Stanowisko: Performance Specialist
Wynagrodzenie: 6000 – 9000 PLN netto (B2B)
Gdzie: pracujemy zdalnie, ale potrzebujemy osoby, która będzie gotowa kilka razy w miesiącu przyjechać do biura w Warszawie (m.in. regularne spotkania z klientami na żywo, udział w eventach)
Kim jesteśmy?
W Green Parrot łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy ponad 100-osobowy zespół specjalistów od IT i digital marketingu w naszej agencji marketingowej i software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 16 000 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż: farmacja, finanse, telco, FMCG, crypto.
Więcej informacji znajdziesz w naszej zakładce “Kariera”: https://greenparrot.pl/kariera/
Performance Specialist – z kim chcemy pracować?
Chcemy pracować z osobą, która posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie performance marketingu. Choć nasza organizacja liczy sobie łącznie ponad 70 osób, to struktura jest bardzo płaska i zawsze stawiamy na autonomiczność naszych doświadczonych ludzi.
Michał Bednarczyk, Head of Performance
Odezwij się do nas, jeśli:
- masz ponad 2 lata praktycznego doświadczenia w bezpośrednim prowadzeniu i nadzorowaniu kampanii performance marketingowych,
- umiesz prowadzić, optymalizować i rozwijać kampanie Google Ads i Facebook Ads,
- znasz CPC, CPM, CPA, CPL, PLA, ROAS,
- jesteś osobą samodzielną, niezależną i masz wysokie poczucie odpowiedzialności,
- masz szeroką wiedzę na temat produktów marketingowych Google i wykorzystujesz je w codziennej pracy (Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio),
- masz doświadczenie w tworzeniu ofert i prowadzeniu procesów ofertowania klientów,
- śledzisz i analizujesz nowe trendy rynku i otoczenia konkurencyjnego,
- nie boisz się proponować usprawnienia i wdrażać nowe narzędzia.
Co oferujemy Performance Specialist?
- pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy,
- 6 000 – 9 000 zł netto (B2B),
- odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych,
- pracę dla renomowanych marek,
- pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość,
- kartę sportową i pakiet medyczny,
- indywidualne zajęcia z j. angielskiego,
- moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji w Polsce.
Jak aplikować?
Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.
KLIKNIJ TU, BY APLIKOWAĆ PRZEZ FORMULARZ
Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Social Media Managera?
- Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy stwierdzimy, że możemy do siebie pasować. 😉
- Rozmowa z Olą z działu HR – podczas rozmowy chcemy Ciebie lepiej poznać, dowiedzieć się jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy itd.
- Rozmowa z Michałem – Head of Performance.
- Zadanie rekrutacyjne – przygotowaliśmy kilka pytań, na które chcielibyśmy poznać Twoje odpowiedzi. Pomoże nam to lepiej poznać Twoje doświadczenie i sposób, w jaki lubisz pracować.:)
- Final round – rozmowa podsumowująca z Michałem.
Jeśli zarówno my jak i Ty zdecydujemy, że pasujemy do siebie – przechodzimy do nawiązania współpracy! 🙂