Nie mogło nas zabraknąć w tegorocznej edycji konkursu Innovation! Wszystko dzięki nagrodzonej kampanii, którą przygotowywaliśmy dla naszego Klienta – BGŻ BNP PARIBAS. Wiedzieliśmy, że nie umknie ona uwadze osób doceniających niecodzienne rozwiązania w szeroko rozumianym marketingu.
Kampania „Oszczędź kurę. Oszczędzaj z kurą” otrzymała brązową nagrodę w konkursie Innovation 2018 w kategorii Media – Touchpoint. Jest to ogromne wyróżnienie dla agencji, która czynnie współpracowała przy tworzeniu projektu.
Organizatorzy konkursu zwrócili szczególną uwagę na to, że kampania dla BGŻ BNP PARIBAS odbyła się na innowacyjnym medium – platformie Twitch. Klient sponsorował relację z zawodów w Counter Strike (Major Boston). Kreacja kampanii w kreatywny sposób łączyła wizerunek kury (KV kampanii promującej aplikację GOmobile) z kurą w grze (losowym elementem, który pojawia się na ekranie). Nasz wkład w kampanię widać przede wszystkim w przygotowaniu kreacji graficznych i wideo. Green Parrot odpowiada również za hasło „Oszczędź kurę. Oszczędzaj z kurą”. Celem współtworzonej przez nas kampanii była promocja płatności aplikacją mobilną wśród internautów związanych z e-sportem.
„Wszystko co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces, czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot i usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu Innovation. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni” – powiedziała podczas gali Innovation 2018 Ranita Sobańska, przewodnicząca jury.
Konkurs Innovation jest kierowany do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu i mediów. Jego główną ideą jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i nowatorskich rozwiązań w promowaniu produktu lub usługi. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Współorganizatorami są agencje Publicis Media, Blue 449 i Life On Mars.
Autor:
Łukasz Fijałkowski / Social Media Specialist