To połączenie musiało się udać!
Przeprowadziliśmy kolejną zmianę na lepsze. Poznaj szczegóły naszych działań nad stroną internetową dla Blue City.
Blue City to jedno z warszawskich centrów handlu i rozrywki. Na terenie centrum znajduje się 230 sklepów i punktów usługowych, klub fitness, kino oraz ponad 20 restauracji i kawiarni. Po przebudowie samego kilkunastoletniego budynku przyszedł czas na kolejne zmiany wizerunkowe, także te dotyczące funkcjonowania marki Blue City online. W czym mogliśmy pomóc?
Prace nad nową stroną internetową Blue City zaczęliśmy od zaprojektowania makiet i przygotowania layoutów serwisu. Następny krok należał do naszych programistów, którzy zakodowali odpowiedni wygląd layoutu i mapy strony. Dane potrzebne do pracy zostały dostarczone przez API (Interfejs Programowania Aplikacji umożliwiający komunikację między aplikacjami) z IMS. Zabezpieczyliśmy mapy serwisu na wypadek błędu wynikającego z API, które dostarcza dane. Dzięki nam wszystko działa!
Centrum handlowe Blue City potrzebowało również narzędzia do udostępniania promocji, kuponów i ofert specjalnych. Przygotowaliśmy API, które umożliwia wyświetlanie ofert i informacji o wydarzeniach na wyświetlaczach znajdujących się na terenie galerii. Drugim miejscem, które przetwarza te informacje jest serwis qpony.pl, gdzie na bieżąco pojawiają się rabaty, promocje i oferty sklepów i usług Blue City.
Projekt dla Blue City to nowoczesna strona internetowa stawiająca na dynamiczną komunikację z klientem centrum handlowego.
Wy korzystacie już z nowej strony, my pracujemy nad kolejnymi wyzwaniami!