Dopiero zakończyliśmy jeden wspólny projekt… a na horyzoncie już pojawił się kolejny.
Tym razem Biuro Innowacji Cyfrowej z Santander Bank Polska zaprosiło nas do współpracy przy opracowaniu trendów na 2021 rok w obszarach marketingu, zmian społecznych i środowiskowych.
Publikacja ma wspierać liderów innowacji w projektowaniu nowych produktów i usług w oparciu o kluczowe czynniki zmian oraz możliwości, jakie daje technologia.
Zadanie z pozoru mogłoby wydawać się trudne. Jednak koncentracja na innowacji i pierwszeństwo w zauważaniu szans rozwoju to nasze DNA. Mimo pandemii udało nam się trafnie wskazać kierunki, które kształtowały rzeczywistość biznesowo-marketingową w 2020 roku. Czy nasze rekomendacje sprzed kilku miesięcy sprawdziły się także w Twoim biznesie? Oceń, czytając ten wpis blogowy.
W oparciu o wnikliwe obserwacje rynku, analizy zachowań konsumentów oraz inicjatywy podejmowane przez światowe brandy, stworzyliśmy digitalowe trendy na 2021 rok.
Przewidywanie przyszłości to duże wyzwanie, dlatego do tego projektu zaprosiliśmy agencję, z którą łączy nas wspólne poczucie trendów i innowacji. Razem wypracowaliśmy niepowtarzalny materiał, który swoim contentem, ale również designem zainteresował i odpowiedział na oczekiwania wewnątrz organizacji.
Kinga Lekston
Senior Innovation Designer
Santander Bank Polska