Biuro Warszawa

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(22) 847 09 52

info@greenparrot.pl

plac Wolności 4/3

Katowice

19 kwietnia 2018

Profile firmy CEWE kolejny raz w czołówce raportu SoTrender

Profile firmy CEWE kolejny raz na wysokich miejscach raportu SoTrender

 

Profile CEWE na Facebooku, czyli CEWE FOTOKSIĄŻKA oraz FOTOJOKER, to konsekwentnie realizowana strategia komunikacji. Opieramy ją na publikacji angażujących i różnorodnych w formie treści, które dostosowane są do odpowiednich grup docelowych. Już kolejny raport SoTrender potwierdza, że CEWE należy do czołówki najbardziej rozpoznawalnych i zachęcających do interakcji profili związanych z fotografią.

 

W opublikowanym w ostatnich dniach raporcie SoTrender za miesiąc marzec 2018 warto się przyjrzeć kategorii fotografia. Właśnie tam można zobaczyć, że profile firmy CEWE, która jest właścicielem marek CEWE i FOTOJOKER, cieszą się bardzo dobrymi wynikami i zawsze znajdują się w klasyfikacji.

 

Naszymi działaniami marka CEWE, czyli profil CEWE FOTOKSIĄŻKA na Facebooku, kierujemy w emocjonalny aspekt związany ze wspomnieniami. Nazwa profilu związana jest z głównym produktem marki, czyli wysokiej jakości fotoksiążki, którą można zrobić za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie. Przedstawiana w różnych formach komunikacja – począwszy od klasycznych postów tekstowych, aż do publikacji 360 st., przez swoją wrażliwość, nawiązywanie do aktualnych wydarzeń i chęci zatrzymania wspomnień, prezentuje produkt jako wyjątkową i osobistą pamiątkę na lata.

 

Z kolei komunikację marki FOTOJOKER na portalu Facebook kierujemy do pasjonatów fotografii – amatorów oraz zawodowców. Prezentacja zdjęć z konkursu CEWE Our World is Beautiful, publikacja prostych porad fotograficznych oraz nowości sprzętowych i ofert specjalnych jest doceniana przez grupę docelową.

 

W ramach prowadzonych działań dla firmy CEWE możemy pochwalić się współpracą z Martą Gałuszewską (zwyciężczyni programu The Voice of Poland), Marcinem Kempskim (fotograf mody) oraz Agnieszką i Mariuszem Majewskimi (para fotografów, brand hero marki CEWE). Odpowiadamy również współpracę z mikroinfluencerami, których zasięgi wpływają na rozpoznawalność poszczególnych marek.

Konkursy, które prowadzimy na obu profilach firmy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem wśród grup docelowych i są pozytywnie odbierane. To właśnie publikacje konkursowe CEWE FOTOKSIĄŻKA oraz FOTOJOKER są uwzględnione w raporcie SoTrender jako jedne z najbardziej angażujących treści w kategorii fotografia.

 

źródło: raport SoTrender marzec 2018

 

W zaangażowaniu fanpage FOTOJOKER jest niekwestionowanym liderem w kategorii fotografia. Mimo 15% spadku w porównaniu do poprzedniego miesiąca, utrzymał 1. miejsce. Z kolei profil CEWE FOTOKSIĄŻKA zanotował aż 40% wzrost wskaźnika, co pozwoliło w raporcie zająć 3. miejsce w klasyfikacji.

źródło: raport SoTrender marzec 2018

 

Również liczba aktywności na obu fanpage jest dla nas bardzo zadowalająca. W klasyfikacji profile CEWE FOTOKSIĄŻKA oraz FOTOJOKER zajmują miejsca w pierwszej dziesiątce, co jest dobrą prognozą dla nas na najbliższe miesiące.

 

źródło: raport SoTrender marzec 2018

 

W kategorii fotografia fanpage CEWE FOTOKSIĄŻKA i FOTOJOKER rywalizują z profilami firm tj. Canon, Nikon, Instax i Empik.

Pełny raport SoTrender za miesiąc marzec 2018 można pobrać ze strony: http://s3trends.s3.amazonaws.com/poland/facebook/201803/201803.pdf

Agencja Green Parrot prowadzi działania z zakresu Social Media dla firmy CEWE od września 2017 r. W ramach naszej współpracy, oprócz tworzenia atrakcyjnego contentu i optymalizacji działań mediowych na portalu Facebook: https://www.facebook.com/cewefotoksiazka/ oraz https://www.facebook.com/fotojoker/, odpowiadamy również za prowadzenie komunikacji na profilu @cewe_fotoswiat (https://www.instagram.com/cewe_fotoswiat/) na platformie Instagram

Autor:

Łukasz Fijałkowski / Social Media Specialist