TACTICA Pharmaceuticals to firma, która od wielu lat działa na rynku farmaceutycznym. Jej działania rodzą się z pasji do pomagania ludziom w dbaniu o zdrowie i podnoszenia jakości życia.
Od ponad 15 lat firma nieustannie stawia na rozwój i innowacje, aby dostarczać pacjentom wysokiej jakości produkty farmaceutyczne spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i skuteczności. Współpraca z wiodącymi ośrodkami badawczo-rozwojowymi w kraju i za granicą pozwala specjalistom na dostarczenie klientom kompleksowych rozwiązań w zakresie zdrowia.
w projekcie
Razem z klientem koncentrowaliśmy się na rozpoczęciu działań digitalowych dla trzech wyrobów medycznych z portfolio. Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:
Stworzenie wyróżniających się i angażujących key visuali dla 3 produktów
Informowanie, jak ważna jest higiena nosa i utrzymywanie go w dobrej kondycji także w okresie infekcji czy alergii; podkreślanie roli profilaktyki
Dotarcie z komunikatem do jak najszerszego grona odbiorców i miejsce top of mind w kategorii produktów do nosa
Stworzenie precyzyjnych lejków sprzedażowych oraz strategii wpływających bezpośrednio na wzrost odsprzedaży do pacjentów
Aby określić kierunki komunikacji i zaplanować skuteczne działania, przez dwa dni intensywnie pracowaliśmy z klientem na spotkaniu warsztatowym, podczas którego udało nam się wspólnie przygotować Persony i Customer Journey Map dla każdego z promowanych produktów. Warsztaty pozwoliły na pogłębienie relacji i wiedzy o produktach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy stronę internetową prezentującą informacje dotyczące każdego z 3 produktów oraz angażującą odbiorców artykułami w sekcji blogowej. Na stronie wdrożyliśmy od razu Consent Mode 2.0, aby odpowiednio pozyskiwać dane o użytkownikach. Współpraca układała się tak dobrze, że klient zlecił nam zaprojektowanie i wdrożenie kolejnej strony dla innego produktu ze swojego portfolio.
Zależało nam na zwiększaniu widoczności strony. Osiągnęliśmy ten cel poprzez systematyczną publikację artykułów blogowych oraz artykułów sponsorowanych, a także odnośników na renomowanych forach internetowych.
Utworzyliśmy profile w serwisach Facebook oraz Instagram. Przygotowując angażujący content zarówno z obszaru edukacji jak i lifestyle, systematycznie zwiększaliśmy liczbę obserwujących i współczynnik zaangażowania na profilach. W trakcie trwania projektu zdecydowaliśmy się również na odświeżenie komunikacji po kilku miesiącach współpracy poprzez wprowadzenie angażującego i bliskiego odbiorcy brand hero, który spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony społeczności social media.
Szeroko zakrojona kampania obejmowała działania reklamowe w takich systemach jak: Meta, Google Ads, LinkedIn Ads, YouTube, VOD, DV360, Programmatic oraz Air Pollution Ads. Kampania pozwoliła nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zintensyfikować częstotliwość kontaktu z reklamą. W kampanii wykorzystywaliśmy najbardziej angażujące formaty.
Senior Project Manager w dziale GPmed agencji Green Parrot, która z powodzeniem realizuje najbardziej skomplikowane projekty, dotrzymując terminów i przekraczając oczekiwania klientów. Dzięki swoim doskonałym umiejętnościom komunikacyjnym i zdolności do pracy zespołowej potrafi zmotywować i zainspirować zespół do osiągania najwyższych standardów. Jej strategiczne myślenie i innowacyjne podejście do zarządzania projektami dostarcza najwyższej jakości obsługiwanym klientom.
Dzięki Green Parrot po raz pierwszy rozpoczęliśmy współpracę z agencją reklamową od warsztatów – i już wiemy, jak wiele zyskały na tym obydwie strony. Jednocześnie specjaliści agencji dowiedzieli się więcej o nas, a my o naszym kliencie i elementach, nad którymi warto będzie popracować. Warsztaty strategiczne, zwłaszcza przy produkcie farmaceutycznym, to doskonała baza, do której wciąż wracamy, widząc nowe wątki, jakie mogliśmy odkryć tylko w tak aktywnie przeprowadzonej formule.
Intensywny i merytoryczny początek sprawił, że dużo szybciej zdiagnozowaliśmy dokładnie potrzeby naszej marki i mogliśmy zaplanować pracę nad nimi – a drużyna Green Parrot krok po kroku realizowała wspólnie wypracowane założenia.
Oprócz wartości merytorycznej warsztaty wprowadziły do naszej wspólnej pracy ogromnie ważny pierwiastek ludzki oraz poczucie, że jesteśmy drużyną, która gra do tej samej bramki – i czerpie z tego satysfakcję.
Ta współpraca wciąż nam udowadnia, jak cenne i dosłowne może być w marketingu wyrażenie: „wziąć coś na warsztat”.