Usługi
Rozwiązania
Marketing & Growth Manager
Czy Google traci grunt pod nogami? Jeszcze kilka lat temu nikt nie wyobrażał sobie internetu bez Google. Dziś coraz więcej graczy próbuje podważyć jego pozycję, a Perplexity właśnie wypuścił swoją największą kampanię marketingową, w której otwarcie stawia się w roli lepszej alternatywy. W reklamie AI błyskawicznie podaje konkretne odpowiedzi, podczas gdy „Poogle” (czyżby znajomo brzmiąca...
Jeszcze dekadę temu internet wydawał się zmierzać w kierunku centralizacji – wielkie platformy technologiczne połykały mniejsze inicjatywy, a wszystko kręciło się wokół kilku gigantów. Dziś widzimy odwrotny trend. Coraz więcej użytkowników odwraca się od mainstreamowych rozwiązań i szuka mniejszych, autentycznych społeczności, które łączą nie algorytmy, a wspólne cele i wartości. Tradycyjne wyszukiwarki tracą swoją użyteczność,...
Konsumpcja czasem męczy, nowe technologie też. Dlatego coraz częściej szukamy bezpośredniego kontaktu z naturą, innymi ludźmi i samymi sobą. To zjawisko, na które warto brać poprawkę, projektując komunikację w czasach, gdy wszystko jest na wyciągnięcie smartfona – oprócz wolności od bycia online. Zrównoważony rozwój odgrywa coraz większą rolę w światowej gospodarce. W 2025 r. obowiązek...
W świecie pełnym nadzoru, Telegram, chroniący prywatność i niecenzurujący treści przyciąga zarówno poszukujących wolności słowa, jak i tych, którzy nie znajdują miejsca na innych platformach. To jednak ma swoją cenę. Przez brak jakiejkolwiek formy moderacji stał się przestrzenią, w której kwitnie dezinformacja, organizowane są działania przestępcze, a nielegalne treści znajdują swoje miejsce. O ile dla...
Komunikacja marketingowa to nie radosna twórczość. Marki, które chcą zdobywać serca klientów, muszą mówić spójnym głosem dostrojonym do wrażliwości swojej grupy docelowej. Wyjaśniamy, czym jest tone of voice i jak go stworzyć. Czym właściwie jest tone of voice? Odpowiadając zwięźle, ton głosu to po prostu styl komunikacji marki. W przypadku brandów kwestia stylu jest jednak...
Firmy potrafiące szybko i sprawnie dowieść wartości swojej oferty mają przewagę nad konkurencją, która poprzestaje na deklaracjach. Wyjaśniamy, czym jest reason to believe i jak wykorzystać go w komunikacji marketingowej. Według badań przeprowadzonych w 2015 r. przez Microsoft czas skupienia przeciętnego człowieka spadł z 12 sekund w 2000 r. do 8 sekund piętnaście lat później....
Przed Tobą ekspresowy przewodnik po social media 2023 - praktyczna pigułka wiedzy, dzięki której zaoszczędzisz czas!