21.07.2017
Jak pobudzić miłość do marki w branży farmaceutycznej? Nasze doświadczenie potwierdza, że tworząc angażujący content video Klienci uzyskują zaangażowanie na dużo wyższym poziomie niż w przypadku tekstów czy grafik.
Trend ten, jak wynika z najnowszego raportu Zenith Online Video Forecasts 2017, ma zwiększać się z roku na rok. Estymacje pokazują, że już w 2017 czas oglądania video online wzrośnie o 20%. Szacuje się, że w kolejnych 3 latach content video będzie stanowił 2/3 wszystkich treści umieszczanych w internecie.
Już około 80% zapytań od klientów branży farmaceutycznej zawiera prośbę o dołączenie strategii content video do mixu działań marketingowych. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji dla branży farmaceutycznej wykonujemy najwyższej jakości autorski content video oraz animacje.
W Green Parrot posiadamy wewnętrzny dział video, co oznacza, że wszystkie etapy produkcji – od konceptu po emisję – powstają w naszej agencji. Dzięki temu, mamy pełną kontrolę nad każdym etapem tworzenia materiałów dla Klienta.
Naszym wyróżnikiem jest specjalizacja w marketingu farmaceutycznym. Projekty realizowane z Green Parrot, są efektywne pod kątem czasu i zrozumienia potrzeb Klienta oraz problematyki branżowej.
Obecnie rozwijamy współpracę z liderami opinii i ekspertami (lekarzami wybranych specjalizacji, farmaceutami), którzy wspierają nasze produkcje video merytorycznie lub/i wizerunkowo.
Dzięki ciągłym poszukiwaniom inspiracji na rynkach zachodnich oraz śledzeniu bieżących trendów, wykorzystujemy pełnię potencjału video content marketingu. Jesteśmy skutecznym zespołem ekspertów, swoimi kompetencjami wspieramy na co dzień wszystkich naszych Klientów w wyznaczaniu oraz egzekucji ambitnych celów biznesowych.