Kampania influencer marketingowa

Celem GRUPA INCO była wiosenno-letnia aktywacja fanów swoich produktów, dotarcie do nowych odbiorców i pobudzenie sprzedaży przed okresem letnich porządków. Ludwik Ekologiczny i BIOstar cleaning products to marki, które stawiają na moc eco-friendly, bezpieczeństwo użytkowników czy zwierząt i najwyższą jakość naturalnych składników. Dokładnie to należało jeszcze raz podkreślić w treściach, tworzonych przez popularnych influencerów.

NASZE WYZWANIE:
Przygotowanie i egzekucja strategii współpracy z influencerami w 5 krokach

Grupa INCO to jeden z największych producentów chemii gospodarczej w Polsce z ponad 70-letnią tradycją. W portfolio marek INCO znajdziemy zarówno znane od lat brandy jak Ludwik Ekologiczny oraz innowacyjne, ekologiczne produkty BIOstar cleaning products.

NASZE WYZWANIE:
Przygotowanie i egzekucja strategii współpracy z influencerami w 5 krokach
1

zgromadzenie pomysłów, opracowanie scenariuszy i przygotowanie strategii publikacji

2

ustalenie celów biznesowych, które ma zrealizować dana kampania

3

“odświeżenie” kontaktu z ambasadorkami marki Ludwik i BIOstar z poprzednich kampanii

4

rzetelne zdefiniowanie i opracowanie person zarówno influencerów, jak i ich widzów

5

research i kontakt z nowymi twórcami, z którymi do tej pory nie współpracowała GRUPA INCO

ROZWIĄZANIE:

Do kampanii BIOstar cleaning products & Ludwik Ekologiczny zaprosiliśmy 17 influencerek

z kategorii lifestyle z dużymi i zaangażowanymi społecznościami, które podkreślają w swoim codziennym contencie pozytywną energię, a także troskę o dom, bliskich i zwierzęta. Wszystko po to, by opowiedzieć światu, że produkty marek Ludwik Ekologiczny i BIOstar cleaning products są naturalne i ekologiczne, a przez to bezpieczne dla wszystkich domowników i zwierząt.

Tym razem głównymi bohaterami postów i rolek były tabletki do zmywarek oraz środki czystości.

Współpracowaliśmy z influencerkami:

@alice.wskaa

26 tys.

@dreams_home

104 tys.

@Daria Skrzypkowiak

13 tys.

@Doskonały i My

14 tys.

@usiebiewdomu.com

35 tys.

@stowidokow.home

104 tys.

@rodzicewsieci

24 tys.

@domek_na_krotkiej

77 tys.

@fabia.home

104 tys.

@o.livviia

30 tys.

@basniowy_dom

61 tys.

@typowa.m

43 tys.

@dreamhouse_and_life

105 tys.

@annalovesneutrals

61 tys.

@malydomeknawsi

100 tys.

@waniliowachmurka

42 tys.

@behind_the_woods

16 tys.

Zobacz przykładowe Reels z udziałem wybranych przez nas twórczyń:

Rezultaty

2 miesiące kampanii Biostar:

96 600

Wyświetleń reels

3 106

reakcji

218

komentarzy

1 miesiąc kampanii Ludwik Ekologiczny:

97 887

wyświetleń Reels

5 316

reakcji

324

komentarzy

Za koordynację i realizację całego projektu, w tym kontakt z influencerami i z klientem,
odpowiedzialne były w zespole Green Parrot:

Aneta Fijał

junior social media specialist

Katarzyna Delekta

senior social media manager

Lidia Krasowska

senior account manager

Opinia klienta

To już kolejna w ostatnich latach kampania z influencerami, nad którą opiekę sprawował zespół Green Parrot. Po raz kolejny terminowość, jakość konceptów i kreacji, a także odpowiedni dobór twórców i kontakt z naszymi ambasadorami były przepisem na sukces. Przez 2 miesiące powstało mnóstwo dobrego, wartościowego contentu i pozytywnej energii na linii marka – twórcy – ich społeczności. Dziękujemy!

Brand Manager,
GRUPA INCO S.A.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice