Biuro Warszawa

(022) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

(022) 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

31 stycznia 2019

Trendy 2019 – czego szuka Twój nowoczesny klient

Marketing to m.in.umiejętność rozpoznania i oswojenia nadchodzących trendów. Szeroko pojęty lifestyle jest obszarem, na który padnie nasz komunikat reklamowy. Co czeka nas w 2019? Do czego aspiruje nasza generacja?

Odpowiedzialna moda i koreańskie kosmetyki

Nowoczesny konsument posiada coś, na co powinniśmy zwracać szczególną uwagę – ŚWIADOMOŚĆ. Wie, z czym wiąże się odpowiedzialna moda, troska o środowisko i jakich cennych składników należy szukać w kosmetykach. Najbliższe miesiące to rozkwit popularności naturalnej i koreańskiej pielęgnacji oraz odpowiedzialnej mody.
Nowoczesny obywatel świata chce dbać o siebie bez szkody dla planety.

 

 

Świadomi praw i obowiązków

Świadomość i odpowiedzialność sprawia, że kupujemy głównie to, co sprzyja ekologii. Otaczamy się ekoproduktami, ograniczamy użycie słomek do napojów, dzieci bawią się zabawkami z bioplastiku, a my budujemy domy przyjazne środowisku. Milenialsi są osobami, dla których istotna jest misja marki, proces powstawania produktu i doświadczenie, jakie za nim stoi.

Na podium skuteczności – influencer

Wśród masy komunikatów wygrywają te autentyczne – wiemy to od dawna. Najlepszej jakości treści tworzą w tym kontekście influencerzy. W najbliższym czasie spodziewamy się rozwoju tzw. “monetyzacji selfie”, gdzie użytkownicy publikujący atrakcyjne posty świadomie polecają marki, którym ufają. Nową miarą zasięgu będzie miara zaufania. Na rynek wkroczą mikro i nanoinfluencerzy, którzy wśród mniejszej grupy odbiorców zdobędą ogromne zaufanie.

Zabawa 2019

Na czym polega rozrywka milenialsów i generacji Z? Młodzi i aktywni lubią się bać (np. filmu), słuchać muzyki na sprzęcie najlepszej jakości i uciekać w doświadczanie wirtualnej rzeczywistości. Z takich powodów przejmujemy modę na dobry dźwięk, a popularność gier komputerowych nie słabnie.

Na stole

Do wielkiego worka z nowoczesną kuchnią przybywają egzotyczne potrawy, superfood i pomysły na najzdrowszą dietę. Świadomy milenials skupia się na smaku i szuka zdrowych alternatyw dla tradycyjnych składników. Idealnym przykładem metamorfozy w naszej kuchni jest pieczywo, które przez wiele lat miało kiepski PR. Teraz mamy chleb bezglutenowy, chleb dla cukrzyków, na zakwasie, chleb z ziaren i domowe bułki burgerowe z sezamem. Wszystko to łączy nowoczesne podejście do kuchni z tęsknotą za tradycją. Na polskim rynku widać modę na rodzime kiszonki, wpływ kuchni zero waste i fotogeniczne potrawy, które mają smakować i pięknie wyglądać. Temat kuchni bezpośrednio łączy się z modą na dbanie o siebie, więc zaraz po kawie milenials wypije matcha tea i napar z kurkumy.

Nowocześnie znaczy produktywnie

Dbamy o naszą produktywność, planujemy zadania i… pracujemy coraz więcej. Zastanawiamy się nad tym, jak wypadliśmy, afirmujemy i instalujemy nowe aplikacje do zarządzania czasem. Jednocześnie dbamy o nasze wnętrze, medytujemy i wydajemy pieniądze na dobra związane z szeroko pojętym wellness.

 

 

Technologia 2019

64% Amerykanów gra w gry komputerowe. Streamingi z gier ogląda tam więcej osób niż tradycyjne CNN. Na polskim gruncie trend gamingowy rozwija się inaczej, ale z pewnością ma ogromne znaczenie, wystarczy wspomnieć popularność katowickiego Intel Extreme Masters. Zdecydowanie warto zwrócić uwagę na to zjawisko, jeśli Twoja grupa docelowa to młodzi nowocześni Polacy.

Jak się dzisiaj podróżuje i uprawia sport?

Aktywnie! Zamieniamy miasto na bezpośredni kontakt z naturą i wsią, do głosu dochodzi glamping (camping w stylu GLAM). Inspiracji (nie tylko) wakacyjnych szukamy na Facebooku i Instagramie. Podziwiamy minimalistyczne domy wybudowane w lesie i busy, którymi cyfrowi nomadzi przemierzają świat. Uwielbiamy podróżować niskobudżetowo i próbować najnowszych form aktywności tj. via ferrata i zip line. Nie znacie tego? Spróbujcie w tym roku! Jak wygląda nasza aktywność, kiedy wracamy do miasta? Korzystamy z siłowni plenerowej, jeździmy na rowerze, deskorolce i hulajnodze. Komunikacja marketingowa też nie może stać w miejscu. Wyznaczmy jej dobry kierunek!

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Pliki cookie Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”). Podobnie postępuje większość dużych witryn internetowych.
Czytaj więcej