do zdobywania popularności jest korzystanie z wszelkich możliwych funkcji platformy. Śledź na bieżąco trendy, bierz udział w challenge’ach i twórz totalnie angażujące treści, przykuwające uwagę od pierwszej sekundy. Pamiętaj przy tym o wysokiej jakości filmów i używaniu hashtagów.
Po pobraniu aplikacji i założeniu konta możesz stać się najpierw biernym użytkownikiem. Obserwuj, co robią inni i zainspiruj się. Następnie przeanalizuj, jakie cele w swoim biznesie możesz osiągnąć dzięki vertical video. Być może prowadzenie TikToka okaże się dla Twojej marki strzałem w dziesiątkę i zdominuje inne metody generowania leadów, prezentowania produktów czy działań w ramach employer brandingu.
Vertical video marketing jest sposobem docierania do użytkowników smartfonów, czyli w praktyce niemal każdego z nas. Nie ma więc znaczenia, czy Twoim klientem jest firma, czy indywidualny użytkownik. Z kolei treści prezentowane w tiktokach, rolkach i shortach mogą mieć charakter rozrywkowy, edukacyjny, instruktażowy a nawet wizerunkowy. Prowadzenie TikToka to szansa zarówno dla e-commerce’ów, personal brandów, firm handlowych z sektora B2B, przedsiębiorstw usługowych, jak i producentów.