Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
YouTube pogrąża telewizję, ChatGPT jako wyszukiwarka, Reklama rządzi polityką - oto nowy GreenLetter!
Pracujemy z influencerami od ponad 15 lat. Byliśmy jedną z pierwszych agencji w Polsce, które przekonywały brand managerów do współpracy z rosnącą społecznością blogerów i innych twórców online. Wtedy wydawało się to ryzykownym ruchem, a na pewno stanowiło dużą innowację w marketingu i reklamie. Można powiedzieć, że właściwie wypracowaliśmy standardy polskiego rynku. Zawsze byłem zwolennikiem oddolnie...
Moje ubrania to przypadkowa zbieranina spodni, koszul czy innych marynarek i T-shirtów. Niektóre źle dopasowane, inne całkiem ok, ale niemające dobrego kompana, który tworzyłby sensowną całość. Kiedyś próbowałem sprowadzić wszystko do jednego zestawu — codziennie takiego samego, ale to nudne (i pretensjonalne). Chciałbym w końcu mieć asystenta do zakupów. Kogoś, kto jest ekspertem w danej...
W świecie dobrobytu, nadmiaru, nieskończonego wyboru, niskich kosztów produkcji, łatwych zakupów, ekspresowej dostawy, niskiego progu wejścia, usługi concierge, rabatu 50%, finansowanego przez venture capital, lewarowanego kredytem, a następnie bailoutowanego przez podatnika, jedyną rzeczą, jaka się naprawdę liczy, jest reklama. Prawie wszystkie firmy starają się prędzej czy później wejść w model reklamowy. Wpływ na nasze umysły...
Powoli dochodzimy do szczytu popularności i wydajności marketingowej social mediów. To tam właśnie trafia lwia część budżetów reklamowych, a wysycenie populacji potencjalnych użytkowników Facebooka, Instagrama etc. jest zakończone. Każdy, kto w social media może lub chce być, już tam jest. Drugim zwiastunem apogeum socialu jest moim zdaniem drastyczny spadek popularności Facebooka wśród nastolatków. Według Pew...
Temat na dzisiaj: co dalej z kreacją w reklamie? Media ulegają dalszej fragmentaryzacji i zniszowaniu. Właściwie już wszystkie serwisy społecznościowe, poza LinkedIn, przestawiły się na wprowadzony przez Tik Toka content graph. Obowiązujący wcześniej social graph mówił algorytmowi: pokaż użytkownikowi to, co lubią ludzie z jego otoczenia — osoby dlań ważne. Content graph wyzwala się z tego ograniczenia...
Perplexity stara się ugryźć tradycyjny model wyszukiwarki internetowej i zastąpić go AI, które zamiast listy linków dostarcza gotowe rozwiązania na nasze zapytania. Teraz firma pracuje nad monetyzacją poprzez reklamę. W newsie tym jest wiele aspektów i zagadek, które chciałbym omówić: czy konsument będzie chciał czytać sponsorowane odpowiedzi; ile powinna taka reklama kosztować; co w takich...
Product, Place, Price, Promotion to cztery elementy marketing mixu w jego klasycznym rozumieniu – tzw. 4P. Obszarem, o którym w branży mówi się najmniej, jest oczywiście cena. Powody mogą być różne. Przede wszystkim to ona jest dla marketerów najmniej „sexy” tematem do dyskusji – choć dla konsumentów jest dokładnie odwrotnie. Poza tym cena to coś,...
Ostatnie lata w Big Tech upływają pod znakiem coraz większego ciśnienia regulacyjnego. Zwolennicy tego podejścia mówią, że Meta czy Tik Tok są zbyt potężne i monopolistyczne, aby zostawić im wolną rękę, a ich wpływ na społeczeństwa, a nawet politykę, musi być pod kontrolą. Nie sposób się z tym nie zgodzić. Jest jednak jeszcze druga strona...
Amerykańscy demokraci bezapelacyjnie wiodą prym w zbieraniu i wydawaniu kosmicznych ilości pieniędzy na swoje kampanie. Choć ich wydatki reklamowe w kolejnych wyborach istotnie przebijają media spent republikanów, to jednak rezultaty kampanii systematycznie są do siebie bardzo zbliżone. Zabierając się do tego wstępniaka, miałem zamiar cynicznie stwierdzić, że w polityce USA, tak jak w walce rynkowej...
23.02.2021
31.05.2021
05.10.2020
14.06.2021
Head of HI
CEO Green Parrot
Strategist
Account Executive
Paid Social Media Manager
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Head of Business Development
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Client Service Manager
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department
SEO Team Leader