Polbruk to największy obecny na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów drogowych,
który od ponad 28 lat dostarcza materiały do aranżacji pięknych i trwałych nawierzchni.
Naszym wyzwaniem jest budowanie świadomości i zainteresowanie tematyką materiałów budowlanych nie tylko grup zawodowych, zajmujących się architekturą i budownictwem, ale również całego grona klientów końcowych oraz studentów kierunków architektonicznych.
Stanęliśmy również przed wyzwaniem pozyskania wartościowego user generated contentu i opracowania planu współpracy z Influencerami – dla tego dość nieoczywistego produktu, jakim jest kostka brukowa.
Opracowanie całościowej strategii marketingowej, w tym User Person i Customer Journey Map.
Opracowanie komunikacji marki w social mediach: na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIN.
Opracowanie i kompleksowe zarządzanie kampaniami dodatkowymi, w tym współpracą z influencerami, promocją katalogu produktów czy akcjami CSR.
Wdrożenie przemyślanej kampanii mediowej ukierunkowanej na dotarcie i budowę zaangażowania wśród strategicznych grup docelowych.
Opracowanie dedykowanych Key Visuali i strategii obecności marki w prasie.
Opracowanie dedykowanych Key Visuali i strategii obecności marki w prasie.
Naszą misją jest budowa świadomości marki Polbruk jako eksperta, fachowca i partnera w dziedzinie projektowania nawierzchni, gwarantującego najwyższą jakość produktów.
Facebook to kanał, w którym skutecznie realizujemy cele budowy świadomości marki. Stanowi doskonałe źródło informacji o produktach. Główny nacisk położyliśmy na edukację, prezentację produktu oraz punkt wyjścia do korzystania z bogatych treści strony firmowej. Generujemy ruch na stronie i budujemy bazę powracających klientów.
Komunikacja na Instagramie ukierunkowana jest przede wszystkim na zwiększenie zaangażowania i budowę społeczności (klient końcowy, architekt, projektant).
To kanał, który najlepiej spełnia funkcje inspiracyjne i pozwala pozyskać atrakcyjne zdjęcia (user generated content),
np. gotowych realizacji architektonicznych.
Komunikacja na LinkedIN jest skierowana
do profesjonalistów i studentów. Tutaj realizujemy cele związane z employer brandingiem. Chwalimy się dokonaniami marki Polbruk, nawiązanymi współpracami i aktywnością pracowników.