Influencer marketing & social media

Celem Mary Kay było zwiększenie aktywności i rozwój zaangażowanego wokół ich marki community w firmowych social mediach, a także poprawa widoczności i świadomości brandu w digitalu.

NASZE WYZWANIE:
Przed rozpoczęciem pracy nad komunikacją Mary Kay w social mediach zadbaliśmy o...

Mary Kay to globalna marka beauty z blisko 60-letnią tradycją, założona przez Mary Kay Ash, która generuje 3 mld dolarów przychodu rocznie. Kluczowymi produktami marki są kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała oraz kosmetyki i akcesoria do makijażu, które firma dystrybuuje przez własną stronę WWW i sieć konsultantek kosmetycznych.

NASZE WYZWANIE:
Przed rozpoczęciem pracy nad komunikacją Mary Kay w social mediach zadbaliśmy o...
1

Przygotowanie key visuali w oparciu o globalne standardy marki

2

Opracowanie budżetu mediowego i powiązanych z nim KPI

3

Zaplanowanie cyklu publikacji, przygotowanie koncepcji, copy i kreacji

4

Strategię działań w ramach paid ads

5

Research i dobór mikroinfluencerów, wspierających tworzenie i promocję contentu

ROZWIĄZANIE:

Zrealizowaliśmy wszystkie założone KPI

Przygotowaliśmy kreacje, grafiki i animacje produktowe

Do współpracy zaprosiliśmy 6 mikro-influencerek

@bielickalicja

18 tys.

@aga.ziemba

29 tys.

@luszjana

15 tys.

@korneliakuzma

7 tys.

@olakaminska.blog

19 tys.

@szczypta_mody

14 tys.

Zobacz, co razem stworzyliśmy:

Już w 6 miesięcy osiągnęliśmy wyniki:

+ 5200

fanów marki na Facebooku

4 mln

wyświetleń Stories i Reels

+ 2500

followersów na Instagramie

Za koordynację i realizację całego projektu, w tym kontakt z influencerami i z klientem, odpowiadały:

Katarzyna Delekta

senior social media manager

Aneta Fijał

junior social media specialist

Kamila Studzińska

performance executive

Opinia klienta

Social media Mary Kay w Polsce mają naprawdę dobrych i zaangażowanych opiekunów. Już od kilku lat zespół Green Parrot wyjątkowo dba zarówno o ich stronę wizualną, jak i skuteczność, a my świetnie wypadamy na tle innych oddziałów firmy na arenie międzynarodowej.

Dorota Manicka,

Brand Communication Coordinator

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice