02.08.2021

Wszystko co musisz wiedzieć o lead generation

okiem eksperta
Michał Bednarczyk - Head of Performance w Green Parrot
Autor
Michał Bednarczyk

Head of Performance

Lead generation - praktyczne tipy

Lead generation B2B – w jaki sposób możesz pozyskać nowych Klientów biznesowych?

Jeżeli Twoja firma oferuje rozwiązania b2b, zapewne zastanawiasz się w jaki sposób możesz skutecznie pozyskiwać Klientów biznesowych. Pozyskiwanie leadów b2b stanowi jedno z największych wyzwań marketingowych. W tym przypadku nie wystarczy kreatywny komunikat reklamowy. Ważne, aby dotarł on do do odpowiedniej grupy docelowej.

Wielu przedsiębiorców może uważać, iż generowanie leadów sprzedażowych za pomocą strony internetowej jest czasochłonne i skomplikowane, dlatego nie są oni do tej metody przekonani. Zwłaszcza w B2B. Jest to co prawda proces złożony, ale może być niezwykle skuteczny, dlatego warto powierzyć go specjalistom. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu pracującego nad pozyskiwaniem leadów oraz odpowiednim narzędziom, zdobywanie nowych Klientów biznesowych jest łatwiejsze niż myślisz.

Jak pozyskać leady b2b?

Leady B2B mogą być pozyskiwane przy użyciu takich narzędzi jak np.:

  • Content Marketing – wartościowe, eksperckie treści na blogu firmowym mogą przyciągnąć na Twoją witrynę właściwą grupę docelową. To z pewnością przyczyni się do pozyskiwania leadów sprzedażowych.
  • Social Media – nie wszystkie media społecznościowe nadają się do generowania leadów b2b, jednak działania prowadzone na dedykowanym kontaktom zawodowo-biznesowym Linkedinie, mogą okazać się w tym przypadku niezwykle skuteczne.
  • Kampanie Google Ads – to niewątpliwe jedna z najszybszych metod, by potencjalny Klient znalazł się na naszej stronie internetowej.
  • Facebook Lead Ads – specjalny format reklam dostępny na Facebooku, który pozwala na przesłanie formularza i pozostawienie leada bez opuszczania strony Facebooka.
  • Kampanie e-mail marketingowe – wśród subskrybentów newslettera znajdują się osoby zainteresowane Twoją ofertą i znajdujące się w Twojej grupie docelowej. Niebawem mogą stać się one Twoimi Klientami.
  • Livechat, chatboty – użytkownicy trafiający na  stronę Twojej firmy mogą mieć wiele pytań. Wykorzystanie livechatu czy odpowiednio zaprogramowanego chatbota usprawni ten kontakt.

Dlaczego powinieneś wybrać nas do prowadzenia kampanii leadowych?

Posiadamy ponad 13 lat doświadczenia w szeroko pojętym marketingu internetowym. Wiemy jak przyciągnąć do Ciebie nowych klientów i zoptymalizować proces sprzedaży. Nasz zespół łączy wiele różnych kompetencji. W jego skład wchodzą utalentowane, wyspecjalizowane w rozmaitych obszarach osoby.

Jesteśmy skierowani na cel. Pomożemy realizować Twoje cele biznesowe, tak aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji w działania marketingowe. Kampanie leadowe prowadzone przez naszą agencję z pewnością pozytywnie wpłyną na wysokość sprzedaży generowanej przez Twoją firmę.

Gwarantujemy zarówno wsparcie marketingowe, jak i techniczne. Dzięki temu nie musisz już szukać dwóch różnych agencji.

Napisz do nas, a my przygotujemy dla Ciebie darmową, spersonalizowaną wycenę. 

Chcesz zwiększyć ilość leadów dla Twojego działu sprzedaży?

Napisz do nas – zrealizujemy dla Ciebie kampanie lead generation:

    kontakt-Grzegorz-Gorecki

    Podobne artykuły

    Zapisz się na GreenLetter