15.11.2021

Reklama na Spotify: co musisz o niej wiedzieć?

Reklama na Spotify - jak działa?
okiem eksperta
Michał Bednarczyk - Head of Performance w Green Parrot
Autor
Michał Bednarczyk

Head of Performance

Jak przygotować reklamę na Spotify?

Jak tworzyć reklamy audio na Spotify? Podstawowe zasady.

Reklamy audio są tańsze od reklam wideo, a do tego czas ich realizacji jest zazwyczaj krótszy. Dźwiękowe spoty są też przede wszystkim skuteczne. Jak je tworzyć, żeby spełniały swoją rolę? 

  • Pamiętaj, że w 30 sekundach audio mieści się ograniczona ilość słów. Dlatego każde z nich powinno być dobrze przemyślane. Nie umieszczaj ich zbyt wiele, zrezygnuj z długich, skomplikowanych zdań, bo na pewno nie chcesz, żeby lektor czytał je w nienaturalnie szybki sposób. Zalecana ilość słów dla półminutowego spotu wynosi 60-90. 
  • Długaśne, podrzędnie złożone zdania są niefajne również z innego powodu: na co dzień, rozmawiając ze znajomymi, raczej ich nie używasz, prawda? Twój scenariusz też powinien przypominać normalną rozmowę, a nie doktorat. 
  • Wiesz już, że odbiorcy reklamy audio powinni czuć się tak, jakby słyszeli o produkcie lub usłudze od znajomego. Zadbaj więc o odpowiedniego lektora. Powinien on mówić naturalnie, a nie w teatralny sposób. 
  • Oszczędnie używaj dźwięków w reklamie – jeśli jest ich za dużo lub są za głośne, będą rozpraszać słuchacza. A przecież chodzi Ci o coś zupełnie odwrotnego – o utrzymanie jego uwagi od początku do końca spotu. 

Reklama na Spotify – postaw na ekspertów

Chcesz zacząć się reklamować na Spotify, ale nie wiesz, jaki format będzie dla Ciebie najlepszy? Napisz do nas! Możemy pochwalić się dziesiątkami zrealizowanych kampanii audio, od lat tworzymy też reklamy graficzne i wideo. Z Green Parrot skutecznie dotrzesz do słuchaczy Spotify – Twoich potencjalnych klientów. Wykorzystaj moc dźwięku i nastrój się na kampanię, która przyniesie Twojej firmie wymierne korzyści: większą rozpoznawalność i wyższą sprzedaż.

Chcesz wykorzystać Spotify Ads i inne działania performance w Twojej strategii marketingowej?

Chętnie pomożemy:

    kontakt-Grzegorz-Gorecki

    Podobne artykuły

    Zapisz się na GreenLetter