Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Narzekanie tradycyjnych mediów i dziennikarzy na social media zaczęło się w momencie, kiedy zasięgi na Facebooku przestały być darmowe. Duża liczba fanów na fejsie nie gwarantowała już, że artykuły które wrzucą na „walla”, będą się klikać. Z drugiej strony Google zawsze wydawał się ich naturalnym sprzymierzeńcem. Co prawda trzeba było powalczyć nieco z SEO o...
Mam taką swoją osobistą teorię: biznesy dzielą się na trzy grupy: takie, które zaspokajają nasze podstawowe potrzeby bytowe (jedzenie, schronienie, transport, komunikacja), takie, które dostarczają nam jakiś rodzaj rozrywki (gry, filmy, turystyka, sport), takie, które pozwalają nam konkurować pomiędzy sobą (broń, konsulting, biżuteria, dobra luksusowe). Jako agencja pracujemy w ramach trzeciego modelu – opracowujemy i...
Wyobraź sobie, że masz dziś nastrój, by nieco poedukować – i piszesz poradnikowy wpis na bloga swojej firmy. Gotowy tekst wrzucasz do swojej fabryki marketingowej i zaczyna się produkcja: najpierw generowane są ilustracje, a następnie dobierane przykłady zastosowania waszego produktu z istniejącej już bazy danych. Post publikuje się automatycznie o optymalnej porze, zapewniającej maksymalny zasięg....
Internet jest jak globalny ekosystem, w którym wyróżnić możemy różne środowiska, klimaty i nisze ekologiczne. Tak jak w tundrze czy lesie deszczowym drogą ewolucji powstają dostosowane organizmy, które przez wysoką specjalizację mogą przeżyć i rozwijać się w danej niszy – tak w internecie powstają biznesy wykorzystujące konkretne wąskie środowiska. Niewątpliwie wyniki wyszukiwania w Google to...
Digital marketing to potężna dziedzina wiedzy. Właściwie nie ma osób, które znałyby się na digitalu jako całości. Są specjaliści wąskich dziedzin (np. digital retail media, czy patrząc „trochę” szerzej – performance media) oraz generaliści, którzy spinają całości wąskich obszarów w holistyczne strategie. Do tego wszystkiego potrzebni są jeszcze ci dziwacy z kreacji – do których...
W branży cały czas mówi się o tym, które stanowiska zostaną zautomatyzowane przez AI. Łupem w pierwszej kolejności miała paść praca copywriterów, grafików, mediowców, itd. Nie wiem, jak u was, ale w naszej firmie te stanowiska wciąż się trzymają. Uważam natomiast – wbrew badaniom, które dzisiaj publikujemy w newsach – że AI zacznie podejmować za...
Posiadanie monopolu na rynku jest ukrytym, choć ostatecznym, celem każdej firmy. Jak rozpoznać, że komuś świetnie idzie osiąganie tego celu? Publicznie będzie twierdził, że ma ogromną konkurencję i absolutnie nie dominuje rynku. W przypadku firm, którym do monopolu daleko, sytuacja będzie odwrotna – ich founderzy będą z przekonaniem opowiadać, jak z łatwością pokonują konkurencję, która...
Wszystko wskazuje na to, że w społecznym krajobrazie nadchodzi – cicho, ale wyraźnie – duża zmiana. Coraz więcej rozmów prowadzimy nie z ludźmi, a z technologią. Zamiast pytać przyjaciela, pytamy model językowy. Zamiast dzwonić do znajomych osób, otwieramy aplikacje. Zaczynamy już powierzać maszynom to, czego nie mówimy nawet naszym najbliższym. Sztuczna inteligencja była przez wiele miesięcy...
W trzech pierwszych newsach dzisiejszego GreenLettera poruszamy w zasadzie jeden temat: wartości reklamy dla jej odbiorców. Wydaje się, że 90% marketerów wciąż za naczelną zasadę porządkującą komunikację uznaje pytanie: „Jakby tu podstępem ukraść uwagę konsumenta i zaserwować mu nasze logo?”. Stare nawyki zmieniają się powoli. Choć ostatnie kilkanaście lat w digital marketingu dało nam ogromne...
Green Letter unika treści politycznych czy czysto ekonomicznych. To nie nasza domena, a poza tym – na te tematy można poczytać na każdym portalu informacyjnym. Są jednak dni takie jak dzisiaj, kiedy raczej nie sposób pominąć szerszy, geopolityczny wręcz kontekst, w którym egzystuje marketing i technologia. Mówię oczywiście o cłach wprowadzanych przez administrację Donalda Trumpa. ...
31.05.2021
14.06.2021
23.02.2021
05.10.2020
Head of HI
CEO Green Parrot
Marketing Intern
Sales Team Leader at Develtio
Social Media Manager
Account Manager
Head of Creative
Head of Sales - Human Intelligence on Demand
Strategist
Account Executive
Paid Social Media Manager
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Marketing & Growth Manager
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Business Development Director
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Client Service Manager
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department
SEO Team Leader