Usługi
Rozwiązania
Green Letter – najlepszy newsletter o marketingu i technologii
Najważniejsze analizy, trendy i predykcje dotyczące marketingu i reklamy
Narzędzia i wiedza zebrane w eBooki, do pobrania za darmo
Tego, że na Facebooku użytkownik jest produktem, chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć. Niestety teraz to samo dzieje się z tymi, którzy za Facebooka płacą, czyli reklamodawcami. Stajemy się bowiem narzędziami do trenowania reklamowego AI Mety, a nasze budżety płacą rachunki za prąd tego – jak powiedziałby Stanisław Lem – elektronowego mózgu. Badania oraz praktyka jasno...
W świecie SEO wiele mówi się o słowach kluczowych, linkach i jakości treści, ale jednym z najczęściej pomijanych czynników technicznych, mających ogromny wpływ na widoczność strony w Google, jest crawl budget, czyli budżet indeksowania witryny. W uproszczeniu to „zasób uwagi”, jaki roboty wyszukiwarki poświęcają Twojej stronie: liczba podstron, które Googlebot jest w stanie odwiedzić i...
Jeśli coś można nazwać przyszłością marketingu, to na pewno jest to UGC. UGC (User Generated Content) to strategia angażowania własnych klientów, ale także niezależnych twórców (Content creatorów) do tworzenia różnorodnych treści. To sytuacja, w której Twój klient – lub Content creator – staje się ambasadorem marki, influencerem, copywriterem i domem produkcyjnym w jednym. Prawdziwy win...
Mieszkam w małej miejscowości w Portugalii i ostatnio wybrałem się z rodziną na kolację do jeszcze mniejszej wioski rybackiej. Siedzieliśmy, czekaliśmy na jedzenie, a mi coś przeszkadzało. W tle było słychać muzykę, ale jakąś dziwną – bardzo monotonną, kompletnie pozbawioną tego czegoś, co miewa nawet kiepski kawałek disco polo. Wideo na telewizorze też wyglądało jakoś...
Green Parrot pracuje z social media od samego ich początku. Mieliśmy zatem przyjemność operować w środowisku, w którym musieliśmy przekonywać klientów do wejścia na taki na przykład YouTube. W czasach, kiedy zasięgi były darmowe a zwykły film instruktażowy kręcił 250 000 organicznych wyświetleń na pustym koncie, większość firm nie rozumiała, dlaczego ktoś miałby oglądać „video...
Jako osoba pisząca dużo i zupełnie niezwracająca uwagi na literówki oraz wszystkie inne „kwiatki”, które generuje hiperaktywne podejście do klawiatury, jestem dużym fanem Grammarly – narzędzia korygującego wprowadzane treści. Akwizycje dokonywane przez tę „skromną” firmę dają ostatnio do myślenia. Zwłaszcza wchłonięcie klienta poczty Superhuman (do którego wypróbowania zabieram się od 2 lat) jest interesującym krokiem....
Reakcja producenta dźwigu wykorzystanego w Luwrze przez rabusiów to idealny przykład, jak – działając szybko – można zmienić miejsce przestępstwa w okazję do marketingu. Prawdopodobnie 99% firm nie odważyłoby się na taki krok. Obawa przed potencjalną falą krytyki związaną z bagatelizowaniem wagi kradzieży skreśliłaby taki post z prawie każdego harmonogramu social mediowego. A zatem jaki...
Jest trochę tak, że marketerów można podzielić na sprzedawców i marzycieli. Ci pierwsi chcą widzieć zielone dashboardy i rosnący licznik zakupów, a drudzy mogliby całe dnie wymyślać branded content, który rozejdzie się viralem po mediach społecznościowych. Wiecie, które z tych podejść jest sensowniejsze? Żadne. Dobry marketer musi dostrzegać wartość obu – nawet jeśli specjalizuje się...
Internet jest pisany, czytany, komentowany i sterowany przez zautomatyzowane algorytmy oraz boty i sztuczne inteligencje. Ludzie są tylko marginalnym elementem całego systemu – jego przedmiotem, a nie podmiotem. Brzmi strasznie? Choć w tej „twardej” wersji koncepcja martwego internetu to bardziej teoria spiskowa, to jednak trzeba podkreślić, że jest w tym spora doza prawdy. Kolejne rozdziały...
W świecie, w którym przeciętny użytkownik przewija social media z prędkością światła, walka o uwagę stała się kluczowym wyzwaniem współczesnego marketingu. Liczy się pierwsza sekunda, pierwszy kadr, pierwsze zdanie. To moment, w którym odbiorca decyduje – zostać czy przewinąć dalej. Jedną z najskuteczniejszych odpowiedzi na ten problem jest storytelling. To nie moda ani marketingowy slogan,...
Head of HI
Managing Partner | Green Parrot
Performance Manager
Social Media Lead
Junior Marketing Specialist
Sales Team Leader at Develtio
Social Media Manager
Head of Creative
Strategist
Account Executive
Paid Social Media Manager
Digital Marketing Coordinator
Senior Project Manager
Project Manager
SEO Specialist
Head of Marketing & Social Media
CTO w Develtio
HR Generalist w Develtio & Green Parrot
Business Development Director
Performance Specialist
Content Marketer w SMSAPI
Chief Executive Officer w Finderstand
Head of Performance
Head of Client Service
Social Media Specialist
Senior Graphic Designer
Graphic Designer
Senior Art Director
Chief Delivery Officer
Head of SEO w Green Parrot
SEO Copywriter
UX Designer & Webflow Developer
Senior Social Media Manager
Head of GPmed Department
SEO Manager