Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa marki C-THRU. Akcja ma na celu promocję najnowszej linii kosmetyków Lime Magic pod nowym hasłem: ZAPACH ENERGII! Reklama outdoorowa zapachu z wizerunkiem ambasadorki marki – Honoraty Skarbek, będzie widoczna przez cały miesiąc na 470 citylightach w 7 największych miastach Polski oraz na 50 nośnikach w warszawskim metrze.
Reklama prasowa najnowszego zapachu ukażę się w takich tytułach jak: Show, Twist, Grazia, Olivia, Bravo Girl, Joy, Cosmopolitan ( w tym przypadku do magazynu zostanie załączona próbka zapachowa Lime Magic), Uroda oraz Shape.
Kampania obejmie swoim zasięgiem także media społecznościowe. Przez cały miesiąc na oficjalnym fanpage’u C-Style by C-Thru będzie trwał konkurs fotograficzny „Zapach Energii”, oraz Mini Konkurs w którym Fanki mogą przesyłać zdjęcia przedstawiające właśnie reklamy C-THRU. Najciekawsze fotografie zostaną nagrodzone upominkami.
Jesteśmy odpowiedzialni za komunikację w mediach społecznościowych. Dodatkowo nasza agencja realizowała sesję zdjęciową na potrzeby kampanii. Za projektem stoi zespół Joanny Szymaszek.
https://www.youtube.com/watch?v=aJVjYZqrV5Q