Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Trzeba biec tak szybko jak się potrafi, aby pozostać w tym samym miejscu. Lewis Carroll ‘Przygody Alicji w Krainie Czarów’ Najprostszym testem na zdolność do innowacyjnego myślenia może być poproszenie kogoś o podanie w ciągu 30 sekund jak największej ilości różnych możliwych zastosowań cegły. Im więcej odpowiedzi otrzymamy, im bardziej będą one odbiegały od typowych...
Cyfryzacja edukacji jest wspaniałą rzeczą, która otwiera ogromne możliwości dla całych mas ludzi, którzy do tej pory nie mieli żadnego dostępu do uniwersytetów i nauczycieli. W procesie tym pierwsze skrzypce gra oczywiście Internet, a obecny rozwój produktów takich jak ChatGPT, to totalny game changer. Przekonują się o tym również startupy edu-techowe, których pozycja jest aktualnie ...
Nawet najlepsza strategia wymaga regularnych przeglądów. Takie są fakty. Zresztą w dzisiejszym świecie i nam ciężko jest nadążyć za wszystkimi zmianami, więc nie powinniśmy wymagać tego od dokumentu spisanego 5 lat temu. A przynajmniej nie bez naszej pomocy. To prawda, że dobra strategia może zarysować przyszłość firmy w perspektywie dekady, czy nawet dwóch. Jednak dopiero...
Opracowanie strategii marketingowej to czasochłonny proces, który w pierwszym kroku wymaga synergii wiedzy klienta, z umiejętnościami i doświadczeniem agencji. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, wykazaliśmy 3 aspekty współpracy, które stanowią absolutną podstawę w procesie strategicznym: know-how agencji — doświadczenie teamu wynikające z pracy na różnych markach, różnych placementach, grupach docelowych, formatach czy nowinkach marketingowych; wiedzy klienta...
Moje ubrania to przypadkowa zbieranina spodni, koszul czy innych marynarek i T-shirtów. Niektóre źle dopasowane, inne całkiem ok, ale niemające dobrego kompana, który tworzyłby sensowną całość. Kiedyś próbowałem sprowadzić wszystko do jednego zestawu — codziennie takiego samego, ale to nudne (i pretensjonalne). Chciałbym w końcu mieć asystenta do zakupów. Kogoś, kto jest ekspertem w danej...
Branża farmaceutyczna stoi przed wieloma wyzwaniami. Zmieniające się regulacje, rosnąca konkurencja oraz coraz bardziej wymagający pacjenci sprawiają, że skuteczny marketing wymaga kompleksowego podejścia i głębokiego zrozumienia rynku. Czy Twoja firma jest gotowa, aby sprostać tym dynamicznym zmianom i wyprzedzić konkurencję? Przedstawiamy praktyczne wskazówki i najważniejsze aspekty, na które warto zwrócić uwagę, aby osiągnąć sukces w...
W świecie dobrobytu, nadmiaru, nieskończonego wyboru, niskich kosztów produkcji, łatwych zakupów, ekspresowej dostawy, niskiego progu wejścia, usługi concierge, rabatu 50%, finansowanego przez venture capital, lewarowanego kredytem, a następnie bailoutowanego przez podatnika, jedyną rzeczą, jaka się naprawdę liczy, jest reklama. Prawie wszystkie firmy starają się prędzej czy później wejść w model reklamowy. Wpływ na nasze umysły...
Powoli dochodzimy do szczytu popularności i wydajności marketingowej social mediów. To tam właśnie trafia lwia część budżetów reklamowych, a wysycenie populacji potencjalnych użytkowników Facebooka, Instagrama etc. jest zakończone. Każdy, kto w social media może lub chce być, już tam jest. Drugim zwiastunem apogeum socialu jest moim zdaniem drastyczny spadek popularności Facebooka wśród nastolatków. Według Pew...
Firmy postrzegane jako przyjazne dla pracowników skuteczniej przyciągają talenty, a nawet mogą zmniejszyć koszty rekrutacji. Budowanie wizerunku marki atrakcyjnej dla kandydatów wymaga jednak starannie opracowanej kampanii employerbrandingowej. Mimo postępującej automatyzacji – a może właśnie za jej sprawą – znalezienie pracowników staje się coraz trudniejsze. Dotyczy to przede wszystkim osób o odpowiednich kwalifikacjach, wnoszących realną wartość...
Temat na dzisiaj: co dalej z kreacją w reklamie? Media ulegają dalszej fragmentaryzacji i zniszowaniu. Właściwie już wszystkie serwisy społecznościowe, poza LinkedIn, przestawiły się na wprowadzony przez Tik Toka content graph. Obowiązujący wcześniej social graph mówił algorytmowi: pokaż użytkownikowi to, co lubią ludzie z jego otoczenia — osoby dlań ważne. Content graph wyzwala się z tego ograniczenia...
31.05.2021
14.06.2021
23.02.2021
05.10.2020
Head of HI
CEO Green Parrot
Strategist
Account Executive
Paid Social Media Manager
Performance Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Growth Manager
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Head of Business Development
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Client Service Manager
Junior Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department
SEO Team Leader