Budujemy solidne
fundamenty komunikacji

Polbruk to największy obecny na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów drogowych,
który od ponad 28 lat dostarcza materiały do aranżacji pięknych i trwałych nawierzchni.

Nasze wyzwanie

Naszym wyzwaniem jest budowanie świadomości i zainteresowanie tematyką materiałów budowlanych nie tylko grup zawodowych, zajmujących się architekturą i budownictwem, ale również całego grona klientów końcowych oraz studentów kierunków architektonicznych.

Stanęliśmy również przed wyzwaniem pozyskania wartościowego user generated contentu i opracowania planu współpracy z Influencerami – dla tego dość nieoczywistego produktu, jakim jest kostka brukowa.

Zobacz, jak dopasowaliśmy odpowiednie komunikaty do konkretnych grup odbiorców i jak zaprosiliśmy ich do interakcji z marką!

Zadania agencji

Opracowanie całościowej strategii marketingowej, w tym User Person i Customer Journey Map.

Opracowanie komunikacji marki w social mediach: na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIN.

Opracowanie i kompleksowe zarządzanie kampaniami dodatkowymi, w tym współpracą z influencerami, promocją katalogu produktów czy akcjami CSR.

Wdrożenie przemyślanej kampanii mediowej ukierunkowanej na dotarcie i budowę zaangażowania wśród strategicznych grup docelowych.

Opracowanie dedykowanych Key Visuali i strategii obecności marki w prasie.

Opracowanie dedykowanych Key Visuali i strategii obecności marki w prasie.

Egzekucja

Naszą misją jest budowa świadomości marki Polbruk jako eksperta, fachowca i partnera w dziedzinie projektowania nawierzchni, gwarantującego najwyższą jakość produktów.

Punktem wyjściowym były warsztaty z klientem, podczas których opracowaliśmy główne Persony oraz Customer Journey Map. Narzędzia te stanowiły podstawę do dalszego opracowywania strategii komunikacji marki w social mediach.
Następnie przeszliśmy do określenia konkretnych ról, jakie mają spełniać poszczególne kanały social media, a także wyszczególnienia wytycznych komunikacji.
Ton komunikacji określiliśmy jako fachowy, uprzejmy i pomocny, otwarty i dostępny, zaangażowany oraz budzący zaufanie.

Facebook to kanał, w którym skutecznie realizujemy cele budowy świadomości marki. Stanowi doskonałe źródło informacji o produktach. Główny nacisk położyliśmy na edukację, prezentację produktu oraz punkt wyjścia do korzystania z bogatych treści strony firmowej. Generujemy ruch na stronie i budujemy bazę powracających klientów.

 

 

Komunikacja na Instagramie ukierunkowana jest przede wszystkim na zwiększenie zaangażowania i budowę społeczności (klient końcowy, architekt, projektant).
To kanał, który najlepiej spełnia funkcje inspiracyjne i pozwala pozyskać atrakcyjne zdjęcia (user generated content),
np. gotowych realizacji architektonicznych.

Komunikacja na LinkedIN jest skierowana
do profesjonalistów i studentów. Tutaj realizujemy cele związane z employer brandingiem. Chwalimy się dokonaniami marki Polbruk, nawiązanymi współpracami i aktywnością pracowników.

Strategię marki skutecznie realizujemy do dziś. I to jeszcze nie koniec!

+340%
zapytań o produkty i przejść na stronę, co świadczy o dobrym dopasowaniu treści do grup docelowych
+25
pozyskanie naturalnych ambasadorów marki oraz licznych zdjęć gotowych aranżacji (user generated content)
+8tys.
nowych - organicznie pozyskanych fanów produktów Polbruk na Facebooku
+300tys.
aktywności w ramach prowadzonego
przez nas fanpage’a
+10mln
wyświetleń naszych reklam
w social media

Zapytaj nas o propozycje dla Twojej marki

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice