Usługi
Rozwiązania
Head of SEO w Green Parrot
Właściciele firm działających w internecie, aby zmaksymalizować swoje zyski, nie mogą pomijać w swoich działaniach narzędzi analitycznych. Pozwalają one na dogłębną weryfikację zachowań użytkowników na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się, jak potencjalni klienci poruszają się po witrynie, warto wykorzystać narzędzie, którym jest mapa ciepła (ang. heatmap). Czym jest mapa ciepła, jakie są jej główne rodzaje, jakich informacji dostarcza oraz jak można ją wykorzystać w procesie optymalizacji strony internetowej?
Klastry tematyczne, czyli topic clusters, to obecne już od ponad dekady pojęcie w świecie pozycjonowania. Wykorzystanie klastrów tematycznych w witrynie pozwala na budowanie widoczności strony internetowej wokół użytecznych treści, skoncentrowanych wokół istotnych słów kluczowych. Na czym dokładnie polegają klastry tematyczne?
Dowiedz się, jak może wyglądać historia, w której główną rolę odgrywają dane ilościowe. Jeśli chcesz, aby przytaczane przez Ciebie case studies, osiągane wyniki i prezentacje produktów wspomagały sukces całego biznesu, koniecznie sprawdź, czym jest storytelling danych i jak wizualnie prezentować dane w sieci.
O wycofaniu cookies mówi się od kilku lat. Data zniknięcia third-party cookies z rynku nieubłaganie się zbliża. Jak się do tego przygotować?
Dowiedz się, co możesz wykorzystać na Twojej firmowej stronie WWW, aby poprawić jej widoczność i doświadczenia użytkowników. Poznaj trendy UX, UI web design w 2022 r.