Usługi
Rozwiązania
Marketing & Growth Manager
Wszystko wskazuje na to, że w społecznym krajobrazie nadchodzi – cicho, ale wyraźnie – duża zmiana. Coraz więcej rozmów prowadzimy nie z ludźmi, a z technologią. Zamiast pytać przyjaciela, pytamy model językowy. Zamiast dzwonić do znajomych osób, otwieramy aplikacje. Zaczynamy już powierzać maszynom to, czego nie mówimy nawet naszym najbliższym. Sztuczna inteligencja była przez wiele miesięcy...
Czy Google traci grunt pod nogami? Jeszcze kilka lat temu nikt nie wyobrażał sobie internetu bez Google. Dziś coraz więcej graczy próbuje podważyć jego pozycję, a Perplexity właśnie wypuścił swoją największą kampanię marketingową, w której otwarcie stawia się w roli lepszej alternatywy. W reklamie AI błyskawicznie podaje konkretne odpowiedzi, podczas gdy „Poogle” (czyżby znajomo brzmiąca...
Jeszcze dekadę temu internet wydawał się zmierzać w kierunku centralizacji – wielkie platformy technologiczne połykały mniejsze inicjatywy, a wszystko kręciło się wokół kilku gigantów. Dziś widzimy odwrotny trend. Coraz więcej użytkowników odwraca się od mainstreamowych rozwiązań i szuka mniejszych, autentycznych społeczności, które łączą nie algorytmy, a wspólne cele i wartości. Tradycyjne wyszukiwarki tracą swoją użyteczność,...
Konsumpcja czasem męczy, nowe technologie też. Dlatego coraz częściej szukamy bezpośredniego kontaktu z naturą, innymi ludźmi i samymi sobą. To zjawisko, na które warto brać poprawkę, projektując komunikację w czasach, gdy wszystko jest na wyciągnięcie smartfona – oprócz wolności od bycia online. Zrównoważony rozwój odgrywa coraz większą rolę w światowej gospodarce. W 2025 r. obowiązek...
W świecie pełnym nadzoru, Telegram, chroniący prywatność i niecenzurujący treści przyciąga zarówno poszukujących wolności słowa, jak i tych, którzy nie znajdują miejsca na innych platformach. To jednak ma swoją cenę. Przez brak jakiejkolwiek formy moderacji stał się przestrzenią, w której kwitnie dezinformacja, organizowane są działania przestępcze, a nielegalne treści znajdują swoje miejsce. O ile dla...
Komunikacja marketingowa to nie radosna twórczość. Marki, które chcą zdobywać serca klientów, muszą mówić spójnym głosem dostrojonym do wrażliwości swojej grupy docelowej. Wyjaśniamy, czym jest tone of voice i jak go stworzyć. Czym właściwie jest tone of voice? Odpowiadając zwięźle, ton głosu to po prostu styl komunikacji marki. W przypadku brandów kwestia stylu jest jednak...
Firmy potrafiące szybko i sprawnie dowieść wartości swojej oferty mają przewagę nad konkurencją, która poprzestaje na deklaracjach. Wyjaśniamy, czym jest reason to believe i jak wykorzystać go w komunikacji marketingowej. Według badań przeprowadzonych w 2015 r. przez Microsoft czas skupienia przeciętnego człowieka spadł z 12 sekund w 2000 r. do 8 sekund piętnaście lat później....
Przed Tobą ekspresowy przewodnik po social media 2023 - praktyczna pigułka wiedzy, dzięki której zaoszczędzisz czas!